Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #681 Del Skrevet 8. januar 2009 Spent på å høre fra kontrollen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. januar 2009 #682 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg også Moro å høre hvordan det har gått med kg-babyene på kontroll Er mannen med på alle kontroller, eller? Hvordan gjør han det i forhold til jobben? Permisjon uten lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 8. januar 2009 Pf. Mens S har vært rene gullungen i dag, har A vært stikk motsatt. Han har sovet og skreket hele dagen - aner ikke hvorfor! Mystiske unger ... Kos deg med tv og god mat, og lykke til på kontrollen i morgen! Håper du finner kreftene igjen, det er ikke noe gøy å føle seg sliten og lei i lengden Kjedelig at A har hatt en dårlig dag Håper dagen i dag var bedre Fælt med slike dager/perioder ja ... Heldigvis går det over Spent på å høre fra kontrollen i dag! Jeg også Moro å høre hvordan det har gått med kg-babyene på kontroll Er mannen med på alle kontroller, eller? Hvordan gjør han det i forhold til jobben? Permisjon uten lønn? Moro å følge kg-babyene på kontroll, ja Mannen er med på alle kontroller så fremt han får det til, og det har han fått til hittil. Han tar seg fri eller bytter vakter, han får iallfall ikke lønn nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 8. januar 2009 S fikk så mye skryt av helsesøster i dag Hun mente at han er sprek og sterk som kommer seg opp i krabbestilling, og veldig nydelig. Skal ikke akkurat si i mot henne jeg :rødme: Nå er S : 70,5cm lang ca 9000g (husker ikke eksakt tall og har ikke helseskortet foran meg). Stor gutt, ja! Tenker å begynne å gi han frokost i tillegg til middag og kveldsmat nå, fast føde altså. Da blir det grøt til frokost, melk til lunsj, middagsglass til middag og grøt til kvelds Spent på hvordan det blir å gi han middagsglass med lam i morgen ... Håper at det går bra, og at det går bra å gi han grøt til frokost. Tror grøten går bra, for det er jo den grøten han vanligvis får til middag, og den elsker han Ellers har jeg vært på kafé med ei venninne i dag, mens mannen var hjemme med S, mannen har hatt fri i dag- herlig Godt å komme seg ut uten S, men merkelig hvor fort jeg savner han, og hvor mye mer energi jeg har når jeg får litt fri. Veldig koselig å være på kafé og bable om alt mulig, og være alt for usunn Drittvær her i dag, mye snø, mye regn og mye slaps ... Noe som førte til at mine såkalt vanntette goretex-sko ikke var særlig vanntette og jeg ble bokstavelig talt klissvåt på beina Jeg vil ha nye sko! Nå skal vi se Wall:E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #685 Del Skrevet 8. januar 2009 Stor gutt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. januar 2009 #686 Del Skrevet 9. januar 2009 Kan tenke meg helsesøster var fornøyd med lille krabaten deres, han er jo så skjønn :rødme: Inne og ønsker god helg, og litt på det dårlige været her. Måtte finne frem fjellstøvlene mine, eneste som holdt tett i dette drittværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. januar 2009 #687 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Så gøy med positive ord hos helsesøster :rødme: Sett været deres på nyhetene, så glad vi kunn har rein og ikke is her Håper du får en fin dag Endret 9. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. januar 2009 #688 Del Skrevet 9. januar 2009 S høres ut som en herlig, stor og fin gutt Åh, så mange skikkelige måltider han får nå! Tida går så fort.. Vanligvis savner jeg jo byen din litt, men etter å ha sett nyhetene de siste dagene er jeg jammen glad jeg er her Det er jo det samme styret med den måkinga hvert år, og når det kommer så mye drittvær på en gang skjønner jeg det blir kaos. Hva syntes dere om Wall-E? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. januar 2009 #689 Del Skrevet 9. januar 2009 Bra alt sto bra til på kontrollen med S.! Syns egentlig det er helt tragisk at det i VINTERLANDET NORGE skal være så store problemer med en gang det er snø og glatt føre. Burde vel være vant til det nå, og hatt beredsakper med snøploger og strøbiler på plass overalt??!! Blir nesten oppitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. januar 2009 #690 Del Skrevet 10. januar 2009 Inne og ønsker god helg til deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 11. januar 2009 Stor gutt ja jepp Kan tenke meg helsesøster var fornøyd med lille krabaten deres, han er jo så skjønn :rødme: Inne og ønsker god helg, og litt på det dårlige været her. Måtte finne frem fjellstøvlene mine, eneste som holdt tett i dette drittværet. Takk,skal ikke si i mot deg Huff, det været ja ... Lyst til å flytte til et sted uten snø og slaps! Vurderer å kjøpe meg støvler ... Trenger det jo her, faktisk. Så gøy med positive ord hos helsesøster :rødme: Sett været deres på nyhetene, så glad vi kunn har rein og ikke is her Håper du får en fin dag Mhm, veldig positiv helsesøster Tror jeg flytter dit du bor jeg da, her er det forferdelig! En fin dag ønskes deg også S høres ut som en herlig, stor og fin gutt Åh, så mange skikkelige måltider han får nå! Tida går så fort.. Vanligvis savner jeg jo byen din litt, men etter å ha sett nyhetene de siste dagene er jeg jammen glad jeg er her Det er jo det samme styret med den måkinga hvert år, og når det kommer så mye drittvær på en gang skjønner jeg det blir kaos. Hva syntes dere om Wall-E? Han er det, helt upartisk altså Ja, tida går kjempefort! Heldigvis har han blitt så flink til å spise, endelig! Hehe, skjønner godt at du ikke savner bartebyen nå, ja ... Det er bare å tenke på den kalde vinden som alltid er her så savner man ikke byen så mye mer Denne byen og måking er en historie for seg selv! Synes ekstra synd på eldre mennesker og folk med rullestol, i tillegg til oss med barnevogn, så klart. Det var visst så kaos på veiene her en dag at masse busser og biler skled utfor veien og det var bare kaos ... Likte Wall-E kjempegodt! Var overhode ikke slik jeg trodde den skulle være, men den var søt og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 11. januar 2009 Bra alt sto bra til på kontrollen med S.! Syns egentlig det er helt tragisk at det i VINTERLANDET NORGE skal være så store problemer med en gang det er snø og glatt føre. Burde vel være vant til det nå, og hatt beredsakper med snøploger og strøbiler på plass overalt??!! Blir nesten oppitt... Det ER tragisk ... Hørte noe om at her oppe kjøper de ikke inn busser som er bra nok til føret, og så kan de ikke ha kjetting på hjulene. Ikke vet jeg, alt jeg vet er at det er noe forbanna herk! Og så irriterer det meg at det er de stakkars bussjåførene som får kjeft. Det er jo ikke bussjåførene sin skyld at føret og været er så ille som det er, det er ikke deres skyld at de er forsinket eller ikke kommer i det hele tatt når bussen kjører utfor veien eller lignende! Inne og ønsker god helg til deg, vennen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva er poenget med den *!"#%#¤&/¤/ smileybegrensningen?! Ehem ... Dagens frustrasjon Tror svigers savner S, de er nemlig villige til å betale flyreisen vår nedover om vi finner billige billetter Så da blir det vel tur sørover igjen om ikke så alt for lenge Har hatt ei herlig helg med mannen hjemme halve fredagen og hele lørdag og søndag På lørdagskvelden var jeg på fest med ei venninne, var herlig å komme seg ut litt. Det er så herlig at S spiser tre faste måltider om dagen nå, for da er han snart ikke fullt så avhengig av meg + at det er så godt at han er så flink til å spise Prøvde å gi han grønnsaker og lam til middag, men han er ikke akkurat overbegeistrert. Han har spist det i tre dager nå, men han spiser ikke mer enn 5-6 skjeer, kanskje ikke så rart siden han nettopp har begynt Tenkte å prøve det i noen uker, og vil han ikke ha mer enn det så får vi heller prøve noe annet I dag skal mannen og jeg se Sex and the city og spise smågodt Slik kan det gå når mannen var så lur å gi meg klippekort på hans tilstedeværelse og engasjement under jentefilm Han hater nemlig Sex and the city, men likevel kjøpte han samleboksen til meg for noen år siden, og filmen nå til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. januar 2009 #694 Del Skrevet 11. januar 2009 Så snilt av svigers da Blir sikkert koselig med en tur dit igjen. Tenk at han spiser tre måltider med fast føde. Da merker man at "lillebaby"-stadiet er over Med å gi deg den filmn OG gavekort på tilstedeværelse så ber han egentlig om å få se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. januar 2009 #695 Del Skrevet 11. januar 2009 Hehe, kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. januar 2009 #696 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, den smileybegrensningen IRRITERER meg også støtt og stadig!!! Snilt av svigers å betale flybiletter da! Da blir det vel en tur snart, ja! Bor dere og dem såpass nære flyplass at det går an å reise fra fredag til søndag? KOOOOOS deg med mannen og jentefilm i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. januar 2009 #697 Del Skrevet 14. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. januar 2009 #698 Del Skrevet 14. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #699 Del Skrevet 14. januar 2009 Så snilt av svigers da Blir sikkert koselig med en tur dit igjen. Tenk at han spiser tre måltider med fast føde. Da merker man at "lillebaby"-stadiet er over Med å gi deg den filmn OG gavekort på tilstedeværelse så ber han egentlig om å få se den Jepp, har snille svigers- selv om de har egoistiske motiver (møte S ) Hehe, mannen så og si ba om å se jentefilm, ja Hehe, kos dere i kveld We did Ja, den smileybegrensningen IRRITERER meg også støtt og stadig!!! Snilt av svigers å betale flybiletter da! Da blir det vel en tur snart, ja! Bor dere og dem såpass nære flyplass at det går an å reise fra fredag til søndag? KOOOOOS deg med mannen og jentefilm i kveld!!! Den er håpløs! Blir nok tur om ikke så alt for lenge ja, blir godt Vi bor 45 min unna flyplass og de bor ca like langt fra de også, og flyturen er på 50min så det er helt greit med ei langhelg, selv om det hadde vært bedre med noen ekstra dager. Takk, gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 14. januar 2009 Forbanna drittdag!"¤#&%#¤%/( Sliten nå, har kranglet med S mye i dag ... Eller altså, han har skreket da, og vært gretten og sur Det rare er at det begynte i tretiden i dag, før det var han i kjempehumør. Først var det maten som han ikke ville spise, han har vært litt vanskelig de siste dagene med den maten, men i dag ville han ikke i det hele tatt. Selv ikke fruktmosen ville han ha noe særlig av, og den elsker han vanligvis. Han er søt da, når han smiler og ler- selv om han bare har gjort det en gang iblant i dag ... Nå kommer han seg opp i krabbestilling og tar et steg fremover både med beina og iallfall ei hånd, så jeg tror han begynner å krabbe snart! Fått fullstendig Star Trek-dilla for tida, så jeg har lastet ned Star Trek:Voyager Problemet er bare at det er 28gb :dåne: og jeg har bare 18gb plass på hd-en ... Derfor prøver jeg å brenne ut noen plater, det skal jo over på cd eller dvd etterhvert uansett, men så får jeg ikke den hersens "##%#¤&!"¤&"# Nero Expressen til å fungere! Heldigvis har vi rask linje, hadde vi ikke hatt det hadde det nok tatt noen uker ... (Utålmodige Knøttet ... ) Nå blir det Ugly Betty, så får jeg se om jeg tar meg en dagbokrunde etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå