Ella* Skrevet 17. januar 2009 #721 Skrevet 17. januar 2009 Dumme firmaet til mannen Håper virkelig han får en bedre jobb med litt mer ordnede arbeidsforhold.
Coxy Skrevet 18. januar 2009 #722 Skrevet 18. januar 2009 Innom og leser.. Håper denne dagen er bedre!
Knøttet Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #723 Skrevet 19. januar 2009 Så synd å høre om jobben til mannen din. Men, se det fra det positive.. nå blir det jo en mulighet til å få seg en ny jobb hvor ting kanskje er litt mer organisert. Virker jo ikke som det har vært så bra slik det har vært heller, uten fast stilling og sånn. Krysser fingrene for at han finner noe nytt han trives med, fort Sukkerstopp hadde jeg ikke klart, altså Men lillegutt liker jo ikke så godt at jeg drikker brus, så ved å kutte ut det er jo mye gjort av seg selv Da kan jeg bare glemme all sjokoladen jeg spiser! Jepp, får se det positve i det Det ordner seg nok, det gjør jo alltid det så. Var ikke noen bra arbeidssituasjon før nedkuttingene, nei. Drittjobb! Brus blir nok det jeg savner mest ja, litt avhengig av Cola ... Kan jo alltids ta en Cola light eller Zero, men det er jo ikke like godt Dumme firmaet til mannen Håper virkelig han får en bedre jobb med litt mer ordnede arbeidsforhold. Mhmm ... Innom og leser.. Håper denne dagen er bedre!
Knøttet Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #724 Skrevet 19. januar 2009 Er så lei av folk som ikke holder det de lover! Burde jo være vant til det nå da, når det gjelder mannens jobb that is. De skulle få beskjed om hva som skjer i dag, men det fikk de selvsagt ikke. De skal vistnok få det i morgen, men det tror jeg ikke før jeg ser det .. Mannen er jo forberedt på å bli sparket han, så det er jo greit nok, men det er dårlig stemning på jobben hans nå ja ... Ellers har jeg hatt en kjempefin dag! Vært på barseltreff, og pga sterk vind bestemte vi oss for å gå på kafé istedet for å gå tur. Var på babykafé, og S stortrivdes med å ligge på matte på gulvet og se på og snakke med andre babyer og nesten-krabbe. De andre på barselgruppa syntes han var veldig sterk i armene, og imponert over at han snart krabber og at han kan ligge alene og leke seg så lenge *stolt mamma* S har vært i så godt humør i dag, ledd og smilt og vært så good :rødme: Han har spist kjempebra også, til alle måltider
Gjest imli Skrevet 20. januar 2009 #725 Skrevet 20. januar 2009 Dumme jobben til mannen! Men så bra dagen ble fin ellers! Babycafe? Har jeg aldri hørt om. Høres moro ut!
Coxy Skrevet 20. januar 2009 #726 Skrevet 20. januar 2009 Hørtes koselig ut med babykafe!! Slitsomt når det er slik på jobben... Håper mannen din har fått beskjed i dag! Og helst at den er positiv!
Knøttet Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #727 Skrevet 20. januar 2009 Dumme jobben til mannen! Men så bra dagen ble fin ellers! Babycafe? Har jeg aldri hørt om. Høres moro ut! Ja ... Veldig kjekt med babykafé, skulle vært flere slike! Hørtes koselig ut med babykafe!! Slitsomt når det er slik på jobben... Håper mannen din har fått beskjed i dag! Og helst at den er positiv! Veldig koselig, og morsomt for S også, som fikk leke på matte på gulvet i stedet for å sitte i vogna si eller på fanget mitt og kjede seg, dessuten synes han det er morsomt med andre babyer Han fikk beskjed, dessverre ikke særlig positiv ...
Knøttet Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #728 Skrevet 20. januar 2009 Nei, nå må jeg virkelig skjerpe meg på besøk i andres dagbøker ... Sukkerreduseringen har gått bra hittil, godt det finnes alternativer til brus, varm sjokolade og sjokolade Blir jo fristet, men merker det at når jeg har satt meg et mål så er det mye enklere enn når jeg gir meg selv lov til å spise godteri når jeg vil Dessverre fungerer det ikke å gi meg selv forbud i lengden, iallfall ikke om tidligere erfaringer er til å stole på. Målet nå er å holde hele uka, og ikke skeie ut med godteri neste uke igjen. Mannen fikk det fryktede brevet på jobben i dag, men det var jo ikke noe sjokk for noen av oss. Han skal snakke med jobben på fredag, og da får han vite hva som skjer. Tipper han blir sparket jeg, men vi får se. Det står at det er til vurdering, men tipper det blir slik likevel ... Han sier de sa at de tar hensyn til andre ting enn ansennitet, som f.eks om man er alenemor med 2 millioner i lån f.eks. Hjelper vel ikke at vi har barn? Egentlig er det like greit å komme seg bort fra det drittstedet, det siste året har det bare vært tull med den arbeidsplassen ... I går solgte vi de 4 buzz-spillene vi hadde til PS2-en, og i dag kjøpte vi Buzz til PS3 og trådløse buzzere, så nå blir det spilling! Dere som har barn som krabber, når de først forstod konseptet med krabbing krabbet de rundt over alt da? S tar to-tre steg, og så legger han beina og rumpa ned i bakken igjen ... Går det så gradvis at han først tar to-tre steg, så fire-fem steg, så åtte-ni osv? Trodde at når han først forstod det så kunne han krabbe så mye han ville jeg?
MellonCollie Skrevet 20. januar 2009 #729 Skrevet 20. januar 2009 Åhh, nå gjorde du at jeg fikk lyst på varm sjokolade - og vi har krem i kjøleskapet! Hva var gode alternativ sa du???? Får håpe det ordner seg med jobb til mannen da, om det blir der han er eller en ny plass. Krabbinga har jeg ikke så mye innspill på, men kan jo være logisk at det går litt gradvis, at han bruker noen nye muskler som må trenes litt eller noe? :klø:
flickan Skrevet 20. januar 2009 #730 Skrevet 20. januar 2009 Åh, vi må få komme på spillekveld til dere en kveld *inviterer seg sellv* Har aldri spilt buzz jeg..Ser artig ut. Så moro at han tar noen steg, ikke lenge til han løper over stua nå Har lyst å finne på noe en dag, formen er fin igjen Men må a bare se an uka litt. Husker ikke når/hvor jeg skal jobbe i helgen, og må planlegge skolen litt ut i fra det. Finner det ut i morgen
Mirabella76 Skrevet 20. januar 2009 #731 Skrevet 20. januar 2009 Kjipt med jobben til mannen din. Får håpa det ordnar seg! Høyrest koseleg ut med babykafe! Noko slikt kunne eg også tenkt meg å vera med på. Får sjå kva me kan få til i barselgruppa mi!
Gjest imli Skrevet 21. januar 2009 #732 Skrevet 21. januar 2009 Krabbing går veldig gradvis... Her begynte jo T først å åle seg, begynte som smått da han var rundt 6,5 mnd, så for fullt da han var 7 mnd. Da han var nærmere 8 mnd tok han sine første "krabbesteg", men det er egentlig først nå han krabber noe særlig. Det er vel først nå krabbinga faktisk går like fort som å åle seg - tidligere gadd han vel ikke krabbe når han bare kunne krype istedet. Så det kan ta veldig lang tid før de begynner å krabbe ordentlig ja!
Gossip girl Skrevet 21. januar 2009 #733 Skrevet 21. januar 2009 Det er såå gøy med buzz Men har bare til PS2 da og de ledningene til kontrollene er noe kluss, så må være deilig med tråløse! Håper du får en fin dag
Knøttet Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #734 Skrevet 21. januar 2009 S krabber! :danse:S Skal svare dere senere, måtte bare innom og skryte
Mirabella76 Skrevet 21. januar 2009 #735 Skrevet 21. januar 2009 (endret) S krabber! :danse:S Så gøy! Tenk at lille S. har blitt så stor gutt allerede! Endret 21. januar 2009 av Mirabella76
Amused Skrevet 21. januar 2009 #736 Skrevet 21. januar 2009 Så gøy at S krabber! T kryper bortover golvet, men det er nok ei stund til hun løfter på rumpa, ja Trist med jobben til mannen din, håper det løser seg for dere
Knøttet Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #737 Skrevet 21. januar 2009 Åhh, nå gjorde du at jeg fikk lyst på varm sjokolade - og vi har krem i kjøleskapet! Hva var gode alternativ sa du???? Får håpe det ordner seg med jobb til mannen da, om det blir der han er eller en ny plass. Krabbinga har jeg ikke så mye innspill på, men kan jo være logisk at det går litt gradvis, at han bruker noen nye muskler som må trenes litt eller noe? :klø: Tror man får tak i varm sjokolade uten sukker, men godt mulig jeg tar feil ... Vet bare om ett sted da, og vet ikke om det er andre steder enn her ... Forhåpentligvis blir det ny jobb, men vi får se Ja, det er jo egentlig logisk at det går gradvis med krabbing og alle andre ting. Jeg ser bare for meg at ting skal skje på den og den måten- og så gjør det ikke det Er ikke så lett å vite hva som skjer når man ikke har hatt baby før Åh, vi må få komme på spillekveld til dere en kveld *inviterer seg sellv* Har aldri spilt buzz jeg..Ser artig ut. Så moro at han tar noen steg, ikke lenge til han løper over stua nå Har lyst å finne på noe en dag, formen er fin igjen Men må a bare se an uka litt. Husker ikke når/hvor jeg skal jobbe i helgen, og må planlegge skolen litt ut i fra det. Finner det ut i morgen Bare å komme på spillkveld en dag, hadde vært kjempekoselig! Buzz er kjempemoro, ikke at jeg har prøvd det nye spillet men Kjipt med jobben til mannen din. Får håpa det ordnar seg! Høyrest koseleg ut med babykafe! Noko slikt kunne eg også tenkt meg å vera med på. Får sjå kva me kan få til i barselgruppa mi! Det ordne seg nok, på ene eller andre måten Veldig koselig med babykafé, anbefales
Knøttet Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #738 Skrevet 21. januar 2009 Krabbing går veldig gradvis... Her begynte jo T først å åle seg, begynte som smått da han var rundt 6,5 mnd, så for fullt da han var 7 mnd. Da han var nærmere 8 mnd tok han sine første "krabbesteg", men det er egentlig først nå han krabber noe særlig. Det er vel først nå krabbinga faktisk går like fort som å åle seg - tidligere gadd han vel ikke krabbe når han bare kunne krype istedet. Så det kan ta veldig lang tid før de begynner å krabbe ordentlig ja! Mhm, det er jo egentlig logisk når jeg tenker meg om Men nå har S iallfall begynt å krabbe! Hoppet over ålingen han Det er såå gøy med buzz Men har bare til PS2 da og de ledningene til kontrollene er noe kluss, så må være deilig med tråløse! Håper du får en fin dag Buzz er kjempegøy! Har ikke prøvd spillet til PS3 enda, men det ser kjempemoro ut og så er grafikken mye bedre En fin dag ønskes deg også Så gøy! Tenk at lille S. har blitt så stor gutt allerede! Så gøy at S krabber! T kryper bortover golvet, men det er nok ei stund til hun løfter på rumpa, ja Trist med jobben til mannen din, håper det løser seg for dere Kjempemoro, flinke gutten Det blir nok snart krabbing på T også, men i mellom tiden kommer hun seg jo fremover uansett Takk, det ordner seg nok på den ene eller andre måten
Ella* Skrevet 21. januar 2009 #739 Skrevet 21. januar 2009 Så moro at S. krabber! Det er en stor milepæl det Håper dere koser dere med nytt spill. Buzz er jo kjempegøy
Gjest imli Skrevet 22. januar 2009 #740 Skrevet 22. januar 2009 Så moro at han krabber ordentlig da. Det er jo veldig tidlig også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå