Knøttet Skrevet 3. april 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, jeg kan jo bare gå hjem. Tror nok det blir til at jeg drar, men vi får se. Rart å arrangere reunion kort tid etter dere gikk ut fra skolen da, og så teit å være så dårlig på å sende ut invitasjoner! Takk, og god påske! Nå har jeg sitti og lest og egentlig kommet på flere ting jeg skulle skrive. Så tar jeg opp "skriv svar", - og husker ingenting..... Ammetåka? Men jeg vil i alle fall anbefale deg å melde deg på reunionen!!!!!!!!!! Selv om folk var ugreie tidligere, så har de aller fleste blitt mer voksne med årene. Man finner lettere noe å snakke om, og det kommer sikkert til å gå mye lettere enn forventet. Tror du kommer til å angre hvis du IKKE melder deg på! Og om du sier, er det helt forferdelig kan du jo heller bare gå hjem igjen..... Hihi, den ammetåka er ikke alltid like grei nei Det blir nok til at jeg melder meg på, så får vi se om jeg går eller ikke JO! Har mannen fått noe svar på jobbintervjuet? Hvordan går det med de mulige flytteplanene? Han fikk ikke jobben Det er mulig vi flytter nedover selv om han ikke fikk den, vi kan like gjerne være arbeidsledige her som der nede ... Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. april 2009 #922 Del Skrevet 3. april 2009 Innom for å ønskja deg ein riktig GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 #923 Del Skrevet 3. april 2009 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. april 2009 #924 Del Skrevet 5. april 2009 Håper dere koser dere hjemme på påsketur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. april 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 12. april 2009 Innom for å ønskja deg ein riktig GOD PÅSKE! Takk det samme! God påske Takk det samme Håper dere koser dere hjemme på påsketur Det har vi, håper dere har hatt det fint også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. april 2009 Forfatter #926 Del Skrevet 12. april 2009 Vi har hatt en kjempefin påske hjemme i hjembyen min. Alt for mye Cola, kaker og godsaker, mye avlasting, fått sovet lenge, vært på turer og kost oss S ble beundret av besteforeldre, oldeforeldre, gammeltanter, onkler og venner av familien *stolt*. Besteforeldrene og oldeforeldrene hans ble helt tussete, veldig koselig å se, og så blir man jo så stolt også da;) En dag tok pappa med meg, S og mannen ut på tur til ei lita øy som ligger nesten to timer unna hjembyen min, og man kommer seg bare dit med ferge. Denne øya ligger midt uti havgapet, og det er bare ca 30 fastboende igjen der, ingen barn bare voksne (mest pensjonister?). Det er veldig fint der, og det er mange turister i høysesongen. Vi bodde på et slags hotell, hvor vi leide en leilighet på 60kvm eller mer, veldig fint og med alle fasiliteter. Det var morsomt å være ute på en slik eksotisk og flott plass med bare én butikk, noen hus, et fyrtårn og en ferge som gikk bare tre ganger om dagen. Mannen og pappa er begge veldig fotointeresserte, så de fikk tatt massevis av bilder. Det var ikke så mye styr å ha med S som jeg trodde, så det ble en veldig fin tur Siden vi sikkert flytter etterhvert, og ikke vil ha tingene til hun som jeg ikke har snakket med siden hun beskyldte meg for alt mulig rart her lengre pga plassmangel så tenkte vi å levere tilbake klær, leker og alt annet vi har lånt. Det vil si at jeg må levere tilbake ammebh-ene jeg har lånt, og siden det sikkert blir slutt på ammingen snart synes jeg ikke det er noen vits i å kjøpe nye ammebh-er. Så nå har jeg gått over til mine gamle bh-er igjen, S ammer bare morgen og kveld nå, og da spiser han veldig lite, så jeg tenker at det ikke er nødvendig med ammebh-er lengre. Deilig å bruke bh-ene mine igjen, som er mye finere enn ammebh-ene, og som har spiler (har savnet spilebh-er ). Håper bare ikke det blir noe problemer i forhold til dette nå da, noe jeg ikke tror det blir Deilig å komme hjem igjen, selv om det er litt trist også siden vi har hatt det så koselig i hjembyen min. Alltid deilig å sove i sin egen seng igjen, men litt kjedelig å gå tilbake til hverdagen igjen. Før vi dro på påskeferie var vi begge to innom optiker. Jeg bruker eller bør bruke blir vel riktigere, lesebriller og tenkte at det måtte jeg vel fortsette med. Men i følge optikeren så kan jeg ha god nytte av å ha briller jeg bruker oftere enn lesebriller. Ikke hele tiden, men når jeg føler behov for det. Nå husker jeg ikke hva hun sa fordi det er over en uke siden, men det var noe med at øynene kompenserer for det de mangler på synet (de "lager" + styrke) men dette gjør at de blir slitne, og da kan det være greit å ha briller for å avlaste øynene. Mamma mener at optikere sier ting for å selge, men jeg er ikke helt sikker. Jeg tror at synet mitt har forandret seg etter at jeg fikk S, og merket forskjell (uten at jeg vet helt hva jeg merket forskjell på) da jeg prøvde briller hos optikeren. Så jeg har litt lyst til å prøve, selv om det er litt dyrt da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 13. april 2009 #927 Del Skrevet 13. april 2009 Eg synes at litegranne styrkeforandring gjer meg sliten. Vurderer å ta ein tur til optikeren å sjekke opp. Trur eg har fått litegranne dårlegare syn. Ikkje noko som hemmer meg i dagleglivet (vrient å lese skilt e.l.), men eg trur hodet mitt vert sliten av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. april 2009 #928 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem Vil gjerne finne på noe en dag om du er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. april 2009 #929 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem! Høres ut som en deilig ferie. Moro med slektninger som beundrer avkommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. april 2009 #930 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. april 2009 Forfatter #931 Del Skrevet 13. april 2009 Eg synes at litegranne styrkeforandring gjer meg sliten. Vurderer å ta ein tur til optikeren å sjekke opp. Trur eg har fått litegranne dårlegare syn. Ikkje noko som hemmer meg i dagleglivet (vrient å lese skilt e.l.), men eg trur hodet mitt vert sliten av det. Mhm, slik jeg også er. I dag føles det som øynene mine er slitne, skjønner ikke helt hvorfor, men ... Velkommen hjem Vil gjerne finne på noe en dag om du er klar Takk Ja, klart det! Velkommen hjem! Høres ut som en deilig ferie. Moro med slektninger som beundrer avkommet Takk Jepp, herlig ferie! Litt kjedelig å være hjemme igjen ... Alltid gøy med beundring av gullet Velkommen hjem Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. april 2009 Forfatter #932 Del Skrevet 13. april 2009 I dag fikk vi levert tilbake klærne vi lånte av min eks-venninne, hun nektet derimot å ta imot diverse utstyr vi lånte pga hun har for lite plass Det er da ikke vårt problem! Så nå har vi en stor, stygg lekegrind, en stol, en vippestol som ikke fungerer, noe småutstyr som blant annet er brystpumpe osv. Drittkjærring! Da mannen sendte melding og sa at vi ville ha ut alt sammen i dag så prøvde hun seg med at de tingene var en gave, noe som er merkelig siden det hele tiden har vært et lån, men nå når hun ikke har noe sted å sette det så mener hun vel at det er en enkel måte å bli kvitt det på Ja ja, det er enkelt for oss å bare kaste dritten så det gjør jo ikke noe egentlig. I dag har vi vært ute og trillet i det nydelige vårværet! Det er så herlig nå, skikkelig vårstemning! Liker ikke at det er så mye måkeskrik, men det er jo vårstemning det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. april 2009 #933 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem! Hørtes ut som en flott tur Hm... Litt merkelig oppførsel. Men sier hun det er en gave så gjør dere jo hva dere vil med det. Og er det ødelagt/fungerer dårlig ville jeg også kastet det... Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. april 2009 #934 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem igjen. Hørtes ut som en fin påske. Merkelig oppførsel av henne... Dere får gi henne en frist da. Vil hun ha tingene sine må hun si fra innen så lang tid, ellers kaster dere det... Er jo greit å bli kvitt ting når dere tenker på å flytte ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #935 Del Skrevet 18. april 2009 Velkommen hjem! Hørtes ut som en flott tur Hm... Litt merkelig oppførsel. Men sier hun det er en gave så gjør dere jo hva dere vil med det. Og er det ødelagt/fungerer dårlig ville jeg også kastet det... Ha en fortsatt fin uke Takk Hadde en kjempefin påsketur Grunnen til at hun sa det var en gave, noe hun absolutt ikke sa da vi lånte tingene, er at hun ikke har plass til de hjemme, og derfor heller vil belaste oss med å oppbevare det ... Lekegrinda og alt det andre er sagd i biter og kastet i søpla, enkelt og greit, godt å bli kvitt det og kjekt å kjøpe nytt til neste baby Takk det samme! Velkommen hjem igjen. Hørtes ut som en fin påske. Merkelig oppførsel av henne... Dere får gi henne en frist da. Vil hun ha tingene sine må hun si fra innen så lang tid, ellers kaster dere det... Er jo greit å bli kvitt ting når dere tenker på å flytte ja Takk Hun hentet bare det hun ville ha selv, det vil si klærne jeg har lånt. Alt det andre: lekegrind, babystol, tåteflasker, brystpumpe, vippestol som ikke fungerte ++ nektet hun å ta i mot, og påstod var en gave- noe det ikke var, men som hun sier pga hun ikke vil ta de i mot fordi hun ikke har plass- noe som ikke er vår feil! Ja ja, nå er det iallfall kastet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 18. april 2009 Vi har ikke vært hjemme en uke enda, men like vel føles det som om vi har vært hjemme i iallfall en måneds tid Kikker på leiligheter stadig vekk, men hittil har det bare vært én som har vært aktuell, og den fikk noen andre Blir nesten litt stresset, hvis vi skal flytte bør vi flytte på denne tiden av året og ikke på høsten- iallfall i forhold til barnehage til S og slike ting,mest praktisk da. Vi får se hva som skjer ... Skjer ikke så mye her for tiden, dagene går som vanlig og vi koser oss. Skjønt, det er endel krangling for tida pga vi begge er slitne, trøtte og så går vi kanskje litt oppå hverandre siden vi begge er hjemme nesten hele dagen. Blir nok bedre når vi ,eller iallfall en av oss, får jobb Det minner meg på at permisjonen min går ut allerede 5.mai,og jeg må søke dagpenger! Skulle logge meg inn på NAV og fikse det før påske, men hadde ikke riktig passord og da skulle de sende meg et nytt, siden har jeg ikke hørt fra NAV. Typisk! Får sjekke det opp i morgen, og eventuelt gå innom på mandag. På tirsdag var vi på fotografering, vi fikk gavekort fra svigerinna mi. Var morsomt, og blir veldig spennende å se hvordan bildene blir! Vi er ikke så veldig fotogene hverken mannen eller jeg, men S er fotogen da- håper de har fått til mannen og meg bra også Men det er sinnsyke priser på slike fotostudioer ... For å få en cd med bilder i raw-format og alle rettighetene til bildene koster det- hold dere fast- 15 000,- og for en cd med private rettigheter og bilder til skjermvisning og print i A5 (tror det var det) format kostet det 5000,- Blir helt matt jeg ... Vi bestilte oss briller på tirsdag også, lesebriller til mannen og "vanlige" briller til meg. Det vil si, jeg trenger ikke bruke de hele tiden for de er mest for å avlaste øynene mine slik at de får hvile litt De var flinke til å finne briller som passet meg, noe jeg alltid har slitt med siden jeg har et ganske smalt ansikt (vistnok) og alle briller ser for store ut på meg. Gleder meg til å få de, og til å se forskjellen! Mannen ble kjekk med briller, nesten synd det bare er lesebriller Mobilen min har klikka, dvs den slår seg av helt plutselig, helt uten grunn Den har vært slik en stund, men jeg har ventet med å levere den pga jeg ikke vil bruke en gammel, dårlig telefon som erstatning mens min er på verksted, men jeg måtte jo bare levere den tilslutt. Så nå har jeg en gammel klappmobil som har elendig oppløsning, uvant system og ikke noe kamera. Håper jeg får tilbake min snart, eller får beskjed om at den er ødelagt så jeg må få ny! Egentlig en utgift vi ikke trenger akkurat nå, men mobil må man jo ha Jeg hadde tenkt til å oppdatere meg på andre dagbøker, men nå er det for sent Jeg skal prøve å få det til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #937 Del Skrevet 18. april 2009 Btw, det blir ikke noen reunion på meg ... Jeg skal nemlig hjem til en festival i hjembyen min og da skal jeg på konsert til en artist som er utrolig flink og jeg må ha med meg konserten når jeg har muligheten. Denne artisten hadde konsert i Norge i fjor også, men da hadde jeg ikke mulighet pga konserten var noen dager etter termindatoen min Selvfølgelig er konserten og reunionen på samme dag, og selv om konserten begynner tidlig på dagen så blir det nok ikke tid til begge deler. Litt dumt siden jeg kunne tenke meg å være med på reunion, men men ... Btw, jeg skal prøve å huske å legge ut nye bilder av S i bloggen. Alt for lenge siden nå! Som sagt, skal prøve å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. april 2009 #938 Del Skrevet 19. april 2009 15 000 ?! SYKT! Få lille meg lov å komme inn på bloggen din ?! *smile pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. april 2009 #939 Del Skrevet 19. april 2009 Gledar meg til å sjå nye bilete av S.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 19. april 2009 #940 Del Skrevet 19. april 2009 Får jeg komme inn i bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå