Knøttet Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Så moro at S. krabber! Det er en stor milepæl det Håper dere koser dere med nytt spill. Buzz er jo kjempegøy Kjempemoro! Buzz var veldig morsomt, skal ha spillkveld en kveld også- blir gøy Så moro at han krabber ordentlig da. Det er jo veldig tidlig også ================================================ Vi får iallfall støvtørket gulvet her når S krabber rundt, han har en tendens til å havne under pc-bordet til mannen og bak stolen Og så skal han selvsagt borti de tingene han ikke skal borti: en statue, en plante og en stor pyntegjenstand med strå oppi Vurderer å hente lekegrinda vi har fått låne snart, slik at jeg har et trygt sted å sette han om jeg må på do eller noe annet hvor jeg ikke kan passe på han. S spiste lunch for første gang i dag, han syntes ikke det var så fælt virket det som. Han spiste ikke en 1/2 porsjon slik som han gjør med middagen, men det er jo ikke noe rart når det erførste gangen han spiser det. Tenkte meg ut en tur nå snart, må handle litt og så er det godt med frisk luft og det har S godt av også. Tenkte å lage pizza i dag, hjemmelagd pizza er det leeenge siden vi har lagd. Vanligvis lager vi stenovnsbakt pizza, men tenkte å lage slik "vanlig" pizza i dag, mmm! Mannen er ferdig tidlig i dag, det er veldig herlig Jeg har lyst på Cola, og ikke slik fæl Cola Zero eller Cola light ... Drakk pepsi max på mandag, og det var ikke så ille- men tror ikke det er like godt om jeg kjøper meg en plastflaske- mye bedre på glassflaske det Endret 22. januar 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) For 7 måneder siden lå jeg på barselavdelingen, med en nydelig liten gullklump som var ca 1 1/2 time gammel ... :rødme: :hoppe: S er 7 måneder! Endret 24. januar 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. januar 2009 #743 Del Skrevet 24. januar 2009 for store gutten - tenk at han er 7 mnd alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. januar 2009 #744 Del Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer til S., som har blitt 7 månader gammal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 24. januar 2009 for store gutten - tenk at han er 7 mnd alt. Gratulerer til S., som har blitt 7 månader gammal! Takk, begge to Ja, tenk at han er så stor ... Tida går så fort! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #746 Del Skrevet 24. januar 2009 I dag har vi vært på kafé med Flickan og mannen, og så har vi hatt besøk i kveld. Veldig koselig Stakkars S er så forkjølet, skikkelig snørrete og surklete i halsen Han har vært urolig de to siste nettene, noe som ikke er rart når han er så forkjølet stakkar. Er forkjølet jeg også, jeg har iallfall veldig vondt i halsen, og ingen ting hjelper Tror kanskje immunforsvaret mitt ikke er helt topp, for jeg har ofte slike veldig langvarige forkjølelser på vinteren. Langvarige forkjølelser hvor jeg aldri blir skikkelig dårlig, jeg bare hangler litt i lange tider Til høsten skal jeg iallfall ta influensavaksinen igjen, legen min mente iallfall jeg burde det pga hun mente immunforsvaret mitt var litt svekket pga kyssesyken osv, men det er et par år siden nå da ... I fjor kunne jeg jo ikke ta den siden jeg var gravid. Ser at jeg ikke er så veldig aktiv her for tiden Skal prøve å skjerpe meg ... Prøve å få gjort noe med det i morgen I morgen skal jeg få sove lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. januar 2009 #747 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper du sover din søteste søvn nå Og god bedring til S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper du sover din søteste søvn nå Og god bedring til S! Det gjorde jeg, for S våknet nemlig ikke før halv ni i dag! :dåne: Fikk sove etter maten også, herlig Takk, takk. Tror han er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #749 Del Skrevet 25. januar 2009 Lille, forkjølede gullet vårt sov som en stein i natt- uten å våkne en eneste gang! Håper han gjør det i dag også, kanskje det var nesedråpene som hjalp? Han hater iallfall å ta nesedråper, og det skjønner jeg egentlig. Han hater å få nesedråper, ta busemenn og å bli tørket i ansiktet. Men å ta ørevoks eller f.eks kamme håret er helt greit Merkelig unge Prøvde å ta inn den lånte lekegrinden vår i dag, men den var litt for slitt til at vi vil ha den i stua ... Mulig vi er snobbete, men vi skal tross alt ha den midt i stua, og da vil vi ikke ha noe som ikke ser ut ... Så enten så klarer vi oss uten lekegrind, eller så kjøper vi ny. Akkurat nå tror jeg ikke vi har eller får behov for lekegrind, men det kan jo endre seg fort, så vi får se Mamma har strikket genser til S, som han fikk i posten på lørdag. Kjempefin genser, og så kler han så godt brunt! Skjønner ikke at enkelte mener at babyer ikke bør gå i svart, brunt og grått- men bare farveglade farger ... No offence til de som eventuelt mener det altså ... Tror jeg har blitt forkjølet også, for i tillegg til å nyse litt og være veldig snørrete så føler jeg meg slapp i dag- slik forkjølet slapp Litt bedre nå da, forhåpentligvis blir jeg ikke verre igjen. Mannen var på møte med jobben angående oppsigelse på fredag, men de får ikke vite noe før i månedsskifte så vi får se hvordan det går. Han er iallfall overbevist om at han mister jobben, og det er ikke aktuelt å gå ned i stillingsprosent heller, for da tjener han så lite at det ikke går rundt. Det verste er at det er mer lønnsomt for han å gå på dagpenger fremfor å jobbe ... Hvis han mister jobben nå så får vi bruke perioden til å søke jobber, og å reise til foreldrene våre. Herlig å ha litt tid sammen da, selv om det ikke er så bra for økonomien ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. januar 2009 #750 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg bruker veldig mye brunt til H, litt grått også. Svart bruker jeg ikke, for han er så lys at det ikke ser helt bra ut... Skjønner heller ikke hva som er galt med å bruke sånne farger til babyer... Kjedelig at mannen mister jobben, men forhåpentligvis dukker det opp noe bedre. Og selv om dagpenger er ca 2/3 av lønna (er det ikke?) så er det bedre enn ingenting. for S som var flink og sov hele natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. januar 2009 #751 Del Skrevet 25. januar 2009 Sov hele natta til kl halv 9??? :dåne: Kan jeg få oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #752 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg bruker veldig mye brunt til H, litt grått også. Svart bruker jeg ikke, for han er så lys at det ikke ser helt bra ut... Skjønner heller ikke hva som er galt med å bruke sånne farger til babyer... Kjedelig at mannen mister jobben, men forhåpentligvis dukker det opp noe bedre. Og selv om dagpenger er ca 2/3 av lønna (er det ikke?) så er det bedre enn ingenting. for S som var flink og sov hele natta! Bra det er andre som synes brunt, svart og grått går an å bruke til babyer S får mye brunt fordi han kler brunt så godt, hadde han kledd f.eks blått kjempegodt hadde han fått det også, det er ikke slik at jeg skal gå imot røkla ved å bruke svart, grått og brunt Det ordner seg alltids med jobbsituasjoner Aner ikke hvor mye man får i dagpenger, men innbiller meg at det blir bedre enn det han har nå pga det tar grunnlaget fra i fjor eller noe, er ikke sikker. Herlig å sove hele natta ja! Sov hele natta til kl halv 9??? :dåne: Kan jeg få oppskriften? Hehe, aner ikke hva vi har gjort jeg, han bare sover hele natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. januar 2009 #753 Del Skrevet 25. januar 2009 7 måneder! De vokser til Og krabbing, gitt - moro. Og litt stress, kan jeg tenke meg Så deilig at han sover hele natta. Det har A gjort i det siste også. Utrolig å våkne om morgenen og han fremdeles ligger og snorker i senga si Hm, så mannen din tror han mister jobben? Kjipt. Jeg kjenner jo litt til den situasjonen. Dagpenger er på ca 2/3 av lønna, ja. Ikke noe å bli rik av, men det kommer jo godt med. Og hvis man får en sluttpakke i tillegg, kan man jo klare seg en stund. Det ordner seg uansett - garantert! Nå skal jeg straks finne senga, tror jeg. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. januar 2009 #754 Del Skrevet 26. januar 2009 Åssen gikk det i natt da? Når legger du ham forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. januar 2009 #755 Del Skrevet 26. januar 2009 Gøy med krabbing, da! Flinke gutten Og jeg bruker masse av både brunt og grått til Lillegutt. Synes ikke det har noe å si. Har en body med endel svart i også, men da blir han veeeldig blek. Så har ikke brukt den vledig masse. Har endel er fargerike bodyer og sånn, og da er det veldig kjekt med litt nøytrale farger på bukse etc Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 26. januar 2009 7 måneder! De vokser til Og krabbing, gitt - moro. Og litt stress, kan jeg tenke meg Så deilig at han sover hele natta. Det har A gjort i det siste også. Utrolig å våkne om morgenen og han fremdeles ligger og snorker i senga si Hm, så mannen din tror han mister jobben? Kjipt. Jeg kjenner jo litt til den situasjonen. Dagpenger er på ca 2/3 av lønna, ja. Ikke noe å bli rik av, men det kommer jo godt med. Og hvis man får en sluttpakke i tillegg, kan man jo klare seg en stund. Det ordner seg uansett - garantert! Nå skal jeg straks finne senga, tror jeg. God natt! Det får fort ja, plutselig krabber de og så plutselig løper de rundt! Litt må man jo følge med når han krabber, men det går bra hittil iallfall Herlig med baby som sover hele natta! Jepp, det ordner seg Åssen gikk det i natt da? Når legger du ham forresten? Han sov hele natta Han legger seg klokka åtte, når legger din seg? Gøy med krabbing, da! Flinke gutten Og jeg bruker masse av både brunt og grått til Lillegutt. Synes ikke det har noe å si. Har en body med endel svart i også, men da blir han veeeldig blek. Så har ikke brukt den vledig masse. Har endel er fargerike bodyer og sånn, og da er det veldig kjekt med litt nøytrale farger på bukse etc Håper alt er bra Bra det er flere av oss som bruker brunt, grått og svart til baby Ser an fargene slik som dere, bruker mest brunt på S fordi han kler det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. januar 2009 #757 Del Skrevet 26. januar 2009 Krabber han alt. Så flink, det gjør ikke lille N. enda. Men tror ikke det er langt unna da, han styrer på nå 7 måneder Aldri hørt at en ikke skal bruke brunt, svart og grått jeg. Lillegutt har klær i alle de fargene Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. januar 2009 #758 Del Skrevet 27. januar 2009 Jøss, så flink han er da. Her legger bebisen seg kl 19. Så kan vel ikke akkurat forvente at han skal sove til 8.30 Blir opp kl 6 hver morgen her. Jeg synes også babyer er fine i mørke farger. Og brunøyde bebiser er jo nydelige i brunt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. januar 2009 #759 Del Skrevet 27. januar 2009 Så flink han er til å sove... Våkner han ikke i det hele tatt på natta, for smokk eller kos eller hva som helst? Vår gutt kan også sove lenge (ca 20 til 8-9), men han våkner jo flere ganger i løpet av natta. Noen ganger har han mistet smokken, andre ganger må jeg stryke litt så han sovner igjen. Og som oftest må han ha mat i 6-tida. Jaja, S får jo flere måltider fast føde og er jo litt større enn min, jeg må ta med det i betraktningen. Flink er han uansett da Litt forsinket for 7 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 28. januar 2009 Krabber han alt. Så flink, det gjør ikke lille N. enda. Men tror ikke det er langt unna da, han styrer på nå 7 måneder Aldri hørt at en ikke skal bruke brunt, svart og grått jeg. Lillegutt har klær i alle de fargene Ha en fin kveld Flinkisen min! Det blir nok krabbing snart, ja- spennende! Bra det ikke er alle som er mot babyklær i brunt, svart og grått En fin kveld ønskes deg også Jøss, så flink han er da. Her legger bebisen seg kl 19. Så kan vel ikke akkurat forvente at han skal sove til 8.30 Blir opp kl 6 hver morgen her. Jeg synes også babyer er fine i mørke farger. Og brunøyde bebiser er jo nydelige i brunt da Da sover han jo 11 timer da, om han ikke våkner mye om natta? Det er jo bra Ja, brunøyde babyer er nydelige i brunt Så flink han er til å sove... Våkner han ikke i det hele tatt på natta, for smokk eller kos eller hva som helst? Vår gutt kan også sove lenge (ca 20 til 8-9), men han våkner jo flere ganger i løpet av natta. Noen ganger har han mistet smokken, andre ganger må jeg stryke litt så han sovner igjen. Og som oftest må han ha mat i 6-tida. Jaja, S får jo flere måltider fast føde og er jo litt større enn min, jeg må ta med det i betraktningen. Flink er han uansett da Litt forsinket for 7 måneder! I det siste har han som regel ikke våknet i det hele tatt, kanskje én gang eller to fordi han har mistet smokken eller sparket av seg dyna, men da sovner han med engang igjen. Babyen din er flink til å sove da, når han sover så lenge og ikke spiser før sekstida Når han får mer fast føde trenger han sikkert ikke mat før frokost heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå