Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Når du snakkar om babyalbum, minnar det meg på at eg IKKJE har begynt på babyalbum til I. enda. :sjenert: Trur jammen eg må få framkalt nokre bilete, sånn at eg kan koma i gang snart!

Det er ikke så enkelt å komme igang med, men det er utrolig koselig å pusle med når man har begynt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny mac! Hvilken har du kjøpt? Jeg vil også gjerne ha mac, men det er så dyyyyyrt ... Så jeg får prøve å tyne pc-en min litt mer.

Spennende med jobbintervju!

Håper alt står bra til med lille S, og at det bare er gulrot og mais som er hudfargesynderne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny mac! Hvilken har du kjøpt? Jeg vil også gjerne ha mac, men det er så dyyyyyrt ... Så jeg får prøve å tyne pc-en min litt mer.

Spennende med jobbintervju!

Håper alt står bra til med lille S, og at det bare er gulrot og mais som er hudfargesynderne :)

Takk :)

Er så fornøyd :biggrin: Jeg har en hvit macbook, mannen vurderte å kjøpe en i aluminum men syntes det var dumt å bruke 3000,- ekstra når det er så og si bare utseendet som er forskjellen.

:Nikke: Veldig spennende, er jo i morgen allerede! :overrasket:

S har det fint nå iallfall, har vært helt hyper og ellevill, herlig :hjerte:

Blir spennende og nervepirrende å se om de finner noe på prøvene ...

Håper alt gikk bra på blodprøvetaking i dag :)

Det ble ikke noe blodprøvetaking, for det var 10stk før oss i køen og det gikk veldig tregt ... Vi måtte tilbake for å gi S mat til senest halv ett og vi ante ikke hvor lang tid det ville tatt å vente, men sannsynligvis så hadde det blitt senere enn halv ett. Utrolig irriterende når vi hadde satt på Emla-plasteret på S og gjort alt klart! :kjefte: Tar oss en tur i morgen tidlig i stedet, og håper at det ikke er så mange folk der tidlig på morgenen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt min del av husvasken for denne uka, mannen var så snill :ironi: å la meg ta litt av hans del siden han måtte ta gulvvasken fordi jeg har senebetennelse ... Så nå er det pent og ryddig her :)

Det regner i dag, og jeg synes faktisk det er litt herlig. Tror det gir meg litt vårfølelse, mye bedre enn snø iallfall! :biggrin:

Jeg greide selvsagt glemme å kjøpe sukkerdrøsse på Ikea i går :roll: men heldigvis kommer pappa i helgen og han har bil og har tenkt seg på Ikea en tur, det passer fint :) Lampen vi kjøpte på ikea for 98,- var forresten fin og passet godt inn her, nå er det lyst i stua igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jobbintervju? Så spennende da!

:Nikke: Jobbintervjuet gikk bra, så nå blir det spennende. Tør ikke ha så store forhåpninger da :sjenert:

God helg :klem:

God helg! :klemmer:

==========================================

Nå har pappa og jeg vært ute og spist en god middag, og drukket et glass vin og tatt en margarita. Margarita er visst ikke drinken for meg, i og med at jeg ikke er så glad i tequila så ble den litt for sterk/litt for mye spritsmak, men men. Hadde lyst på Kyoto eller Mojito, men det kunne de ikke lage :( Skjønner at det ikke var en bar med "ordentlige" bartendere, men siden de hadde en bok med drinkoppskrifter kunne de jo prøvd? :vetikke: Tror jeg må prøve meg på en Kyoto en dag :sikle:

Nå er jeg så utrolig trøtt at jeg bare må gå og legge meg tror jeg ... Mye å gjøre i morgen også, spesielt når vi har besøk :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider her skjønner jeg :) Det å flytte på seg er en vanskelig prosess der og da, men man finner seg jo som regel fort til rette på en ny plass også eventuelt. Jeg var litt bekymret ang å finne nye venner etc. Men fordelen med å ha småbarn er jo at man lett kommer i kontakt med andre i samme situasjon gjennom ulike aktiviteter, barnehage og sånt.

Håper dere har fått tatt blodprøvene nå, og at det gikk greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbintervjuet :)

Ha en fin dag :klemmer:

Takk det samme :)

:klemmer:

Så spennande med jobbintervju! :)

:Nikke:

Spennende tider her skjønner jeg :) Det å flytte på seg er en vanskelig prosess der og da, men man finner seg jo som regel fort til rette på en ny plass også eventuelt. Jeg var litt bekymret ang å finne nye venner etc. Men fordelen med å ha småbarn er jo at man lett kommer i kontakt med andre i samme situasjon gjennom ulike aktiviteter, barnehage og sånt.

Håper dere har fått tatt blodprøvene nå, og at det gikk greit :)

Det er veldig sant det du sier, og så ordner det meste seg som regel, men man bekymrer seg jo gjerne litt først da :sjenert:

Blodprøven gikk veldig greit, S kjente ikke noe som helst pga han brukte Emla-plaster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempefin helg med pappa på besøk :biggrin: Gleder meg veldig til å dra nedover til mamma og pappa i påsken :)

Ikke så mye nytt å fortelle her, egentlig. Jeg har blitt forkjøla, jeg våknet og hadde ekkel hals i dag morges og nå har jeg nyst masse og er snørrete :forkjola: og så føler jeg meg tappet for energi :( Har blitt litt irritert over mye bråk mot slutten av dagen i dag også, tror jeg hadde hatt godt av å ha litt alenetid uten unger og bråk rundt meg :sjenert:

S er god da, som vanlig :hjerte: Han hadde en dårlig dag på tirsdag, da var det meste galt, uansett. I dag har han heldigvis vært tilbake til det normale: blid og glad og herlig :strix:

Tror den dårlige dagen kom av at han holder på å få to tenner, så da er det jo egentlg ikke noe rart.

Nå er jeg bare drittlei av ustabilt vær som varierer mellom sidelengs, uforutsigbar snø/slaps/regn og opphold med sol :kjefte: Jeg vil ha vår!

Tror jeg like gjerne kan gå og legge meg, :Gjesp:

:goodbye:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner påvirker gjerne humøret ganske mye ja!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig til å legge igjen spor, men jeg er innom :)

Har laget meg ny dagbok nå :)

Det er jeg også :sjenert:

Tenner påvirker gjerne humøret ganske mye ja!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

:Nikke: Det gjør det så absolutt!

En fin helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:forkjola: Det har gått fra kløe/grums i halsen til halsvondt, skikkelig snørrete, nysing og hosting nå, kjempemorsomt! :roll: Dessuten føler jeg meg forkjøla i hele kroppen, varm og andpusten/slapp :( Nå ser det ut til at S har blitt smittet også, han har iallfall blitt snørrete ... Håper ikke det går utover nattesøvnen hans ...

Vi fikk svar på blodprøvene til S i dag. Det stod at en av verdiene de sjekket var forhøyet, og at det kunne komme av gulrøtter og derfor skal vi prøve å ikke gi han gulrøtter før vi tar en ny blodprøve. I tillegg stod det at hun (legen) hadde snakket med barnelege, som mente at det neppe kom av sykdom. Ble jeg bekymret når jeg så det, irriterende at legen ikke skrev hvilke verdier som var forhøyet og hva de tror det kan komme av ... Hvordan skal vi greie å holde han unna gulrøtter når 90% av all barnemat inneholder gulrøtter?! *sukk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ekkelt å være så dårlig! Synd at S holder på å få det også... God bedring til dere begge :klemmer:

Tenk at gulrøtter kan føre til forhøyede verdier da... Og at de ikke kan si om det faktisk skyldes gulrøtter eller noe annet. Jaja... Håper de finner ut av det.

Kalkun med potet- og maispure fa Hipp er populært her, det er det ikke gulrot i mener jeg. 8mnd-glass har vi ikke begynt med ennå, så der har jeg ikke oversikt ;) Eller så kan du jo lage mat selv da, selv om det er litt mer styr enn å middagsmat på glass. Da får du i alle fall utelukket gulrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ekkelt å være så dårlig! Synd at S holder på å få det også... God bedring til dere begge :klemmer:

Tenk at gulrøtter kan føre til forhøyede verdier da... Og at de ikke kan si om det faktisk skyldes gulrøtter eller noe annet. Jaja... Håper de finner ut av det.

Kalkun med potet- og maispure fa Hipp er populært her, det er det ikke gulrot i mener jeg. 8mnd-glass har vi ikke begynt med ennå, så der har jeg ikke oversikt ;) Eller så kan du jo lage mat selv da, selv om det er litt mer styr enn å middagsmat på glass. Da får du i alle fall utelukket gulrot.

Takk :klem: kjedelig med forkjølelse ja ...

Ja, merkelige greier. Synd legen ikke skrev noe mer om hva det kunne være, men jeg ville vel bare blitt mer bekymret uansett så :vetikke:

Vi har tenkt på den Kalkun med potet- og maispuré, og er usikker på om han likte den eller ikke men skal iallfall prøve igjen :) Må kanskje bare begynne å lage mat til han selv, men synes det er litt styr jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, S er forkjølet han, i natt våknet han i ett-tiden og sovnet ikke igjen før halv tre :dåne: Jeg la han flere ganger og han sov i fem minutter før han våknet igjen, ikke hjalp det å heve hodeenden hans heller. Han sovnet heldigvis halv tre, da hadde jeg sittet en god stund ved siden av senga hans for jeg turte ikke reise meg for da våknet han bare. Så sov han til fem-seks tida og var våken et par ganger da og så sov han til sekstiden, da stod mannen opp med han. Jeg hadde heldigvis sove-lenge-dag, så jeg fikk noen timer søvn likevel :)

Har lenge hørt folk snakke om Spotify, men har ikke giddet å skaffe meg en konto siden jeg antok det var komplisert pga man trenger invites. Det var det visst ikke, så nå har jeg Spotify-konto og synes det er genialt! Litt reklame er det jo, men det er ikke så mye at det gjør noe :)

Mannen og S er ute og triller, lurer litt på hva jeg skal gjøre. Det er ikke det at jeg ikke har noe å gjøre, det er det at jeg lurer på om jeg skal surfe, høre på musikk, se tv, se tv på mac-en eller lese blad ... Virkelige store problemer her i gården, ja :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...