Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen dager suger bare. Vi har noen sånne vi også - A er litt kranglete for tida. Jeg lurer på om det kan være tenner som plager ham? Ser ingenting, men han sutrer fælt, og tar ut smokken og gnager på kanten av den istedet ... Har hatt noen slitsomme netter også. Stadige forandringer!

Håper dagen i dag er bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så fælt at du hadde drittdag... :troest:

Men så moro at S er i ferd med å begynne å krabbe da!! :hoppe: Det er virkelig et tegn på at han begynner å bli stor gutt!! :duskedame: Tenk så fort som tida går... Syns det var som i går at jeg gikk rundt på jobb og kribla etter å komme hjem for å begynne å sladre for deg som hadde havnet på sykehuset...!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med drittdag da, er noen sånne innimellom :kose:

Noen dager suger bare. Vi har noen sånne vi også - A er litt kranglete for tida. Jeg lurer på om det kan være tenner som plager ham? Ser ingenting, men han sutrer fælt, og tar ut smokken og gnager på kanten av den istedet ... Har hatt noen slitsomme netter også. Stadige forandringer!

Håper dagen i dag er bedre! :klem:

Ja , dessverre er det slik innimellom :klem:

Huff, så fælt at du hadde drittdag... :troest:

Men så moro at S er i ferd med å begynne å krabbe da!! :hoppe: Det er virkelig et tegn på at han begynner å bli stor gutt!! :duskedame: Tenk så fort som tida går... Syns det var som i går at jeg gikk rundt på jobb og kribla etter å komme hjem for å begynne å sladre for deg som hadde havnet på sykehuset...!! ;)

Takk :klemmer

Ja, kjempemoro! Spent på når det blir, og da må han vel passes på mye mer :fnise:

Hehe, og jeg synes du fødte i går sånn ca ;) Tida går så utrolig fort! :overrasket:

Er dårlig til å legge igjen spor, men jeg leser ;)

:vinke:

Er ikke noe flink jeg heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre dag i dag, heldigvis. Mannen kom hjem tidlig, godt å ha han hjemme. Han er ikke i toppform for tida, så mulig han blir sykemeldt... Godt å ha han hjemme, men han kan vel ikke akkurat avlaste meg når han er syk. S hadde mye gult, klebrig puss i ene øyet i dag, lurer på om han er smittet av pappaen sin ... Håper ikke han blir dårlig :(

I morgen skal mannen på personalmøte etter jobb, så da har jeg S hele dagen alene ... Går vel det også, på et vis. Skal sannsynligvis møte ei venninne da, iallfall en del av dagen.

Middagsmatingen går ikke noe særlig bedre, han spiste litt i dag men ikke så mye som annen mat. Grøt er veldig populært, middag er veldig upopulært. Har kuttet ut å gi han fruktmos som dessert nå da, kanskje han vil spise hvis han vet at han ikke får noe han liker bedre etter middagen? Forhåpentligvis er dette med middag bare en tilvenningssak ... Ordner seg vel etterhvert får jeg håpe.

Lyst til å gå i basseng med S jeg, men så har jeg ikke badedrakt, og bikini er uaktuelt. Hvor finner man seg badedrakt midt på vinteren? H&M har ikke, og de i sportsbutikkene er så dyre :( Trenger dessuten til jeg skal på spa som jeg fikk i julegave ... stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også hatt problemer med middag. Men vi har funnet 1 middag han liker - fiskeboller i hvit saus! Hjemmelaga da, den på glass likte han ikke. Verd å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt problemer med middag. Men vi har funnet 1 middag han liker - fiskeboller i hvit saus! Hjemmelaga da, den på glass likte han ikke. Verd å prøve?

:jepp: Absolutt! Men hvor mye fiskeboller i forhold til grønnsaker? Ser jo på de middagsglassene med kjøtt at det er lite kjøtt i forhold til grønnsaker, gjerne rund 9% kjøtt eller noe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har på nettbutikken til HM.

H&M (side 2 er en enkel sort en)

Ellers kan du sjekke ut bademote.no, hender de har salg. Kansje ELLOS også har noe?

Hvis ikke har eg en ekstra du kunne prøvd, men jeg er jo nesten dobbelt så stor som deg, så den passer kansje ikke. Kan jo ta den med til deg om du er interessert? Så kan du prøve den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ellos har badedrakter ja. Og tydeligvis H&M også :)

Må innrømme at selv går jeg med bikini til tross for litt strekkmerker. Satser på at ingen ser dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Absolutt! Men hvor mye fiskeboller i forhold til grønnsaker? Ser jo på de middagsglassene med kjøtt at det er lite kjøtt i forhold til grønnsaker, gjerne rund 9% kjøtt eller noe ...

Mest fiskeboller og saus her ;) Omtrent like mye fiskeboller som poteter tenker jeg, litt gulrot og så saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har på nettbutikken til HM.

H&M (side 2 er en enkel sort en)

Ellers kan du sjekke ut bademote.no, hender de har salg. Kansje ELLOS også har noe?

Hvis ikke har eg en ekstra du kunne prøvd, men jeg er jo nesten dobbelt så stor som deg, så den passer kansje ikke. Kan jo ta den med til deg om du er interessert? Så kan du prøve den.

Blond jeg, for at de kunne ha på nettbutikken tenkte jeg ikke på :rodme:

Du kan godt ta med ja, så får vi se :jepp:

Tror Ellos har badedrakter ja. Og tydeligvis H&M også :)

Må innrømme at selv går jeg med bikini til tross for litt strekkmerker. Satser på at ingen ser dem ;)

Hm, da burde jeg få tak i én ja! :biggrin:

Huff, liker ikke helt magen min etter fødselen... Selv om den er mye bedre nå enn den var rett etter fødselen, mannen sier strekkmerkene har blitt mye svakere også. Tøff som går uten du!

Mest fiskeboller og saus her ;) Omtrent like mye fiskeboller som poteter tenker jeg, litt gulrot og så saus.

Da får vi se om vi prøver det en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mannen er syk i dag. Han har helt blodskutte, røde øyne, trykk bak øynene og føler seg ikke i form, så han har vært hjemme i hele dag. Må innrømme at det er deilig å ha han hjemme, selv om han ikke er i form stakkar. Jeg og S har vært på et kjøpesenter med ei venninne i dag. Bare gått og dillet og pratet mye tull :fnise: Veldig koselig :jepp:

Nå tror jeg snart jeg trenger å kutte ned på sukkermengden her, det er ofte både cola og sjokolade hver dag :sjenert: Inspirert av Flickan og hennes sukkerstopp så tror jeg jeg tar en uke uten sukker. Vi får se, litt er bedre enn ingenting ...

I dag gikk det faktisk kjempefint å gi S middag! :overrasket: Han spiste 1/2 middagsglass, uten å gråte og bli hysterisk! Håper det varer, da skal jeg være kjempefornøyd :jepp:

De siste tre nettene har han sovet hele natta uten mat også :overrasket: Dvs han har våknet et par ganger, men roet seg uten å spise :biggrin: Håper det varer, men er redd det bare er en god periode ...

Det er lenge siden jeg har vært hos foreldrene mine nå, men mannen har jo så sjeldent fri lenge nok til å dra nedover, og så er det bedre å ta turen når det er mer vårlig- ikke så mørkt og kaldt ... Litt lyst til å dra alene, men det er så mye styr. Enten buss i 5timer eller fly, buss er for lenge for S (for ikke å snakke om meg og medpassasjerene) og fly er dyrt og upraktisk i forhold til vogn ... Har ei venninne som kommer fra samme sted som meg, vi kan kanskje kjøre sammen, men hun har ikke plass til vogna så da er vi like langt :( Vi kan jo alltids få en gratis leiebil én vei, men siden jeg ikke får det tilbake så fungerer det vel dårlig ... Ja ja, jeg får vel vente med å dra til i påska da, og håpe at de kommer oppover før den tid.

Herregud, vi må vel søke barnehage snart! :overrasket: Har tenkt på det siden i høst, men er litt trege av oss :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. magen så er det vel en kombinasjon av at de egentlig ikke vises så godt lenger, pluss at jeg kanskje er litt mindre forfengelig enn før kanskje? Og jeg har en stor baby å gjemme meg bak :fnise: Men skulle ønske jeg ikke hadde noen merker i det hele tatt!

Mye sukker her også for tida... :sjenert: Flink du er som skal ha sukkerfri uke. Hadde ikke jeg hatt sjans til å få til.

Barnehage ja... Der sier du noe. Her er det søknadsfrist 1. mars, samme hos dere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerfri uke ja- du er jammen flink! :jepp: Tror ikke jeg skal prøve meg på noe lignende... :sjenert:

Men så bra at S spiste middag da! Kanskje han begynner å venne seg til det?

Håper du/dere får til en tur ned til foreldrene dine da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. magen så er det vel en kombinasjon av at de egentlig ikke vises så godt lenger, pluss at jeg kanskje er litt mindre forfengelig enn før kanskje? Og jeg har en stor baby å gjemme meg bak :fnise: Men skulle ønske jeg ikke hadde noen merker i det hele tatt!

Mye sukker her også for tida... :sjenert: Flink du er som skal ha sukkerfri uke. Hadde ikke jeg hatt sjans til å få til.

Barnehage ja... Der sier du noe. Her er det søknadsfrist 1. mars, samme hos dere eller?

Uansett så tør du noe jeg ikke tør ... Lurer egentlig på hva andre ville synes om strkekmerkene mine jeg :vetikke:

Skal prøve iallfall, og ha en fæl straff til meg selv om jeg feiler :fnise:

Ja, samme her også. Ikke kommet noe lengre siden i går- må få sjekket opp i dag!

Sukkerfri uke ja- du er jammen flink! :jepp: Tror ikke jeg skal prøve meg på noe lignende... :sjenert:

Men så bra at S spiste middag da! Kanskje han begynner å venne seg til det?

Håper du/dere får til en tur ned til foreldrene dine da!

Jeg får iallfall prøve, så får vi se ;)

Tror kanskje han begynner å venne seg til middag, eller så er det dagsformen det kommer an på :vetikke: Håper han er like flink i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagen startet crappy-deluxe! Men det var egentlig min skyld da ... Heldigvis ble det ikke noen ordentlig krangel, bare surmuling fra oss begge. Var ikke vanskelig å bli venner igjen da :)

Mannen jobber i en landsdekkende kjede, og nå skal de sparke 100-150stk i hele landet. Teknisk sett kan ikke mannen bli sparket, for han har ikke en stilling -på papiret er han ekstrahjelp selv om han har jobbet 100% i lange tider. Han har prøvd å få fast stilling, men det er visst umulig, selv om de trenger folk. Nå blir nok han sparket ... Det er ikke sikkert da, men det er fullt mulig. Skjønner ikke hvordan den bedriften skal gå rundt hvis de sparker 1-2 personer, siden de er underbemannet fra før, men det er en annen sak... De kommer til å kjøre bedriften i grøfta ved å underbemanne og slite ut de få ansatte de har igjen :roll:

Halve meg tenker: "jippi, da får jeg ha mannen hjemme!" og resten tenker : "hva med penger?!" :forvirret:

For øvrig har mannen søkt en jobb som virket veldig interessant, som tekstforfatter av brukerveiledning av maritime instrumenter og utbedring av web-side og brosjyremateriell. Han mener dessverre at det er veldig liten sjanse for at han får den, siden han ikke har noen erfaring innen brukerveildningsskriving.

Akkurat nå har jeg veldig lyst til å flytte, langt, langt bort ... Problemet er vennene mine :( Tror jeg får spørre om de vil bli med- hvis de nekter så kidnapper jeg de. Mohaha!

Tenkte å starte sukkerstopp/nedtrapping neste uke. Da tenker jeg å ikke spise noe godteri, kaker og snacks med sukker. Pålegg og saft er unntaket, og det er lov å drikke brus med kunstig søtning :jepp: Derfor kan det hende det blir Cola Zero i stedet for vanlig Cola, men burde jo prøve å ikke drikke det heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig beskjed å få spesilet når dere har en liten en å ta dere av :( Får håpe de er heldige å slipper kutte akurrat der mannen din er :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig beskjed å få spesilet når dere har en liten en å ta dere av :( Får håpe de er heldige å slipper kutte akurrat der mannen din er :kose:

Jepp, kjedelig men men ... Det ordner seg nok, mannen får jo dagpenger, og så er han på leting etter jobb andre steder. Men veldig surt at det er så mye tull med bedriften ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd å høre om jobben til mannen din. Men, se det fra det positive.. nå blir det jo en mulighet til å få seg en ny jobb hvor ting kanskje er litt mer organisert. Virker jo ikke som det har vært så bra slik det har vært heller, uten fast stilling og sånn. Krysser fingrene for at han finner noe nytt han trives med, fort :tommel:

Sukkerstopp hadde jeg ikke klart, altså :fnise: Men lillegutt liker jo ikke så godt at jeg drikker brus, så ved å kutte ut det er jo mye gjort av seg selv ;) Da kan jeg bare glemme all sjokoladen jeg spiser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...