Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

15 000 ?! :sjokk: SYKT!

Få lille meg lov å komme inn på bloggen din ?! *smile pent*

:Nikke: helt utrolig ...

Tilgang gitt :)

Gledar meg til å sjå nye bilete av S.! :hoppe:

;) Blir snart nye bilder, i løpet av kvelden :sjenert:

Får jeg komme inn i bloggen? :)

Nå har du tilgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg gleder meg til nye bilder :)

Blir spennende å se hva som skjer med dere fremover da, om det blir flytting eller ikke. Søker du mye jobber om dagen, eller er det ikke så mye interessant som dukker opp? Jeg er inne i en litt dvaleperiode, men må sette meg ned i morgen og skrive et par søknader igjen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder!!!!!!!!!!!!

Får håpe det dukker opp flere leiligheter. Skulle jo tro det gjorde det på denne tiden av året da. Er vel gjerne da studenter flytter og sånt.

Ordner seg sikkert :)

Sinnsykt dyrt med rettigheter hos enkelte fotografer. Er kjempefornøyd med fotografen som tok våre bryllupsbilder. Får fulle rettigheter for en brøkdel av hva andre tar. Spurte om bilder av lillegutt, da skulle han ha 3000 for CD'er med fulle rettigheter. Veldig fornøyd med den dealen. Da kan man fremkalle så mange bilder man vil :)

Men er nok ikke så mange av han...

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg til nye bilder :)

Blir spennende å se hva som skjer med dere fremover da, om det blir flytting eller ikke. Søker du mye jobber om dagen, eller er det ikke så mye interessant som dukker opp? Jeg er inne i en litt dvaleperiode, men må sette meg ned i morgen og skrive et par søknader igjen tror jeg.

Det virker som vi har bestemt oss for flytting, for nå ser vi iallfall daglig på leiligheter. Så med mindre noe spesielt skjer, og det kan jo skje, så blir det nok flytting etterhvert. Bare vi finner en passende leilighet, på et passende sted, til en passende pris ... Føler det er litt mye som må klaffe, det er liksom ikke flust av fine leiligheter til riktig pris på riktig sted ... :sjenert:

Jeg har ikke begynt å søke jobb enda, for jeg er enda i permisjon og så har jeg vel utsatt det litt selv om permisjonen min snart er over ... Men jeg skal begynne å søke dagpenger nå, og etterhvert jobb.

Så fine bilder!!!!!!!!!!!!

Får håpe det dukker opp flere leiligheter. Skulle jo tro det gjorde det på denne tiden av året da. Er vel gjerne da studenter flytter og sånt.

Ordner seg sikkert :)

Sinnsykt dyrt med rettigheter hos enkelte fotografer. Er kjempefornøyd med fotografen som tok våre bryllupsbilder. Får fulle rettigheter for en brøkdel av hva andre tar. Spurte om bilder av lillegutt, da skulle han ha 3000 for CD'er med fulle rettigheter. Veldig fornøyd med den dealen. Da kan man fremkalle så mange bilder man vil :)

Men er nok ikke så mange av han...

Ha en fin kveld :klemmer:

Takk :)

Det ordner seg nok med leilighet etterhvert, men av og til virker det ikke slik ... Men plutselig dukker drømmeleiligheten opp, eller vi satser iallfall på det ;)

Sinnsykt dyrt med rettigheter på bilder ja :Nikke: Flaks at dere fikk en så billig fotograf! :jepp: Er nok ikke mange av de, nei.

Takk det samme :klem:

Så fin liten gutt du har! :hjerter:

Takk :rodme:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var dyrt ja. :overrasket: Var det her i Trondheim?

Jeg synes det er litt dumt dere skal flytte da, men skjønner det jo. Dessuten flytter jo vi i nærheten om et par-tre år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har S vært kjempeflink og tatt blodprøve hos legen vår (hele familien sitt legekontor ;) ). Vanligvis sender de så små barn til sykehuset for å ta blodprøver pga de ikke har kapasitet og ikke tar blodprøver på så små så ofte hos legen. Sist tok vi på sykehuset, og da satt vi i nærmere to timer og ventet på å få komme inn og ta prøven, så det ville vi helst slippe en gang til, siden det er slitsomt med en baby selv om han var veldig tålmodig og flink.

De på legekontoret var nervøse for å ta blodprøve av S, men skulle gi det to forsøk. Vi hadde hatt på Emla-plaster på forhånd, så S kjente ingen ting. Legesekretæren fikk det ikke til på første forsøket, men på andre forsøket gikk det kjempebra, og de fikk nok blod til prøvene. S var veldig rolig og tålmodig, distraherte han med noen leker de hadde til han var ferdig. De var imponerte over at S var så rolig og tålmodig, det hadde ingen av de andre babyen de hadde tatt blodprøve av vært :biggrin: *stolt mamma* ;) Så det var noen stolte, og lettede foreldre som gikk ut av legekontoret, og helt sikkert noen lettede legesekretærer ;)

Nå er vi bare spent på svarene på prøven ...

S har blitt kjempeflink til å stå selv! I dag stod han i flere sekunder, helt alene. Stod i kanskje 5 sekunder, før han satt seg elegant ned på knærne og krabbet av gårde :rødme: Han er ikke så utrolig interessert i å prøve å stå uten å holde seg, det hender bare av og til at han står ved et bord og så tar bort hendene i noen sekunder, men han har blitt flink! :biggrin:

I påsken fikk vi 2000,- kroner av farmoren og farfaren min, disse bestemte mannen og jeg for å kjøpe oss klær for siden vi trenger nye klær nå. Jeg fikk kjøpt meg en hverdagskjole, en singlet og en bukse og mannen har kjøpt seg en bukse, to t-skjorter og en skjorte, så da er vi fornøyde. Vanligvis er det kjempevanskelig å finne bukse til meg, for jeg er kresen og så må den sitte veldig fint for at jeg skal være fornøyd. Men på lørdag fant jeg en som var perfekt til 200,- :overrasket: Den var på salg, så den kostet egentlig 600,- men 1/3 av prisen er jeg veldig fornøyd med å ha betalt når den var så fin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliinke S. :nigo:

Og digg med nye klær :jepp:

Mhm, imponert og stolt over lille, store gutten vår :rødme: :biggrin:

Japp, alltid digg det- spesielt når fine klær er billige! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink lille S. var. Imponerende :blomst:

Deilig med litt nye klær. Godt å kunne unne seg litt.

Får håpe drømmeleiligheten dukker opp snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nye klær :) Og ikke minst med en flink S :)

:Nikke: Nye klær er alltid gøy! :biggrin:

Så flink lille S. var. Imponerende :blomst:

Deilig med litt nye klær. Godt å kunne unne seg litt.

Får håpe drømmeleiligheten dukker opp snart :)

Mhm, og takk og pris for det- slitsomt med baby som blir hysterisk av blodprøve, håper han fortsetter å være slik når han blir eldre også :)

Ja, herlig å unne seg klær, og så er det veldig lenge siden sist nå ...

Det håper jeg også, vil gjerne ha litt større plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: S var kjempeflink! Tror ikke alle babyer hadde vært så rolige....

Spennende med leilighetsjakt da. Blir sikkert godt å komme nærmere familien (til en av dere) igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink S. var da :tommelopp:

Må bare si at lillemor ikke var så flink da hun var syk i påska og måtte ta blodprøve. Ble noen tårer da ja :grine:

Nye klær er alltid digg :strix: Og ekstra digg når man finner dem på salg :strix:

Er så gøy å følge med i utviklinga til disse små på 10 måneder. Er liksom ikke babyer lenger.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Nikke: S var kjempeflink! Tror ikke alle babyer hadde vært så rolige....

Spennende med leilighetsjakt da. Blir sikkert godt å komme nærmere familien (til en av dere) igjen.

Mulig det ;)

Ja, bare vi hadde funnet en leilighet så ...

Så flink S. var da :tommelopp:

Må bare si at lillemor ikke var så flink da hun var syk i påska og måtte ta blodprøve. Ble noen tårer da ja :grine:

Nye klær er alltid digg :strix: Og ekstra digg når man finner dem på salg :strix:

Er så gøy å følge med i utviklinga til disse små på 10 måneder. Er liksom ikke babyer lenger.

Det skjønner jeg godt, jeg hatet å ta blodprøver selv tidligere jeg ... Var livredd :sjenert:

Mhm, føler ikke han er baby lengre ... Og så går tida så fort! :overrasket:

:klemmer:

Så flink han er til å stå og greier da. Han går nok tidlig tenker jeg :jepp:

Hadde vært litt morsomt det, ja :Nikke:

Har du/dere lyst å være på Pirbadet i helgen?

Det hadde vært koselig! Mannen har ikke badebukse, så med mindre han finner en fort så blir det bare S og meg, men vi blir med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med S. sin 10 mnd. dag :nigo:

:bursdag:

Fine bilder av han i bloggen :hjerte:

Takk, takk :)

Gratulerer med 10 mnd! :blomst:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...