Knøttet Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #901 Del Skrevet 24. mars 2009 S er 9 måneder i dag! Kan ikke tro at han er 9 måneder alt! :dåne: Lille, store, fantastiske gutten vår :rødme: I dag har vi vært på helsestasjonen, S fikk skryt fordi han var så blid og kommet langt med motorikken *stolt mamma* Dagens mål : vekt: 9940g lengde: 74cm h.o : 46cm (tror det, iallfall). Han ligger helt perfekt på kurven sin Har hatt en dame innom som har filmet oss også, fordi vi er med på et prosjekt. Hun skulle være "flue på veggen" og filme meg og S, noe som ble vanskelig når S bestemte seg for å sjarmere henne med å smile stort til henne. Han greide lett å sjarmere henne, ja Ikke bare er S 9 måneder i dag, men mannen min har bursdag! Jeg fikk ikke lov til å gi han noen gave siden han ga meg mac (vi har felles økonomi), men han sa ikke noe om at S ikke fikk gi han gave, så mannen fikk en liten ting likevel;) Nå har jeg lagd gulkake (suksessterte) og så skal vi kose oss med nyeste James Bond-filmen, kebab, cola, pils og smågodt i kveld Jeg ofrer gladelig tv-kvelden min for han når han har bursdag (dessuten går Frustrerte Fruer i reprise på Zebra på lørdag ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. mars 2009 #902 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er flere som kaller det for gulkake ja Gratulerer så mye både til S og til mannen Ikke lenge til S runder 10 kilo nå. Og så gøy at han får så mye skryt. Kos dere masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. mars 2009 #903 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer med dagen for mannen og S Ha en super fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mars 2009 #904 Del Skrevet 25. mars 2009 Litt forsinka gratulerer med både mann og barn Håper dere kosa dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. mars 2009 #905 Del Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer til S., som har blitt 9 månader gammal allerede! Og grattis til mannen din, som hadde bursdag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. mars 2009 #906 Del Skrevet 25. mars 2009 for 9-månedersdag og bursdag! Håper dere hadde en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mars 2009 #907 Del Skrevet 30. mars 2009 Så stor lille S. er blitt. Snart 10 kg Vi har kontroll til fredag, spent på resultatet her. Men min lillegutt har vel hele tida vært litt mindre enn S. Men han hadde passert 9 kg sist da, så han er ikke langt unna Morsomt når de skal sjarmere. Det er de gode til Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #908 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er flere som kaller det for gulkake ja Gratulerer så mye både til S og til mannen Ikke lenge til S runder 10 kilo nå. Og så gøy at han får så mye skryt. Kos dere masse i kveld Hehe, ja det er visst det! Morsomt Takk for det Gratulerer med dagen for mannen og S Ha en super fin kveld Takker Litt forsinka gratulerer med både mann og barn Håper dere kosa dere. Takk, vi koste oss veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer til S., som har blitt 9 månader gammal allerede! Og grattis til mannen din, som hadde bursdag i går! Takker for 9-månedersdag og bursdag! Håper dere hadde en koselig kveld Takk, det hadde vi Så stor lille S. er blitt. Snart 10 kg Vi har kontroll til fredag, spent på resultatet her. Men min lillegutt har vel hele tida vært litt mindre enn S. Men han hadde passert 9 kg sist da, så han er ikke langt unna Morsomt når de skal sjarmere. Det er de gode til Ha en fin kveld Han er blitt så stor, kan ikke tro at han en gang var bitteliten og hjelpesløs jeg ... Spennende med kontroll, han nærmer seg nok S ja Mhm, veldig morsomt når de skal sjarmere, og så er de så gode til det også! En fin kveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #910 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har visst ikke vært noe særlig flink til å være her i det siste, skal prøve å skjerpe meg altså Det har vel ikke skjedd noe spesielt nytt her siden sist, S er fortsatt veldig mye blid og fornøyd, han har fått mange tenner- er vel +- 7 stk nå (vi får ikke lov til å kikke oppe i overkjeven hans), og han har begynt så smått å få fra vår middagsmat, noe som går veldig bra hittil- både fiskegrateng og fiskeboller var populært Angående prøvesvarene på S´ blodprøve spurte jeg hun på barselgruppa mi som er lege, og hun mente at så lenge de andre verdiene på prøven var greie så var det neppe noe farlig, det kan f.eks komme av en forkjølelse eller lignende. Blir uansett litt spennende med svarene på neste blodprøve. Det har gått kjempebra å stille klokka en time frem, selv om S våknet til gammeltid når det var ny tid, og halv seks (gammel tid) er litt tidlig når man har mistet en time ... :søvn: Dessverre har S begynt å våkne mellom 06:00 og 06:15 i det siste, og det er alt for tidlig! Hva kan man gjøre med sånt da?! På fredag drar vi hjem til mine foreldre på Påskeferie Blir godt å komme seg bort litt igjen, møte venner som også er på besøk hos familien, møte besteforeldre igjen, og få litt avlastning (forhåpentligvis) På lørdag var jeg ute med noen venninner, og jeg greide jammen meg å bli brisen på to glass vin og en drink Hadde en kjempekoselig kveld på kafé og en tur innom et utested å spille biljard. Jeg er forresten elendig til å spille biljard, skikkelig elendig Det er kanskje ikke så rart siden det er 9 år siden sist, og jeg kan det vel strengt tatt ikke heller da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. mars 2009 #911 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjedelig når de våkner tidlig ja! I hvert fall når mor og/eller far ikke er morgenfugler I dag våknet H 6.40 (ny tid), men når jeg gav ham smokken sov han jammen meg til 8.20 Biljard er moro selv om man er dårlig da Men kanskje ikke om man er på en plass hvor andre står og ser på... Da hadde jeg ikke turt å spille... Får håpe venninnen din har rett, og at alt er i orden med S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mars 2009 #912 Del Skrevet 31. mars 2009 God tur på påskeferie da. deilig å komme seg litt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #913 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjedelig når de våkner tidlig ja! I hvert fall når mor og/eller far ikke er morgenfugler I dag våknet H 6.40 (ny tid), men når jeg gav ham smokken sov han jammen meg til 8.20 Biljard er moro selv om man er dårlig da Men kanskje ikke om man er på en plass hvor andre står og ser på... Da hadde jeg ikke turt å spille... Får håpe venninnen din har rett, og at alt er i orden med S Ja, og vi er ikke akkurat morgenfugler Så kjekt å få han til å sove lengre bare ved å gi smokk! Det fungerer ikke her, dessverre Ja, biljard er veldig moro selv om man er dårlig God tur på påskeferie da. deilig å komme seg litt bort Takker Ja, veldig godt å komme seg bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #914 Del Skrevet 31. mars 2009 I dag prøver vi å legge S tidligere, for det kan faktisk gjøre at han sover lengre, selv om det høres ulogisk ut. Så i dag la han seg klokka sju, tidligere har han lagt seg halv åtte, håper det hjelper Til sommeren skal det være reunion for hele årstrinnet på ungdomsskolen min, ikke bare klassen min men alle som gikk samme klassetrinn. Synes det er litt synd at det er hele klassetrinnet jeg, for jeg ble jo ikke kjent med halvparten av de Var jo ikke så veldig godt kjent med klassen min heller, jeg var liksom aldri en av de kule og var med i gjengen, hadde ingen venner i klassen (bare i trinnet under meg) ... Har egentlig lyst til å gå, for de som var teite da ser ut til å ha blitt voksne og skjerpet seg (iallfall på facebook), men så er jeg så redd for at de er teite fortsatt, og at det blir som å gå tilbake i tiden å dra på reunion Hadde det bare ikke vært frist for å melde seg på og 400,- kroner for hele greia så kunne jeg tatt det litt på sparket, men det er nå det da. Det arrangeres i hjembyen min, og jeg har tenkt meg dit den uka med mindre noe uventet skjer ... 400,- er jo ikke så mye, jeg vurderer å melde meg på og gå, så får jeg heller gå hjem om jeg synes det er kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. april 2009 #915 Del Skrevet 2. april 2009 Innom for å ønske deg GOD PÅSKE Litt tidlig kanskje, men vi reiser på en liten påsketur i morgen. Kommer tilbake onsdag, og da drar vi i campingvogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. april 2009 #916 Del Skrevet 2. april 2009 Skjønner hva du mener om reunion, min erfaring er at de fleste blir hyggeligere med årene, så kan hende du får en positiv overraskelse. Ellers bare inne og ønsker god tur hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. april 2009 #917 Del Skrevet 2. april 2009 Det blir nok hyggeligere enn fryktet, ellers er det jo bare å gå hjem hvis det ikke skulle være det. Aldri vært på reunion jeg. Den ene var altfor dyr, og var så kort tid etter vi var ferdige. Så var ikke så interessant. 10 år etter var det bare det ene trinnet som hadde reunion. 10 år etter videregående var de tydeligvis elendige til å sende ut invitasjoner for jeg fant det først ut et halvt år etter ved en tilfeldighet på facebook og jeg var visst ikke den eneste som ikke hadde hørt noe. Men men, savner de ikke, så gjør meg egentlig ikke noe. God tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 2. april 2009 #918 Del Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg sitti og lest og egentlig kommet på flere ting jeg skulle skrive. Så tar jeg opp "skriv svar", - og husker ingenting..... Ammetåka? Men jeg vil i alle fall anbefale deg å melde deg på reunionen!!!!!!!!!! Selv om folk var ugreie tidligere, så har de aller fleste blitt mer voksne med årene. Man finner lettere noe å snakke om, og det kommer sikkert til å gå mye lettere enn forventet. Tror du kommer til å angre hvis du IKKE melder deg på! Og om du sier, er det helt forferdelig kan du jo heller bare gå hjem igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 2. april 2009 #919 Del Skrevet 2. april 2009 JO! Har mannen fått noe svar på jobbintervjuet? Hvordan går det med de mulige flytteplanene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. april 2009 Forfatter #920 Del Skrevet 3. april 2009 Innom for å ønske deg GOD PÅSKE Litt tidlig kanskje, men vi reiser på en liten påsketur i morgen. Kommer tilbake onsdag, og da drar vi i campingvogna God påske! Vi reiser i dag vi, så det er ikke for tidlig nei Skjønner hva du mener om reunion, min erfaring er at de fleste blir hyggeligere med årene, så kan hende du får en positiv overraskelse. Ellers bare inne og ønsker god tur hjem i morgen Ja, det er det jeg håper på ... De virker jo hyggelige på facebook, ikke at jeg kan stole på at det stemmer, men ... Har jo lyst til å gå da ... Takk, og god påske! Det blir nok hyggeligere enn fryktet, ellers er det jo bare å gå hjem hvis det ikke skulle være det. Aldri vært på reunion jeg. Den ene var altfor dyr, og var så kort tid etter vi var ferdige. Så var ikke så interessant. 10 år etter var det bare det ene trinnet som hadde reunion. 10 år etter videregående var de tydeligvis elendige til å sende ut invitasjoner for jeg fant det først ut et halvt år etter ved en tilfeldighet på facebook og jeg var visst ikke den eneste som ikke hadde hørt noe. Men men, savner de ikke, så gjør meg egentlig ikke noe. God tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå