Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Ja, den var lekker! Tror jeg tar to! :fnise::skratte:

Spesielt med strekkmerker og det hele ...

Jeg måtte ha stor str i badedrakt... Tror den jeg har er str 40/42 eller noe, og jeg VET at jeg ikke har lagt på meg :fnise: Er vanligvis ca 38.

Jeg tok bare en helt enkel svart en, men ellers syns jeg du skal gå for den Gossip Girl foreslår :ler:

Noe sånt jeg måtte ha også, jeg vet ikke om jeg har lagt på meg, men jeg tror ikke jeg har gjort det, jeg veier ikke noe særlig mye mer enn før :vetikke:

Tror badedrakter varierer veldig i størrelse... Jeg prøvde en i str. 40 (som i alle fall var min str. før graviditeten, nå vet jeg ikke helt) på sportsbutikk, den var for kort og dekket ikke til brystene ordentlig (på sidene). Grusomt! Etter det gav jeg opp, så jeg har ikke badedrakt.

Synes også Gossip girls tips var skikkelig lekkert ;)

Ja, de gjør sikkert det. Men det var skremmende at både Cubus' og Kappahls badedrakter var alt for små i størrelsen til meg :sjenert:

Badedrakt er det verste plagget jeg prøver. Har gitt opp for flere år siden, men burde vel vært og prøvd igjen. Men foreløpig bruker jeg bikini også i bassenget. Da får jeg i det minste kjøpt delen hver for seg, og brystene får støtte...

Paraplytannlege var nytt uttrykk for meg også. Fikk du ingen forklaring?

Er så lenge siden jeg har prøvd badedrakt nå, så jeg måtte jo prøve siden jeg trengte en ny ... Bikini er ikke aktuelt lengre pga strekkmerker :(

Nei, fikk ikke forklaring. Men så spurte jeg heller ikke ... Kan godt hende hun har forklart det før, men jeg har dårlig husk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes størrelser varierer veldig fra butikk til butikk...

Helt håpløst noen ganger. Men skjønner ikke helt hvorfor noen legger seg på små størrelser. Jeg blir i hvert fall sur hvis jeg må ut og finne en større størrelse og da blir det gjerne ikke noe kjøp ;)

Lekker badedrakt Gossip girl hadde funnet.

Den hadde sikkert vært lekker med mine strekkmerker :ler:

God helg :hug:

Det kan godt hende, jeg har jo egentlig bare prøvd to butikker hittil ...

Jeg skjønner ikke hvorfor alle har forskjellige størrelser på klær generelt jeg, men det er kanskje ikke så enkelt å lage alle størrelser ca like store? :vetikke:

God helg :klemmer:

Hadde nok vært stilig ;) Du hadde hvertfall blitt lagt merke til :fnise:

Men helt seriøst igjen så finnes det alternativ til badedrakten. Eksempler fra ELLOS:

hotpants tankini

Tankini med hotpants evt vanlig bikinibukse

Boxsertruse

Tankini halterneck

Bikinitopp

Enda en bikinitopp

Så har du disse badekjolene

Lagt merke til, ja! Men kanskje ikke akkurat på den riktige måten ... :fnise:

Der var det mange fine ja, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint der! Syns de ikke har butikk så det er mulig å prøve bikiniene først...

Mhm, er kjekt å prøve først siden jeg vil den skal se bra ut på.

:jepp: Det hadde vært noe det!!

Jeg kjøpte på intersport! ;) Og du er nok absolutt IKKE feit.... Jeg er adskillig større enn deg! ;) Så i så fall er jeg GRUSOMT feit..... :sjenert:

:ler:

Syns du skal gå for denne, Knøttet!!!

Hehe, nei jeg er vel ikke det, men det irriterer meg at størrelsene på badedrakter så merkelige! :kjefte:

Forresten så synes ikke jeg heller noe særlig om badedrakter... Eller badetøy generelt... :sjenert: Eller å vise meg i undertøy nå etter fødselen... :sukk: Skal egentlig ikke klage, fikk ingen strekkmerker og magen har gått ganske bra inn igjen. Men "håndtakene" på sidene har blitt verre, syns jeg.... Og når jeg har på meg undertøy/badetøy, så klemmer det jo inn og "skviser håndtakene" tydelig ut... :sjenert::flau: Ser så stygt ut, ser ut som jeg har tredd på meg altfor små klær, men det har jeg egentlig IKKE gjort.. Kan jo ikke akkurat kjøpe bikinitruse som er 3-4 str for stor heller, bare for at det ikke skal skvise ut side-flesket... :fnise: Da hadde jo trusedelen vært aaaltfor stor, ikke videre pent det heller... ;)

Skulle så absolutt ha strammet opp litt rundt mage/livet, hofter og lår...!!

Usj, det var dagens lille klage....... :gjeiper:

(Også i DIN dagbok da......sorry!)

Da er vi to, jeg var ikke så glad i magen min før, men da gikk det helt greit å gå i bikini. Nå derimot nekter jeg å vise magen min til andre enn mannen :sjenert:

Men egentlig tror jeg at slike ting som vi tenker over ikke blir lagt merke til, iallfall ikke like godt som vi selv legger merke til det ... Skulle gjerne strammet opp litt jeg også, og fått bort strekkmerker!

Hehe, går bra det, bare klag i vei :)

Og så må jeg jo legge til at.......

...første steg er kanskje å slutte og bake og spise alle disse kakene...??!! :fnise:

:fnise: Eller i mitt tilfelle drikke for mye Cola og spise litt for mye godteri ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke snart bli mandag? Pakken min blir sannsynligvis (i følge UPS) levert da, og jeg vil ha ny maskin! :fnise: Manisk, jeg? :sjenert: På mandag skal vi til legen, både S og jeg, og mannen skal bli med da. Det er vel typisk at pakken kommer på døra akkurat den timen vi er borte ... Ja da, jeg tar sorgene på forskudd :tunge1:

Vi har kjøpt Little big planet, et ps3 spill, som er kjempemorsomt! Egentlig skal vi jo ikke bruke penger nå, men fant det til under 200,- på play.com og vanligvis koster det rundt 600,- så da slo vi til :)

Badedraktproblemet er midlertidig løst! Fikk låne en badedrakt av Flickan, så da blir det bading med S i nærmeste fremtid :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det blir bading! Hvor drar dere da? Pirbadet?

Hvis du er innom her i løpet av kvelden / morgendagen.. hvor ligger den "bærebutikken" i Trondheim? Tenkte å se etter en ny MeiTai eller noe som passer litt til våren :) Er vel på Bakklandet om ikke jeg husker helt feil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er innom her i løpet av kvelden / morgendagen.. hvor ligger den "bærebutikken" i Trondheim? Tenkte å se etter en ny MeiTai eller noe som passer litt til våren :) Er vel på Bakklandet om ikke jeg husker helt feil..?

Den ligger på Bakklandet ja :Nikke: Litt nedover mot solsiden, på venstre side om du kommer fra Gamle bybro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ligger på Bakklandet ja :Nikke: Litt nedover mot solsiden, på venstre side om du kommer fra Gamle bybro.

Takk!Da blir det bæreshopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Pirbadet er kjekt å ta med småbarn :hoppe: S elsker å bade, så jeg tror nok det blir gøy for han :biggrin:

Nå har Flickan allerede svart, men hvis du husker hvor Sukker lå før så er det i det bygget :jepp: Du finner nok frem, er ikke så vanskelig. Men de har litt vanskelige åpningstider da ... 10-14 tirsdag, onsdag og fredag, 10-18 på torsdag og lørdag er jeg ikke sikker på, kanskje 11-15? Står på Krusedull sine sider da ;)

Gleder meg til IKEA i morgen :) Og å teste ut det nye bilsetet vært på lille S.

Jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mac-en min på mandag! :hoppe: Imponert over rask levering egentlig :jepp: happy-knøttet :fnise: Jeg stortrives med mac, selv om det er litt uvant. Er det noe jeg lurer på så har jeg mannen, han har hatt mac i mange år :)

En annen ting jeg har greid å få er senebetennelse i venstre håndledd :( Vondt, og veldig upraktisk når man har småbarn ... Men det går jo på en måte da, og så har jeg en unnskyldning for å ikke bære tungt med venstre hånda og ikke gjøre f.eks husarbeid ;)

Pappa kommer i helga! :hoppe: Blir kjempekoselig :)

Mannen skal ha telefonintervju på fredag, et firma på østlandet som hørtes veldig spennende ut :biggrin: Han sa at han kunne ta fly nedover, men de mente det var for ille om han måtte det, så de kunne ha telefonintervju. Blir spennende å høre hvordan det går! Er faktisk klar for å flytte, hadde vært greit med litt miljøforandring og å bo nærmere besteforeldrene til S. Det eneste som holder oss igjen her i byen er vennene våre ... :(

Men nå er det natta, må få litt søvn også. Skal prøve å skrive i deres dagbøker i morgen :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mac! :biggrin:

Så spennende med jobbintervju. Håper det går superbra!

Skjønner godt at dere vil bo nærmere familien nå som dere har fått barn jeg... Godt å ha dem i nærheten.

Håper hånda blir bedre snart, så du får gjort husarbeid igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig IKEA-tur. Jommen brukte jeg ikke 45 min på å få levert bilen pga rushen. :dåne: Helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mac! :biggrin:

Så spennende med jobbintervju. Håper det går superbra!

Skjønner godt at dere vil bo nærmere familien nå som dere har fått barn jeg... Godt å ha dem i nærheten.

Håper hånda blir bedre snart, så du får gjort husarbeid igjen :lur:

Takk! :nigo:

Er storfornøyd, og kan ikke skjønne hvordan jeg klarte meg med den gamle, trege pc-en tidligere ;)

Jepp, veldig spennende! Foreldrene til mannen er veldig spente, sitter og håper at vi kommer flyttende nedover :fnise:

Ja, man merker det godt at man ikke bor i nærheten av familien når man får barn .. Hadde vært veldig godt å ha de i nærheten :jepp:

Hehe, håper hånda blir bra jeg også- men husarbeidet er det ikke såå farlig med ;)

Takk for koselig IKEA-tur. Jommen brukte jeg ikke 45 min på å få levert bilen pga rushen. :dåne: Helt utrolig!

Selv takk, var veldig koselig :jepp:

Såpass ja, håper du rakk fristen og ikke ble alt for irritert da? :) Rush er noe herk ... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på Ikea med Flickan, og S da. Jeg tror S syntes det var spennende å se så mye rart, men han ble litt sutrete til slutt, kanskje ikke så rart med så mye inntrykk og over 3 timer på Ikea :overrasket: Hadde egentlig ikke tenkt til å være der så lenge, men tida går så fort! Fikk kjøpt alt jeg trengte da:

gulvlampe til stua- den gamle var stygg og gammel og så ødela S den enda mer, ramme til et morsomt brudebilde av oss- det tok oss bare 1 1/2 år ... kjøkkenhåndduker- 4stk for 20kr :overrasket: og ei blomsterpotte- planta har jeg hatt i 5 år og den har vokst ut av potta.

I morgen må vi innom sykehuset og ta blodprøver av S, er litt spent på hvordan det skal gå, selv om vi skal ha på bedøvelsesplaster slik at han ikke kjenner noe. S er nemlig ganske gylden i huden, og han har det ikke fra foreldrene sine for å si det slik :fnise: Legen mente at det sikkert ikke er noe galt, men det er best å sjekke det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at du endelig har fått mac'en din! :nigo:

*misunnelig på IKEA-tur....*

Så spennende med jobbintervju for mannen da!! :bolledeig: Krysser fingrene!! Er det langt mellom foreldrene dine og svigerforeldrene dine? (Altså, har jo egenltig sett på FB hvilke steder dere kommer fra, men jeg er så utrooooolig dårlig på geografi, så jeg har ikke peiling på hvor de stedene er i forhold til hverandre... :sjenert: )

Åhh...!!! Skal de ta blodprøver for å sjekke hvorfor S. er så mørk??!! :overrasket: Er det noe spesifikk som de har nevt at kan være "galt", eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at du endelig har fått mac'en din! :nigo:

*misunnelig på IKEA-tur....*

Så spennende med jobbintervju for mannen da!! :bolledeig: Krysser fingrene!! Er det langt mellom foreldrene dine og svigerforeldrene dine? (Altså, har jo egenltig sett på FB hvilke steder dere kommer fra, men jeg er så utrooooolig dårlig på geografi, så jeg har ikke peiling på hvor de stedene er i forhold til hverandre... :sjenert: )

Åhh...!!! Skal de ta blodprøver for å sjekke hvorfor S. er så mørk??!! :overrasket: Er det noe spesifikk som de har nevt at kan være "galt", eller?

:jepp: *storfornøyd*

Ikea er morsomt, men det går alltid mye mer av både tid og penger enn man hadde planlagt på forhånd ;)

Svigerforeldrene mine bor på Østlandet, foreldrene mine bor litt nedenfor Trondheim, sånn ca ... Jeg er også elendig på geografi ;) Men det er veldig store avstander iallfall, tar vel en 8-10 timer med bil, vil jeg tro? :vetikke:

De tenker jo på gulsot, men S er ikke gul i øynene så da tror de ikke det er det. Ellers så kan det være leveren som ikke fungerer helt som den skal, såvidt jeg husker at legen sa. Men hun trodde ikke det var noe galt, det var bare greit å få sjekket det, for sikkerhetsskyld. S får mye mat som inneholder gulrot og mais, og det er jo kjent for å sette farge på huden, jeg tror iallfall det bare er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, hadde sett for meg inni hodet mitt at begge foreldre-parene deres bodde rundt omkring samme området, jeg............. :slår: :flau::fnise:

Så de kan ha gulsot som større også, altså!? Det visste jeg ikke... :sjenert: Hva gjør de i så fall da, da? Er jo ikke bare bare å legge han inn i slik lys-greie da.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med intervju da. Kan tenke meg besteforeldrene synes det er stas om S. kommer nærmere.

Men vanskelig når det er så langt mellom deres foreldrepar da. Da er det ikke mulig å komme i nærheten av begge parene.

Kjenner til ting som tar tid. Jeg har kjøpt album og faktisk kommet så langt at jeg har fremkalt bilder. Men har fortsatt ikke fått laget dette bryllups albumet da... Lillegutts album derimot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, hadde sett for meg inni hodet mitt at begge foreldre-parene deres bodde rundt omkring samme området, jeg............. :slår: :flau::fnise:

Så de kan ha gulsot som større også, altså!? Det visste jeg ikke... :sjenert: Hva gjør de i så fall da, da? Er jo ikke bare bare å legge han inn i slik lys-greie da.... :fnise:

Hehe ... Skjønner at du så for deg det, det er jo egentlig det mest logiske ;) Men mannen og jeg kommer ikke akkurat fra samme by ... Det er litt dumt å finne seg en kjæreste i en annen by, for da er det vanskelig å få hele familien samlet :(

Jeg aner ikke hva de gjør om de har gulsot når de er eldre, det er nok vanskelig å få han til å ligge i lyskasse, ja ... Tror gulsot hos voksne behandles med tabletter, eller så var det det at man får tabletter mot det når man reiser til utsatte strøk, jeg husker ikke :vetikke:

Spennende med intervju da. Kan tenke meg besteforeldrene synes det er stas om S. kommer nærmere.

Men vanskelig når det er så langt mellom deres foreldrepar da. Da er det ikke mulig å komme i nærheten av begge parene.

Kjenner til ting som tar tid. Jeg har kjøpt album og faktisk kommet så langt at jeg har fremkalt bilder. Men har fortsatt ikke fått laget dette bryllups albumet da... Lillegutts album derimot :ler:

Jupp, spennende tider! :biggrin: Besteforeldrene maser om å få S nærmere, så da blir de nok fornøyde ja ;) Det er veldig dumt at det er så langt mellom mine og mannens foreldre, men vi ser det positive i det siden det ofte er billig å ta fly fra Oslo til min hjemby, og da er det nesten enklere enn å kjøre fra min hjemby og til Trondheim :jepp:

Ups, nå minte du meg på at jeg ikke har begynt på mitt bryllupsalbum engang- men Sigur sitt er jeg godt på vei med ... Det har stoppet opp litt i det siste da, men må nesten se å få gjort noe med det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakkar om babyalbum, minnar det meg på at eg IKKJE har begynt på babyalbum til I. enda. :sjenert: Trur jammen eg må få framkalt nokre bilete, sånn at eg kan koma i gang snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...