Knøttet Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #661 Del Skrevet 3. januar 2009 Mannen er drittlei jobben sin, det er bare nedskjæringer og falske løfter fra de. De toskene som sitter i ledelsen skjønner ikke selv om man kutter ned på de ansatte og dermed sparer penger så taper de penger på at de få ansatte som er igjen jobber r*va av seg, ikke får gjort alt, og at kundene får dårligere service fordi de få ansatte ikke rekker over alt. Det er så og si alltid bare én person på hver avdeling, og er en person syk så blir det fullt kaos fordi det ikke er nok folk Problemet er bare det å få ny jobb, og å få jobb innen det han er utdannet som er iallfall vanskelig. Fristet til å flytte til østlandet dit hvor svigers bor. Men da bør vi jo først ha jobb der, iallfall en av oss ... Vel vel, vi får se hva som skjer. S er i så godt humør for tida, det er så herlig! Smiler og ler og er så god Han ler av de merkeligste ting, f.eks kan han le av at jeg sier "Bø!" eller at jeg "biter" på foten hans, eller blåser på magen hans Latteren hans er verdens herligste lyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2009 #662 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjedelig at sjefene til mannen er så teite da! Ikke så lett å få seg jobb i disse dager heller. Huff. Håper dere finner ut av det begge to. Er det aktuelt å flytte, eller er det mer ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. januar 2009 #663 Del Skrevet 4. januar 2009 Er mange arbeidsplasser som er slik som dagen... På jobben til pappa er det helt på trynet.. Rundt 30 som ble oppsagt, og de som er igjen jobber overtid og overtid og enda mer overtid... Spennende om det skulle bli flytting da!!! Vil nok tro dere har god nytte av å flytte i nærheten av noen av besteforeldrene til S..! :rødme: Så herlig med latter! Gleder meg til min lille ler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. januar 2009 #664 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjedelig når det blir oppsigelser, og det går utover de som er igjen... Men bra S er en solstråle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjedelig at sjefene til mannen er så teite da! Ikke så lett å få seg jobb i disse dager heller. Huff. Håper dere finner ut av det begge to. Er det aktuelt å flytte, eller er det mer ønske? Både til de teite folka i toppetasjen i mannens bedrift og for at det ikke er lett å få seg jobb i disse tider Det er både aktuelt å flytte og et ønske, og ikke. Hadde nok vært veldig godt med miljøforandringen, vi begynner begge å bli litt lei av å bo her og av å bo midt i byen, samtidig som det er kjedelig at familiene våre er så langt unna. Men samtidig så vil jeg jo ikke miste vennene mine her oppe heller da, og det er mye styr å flytte ... Egentlig tror jeg ikke noe skjer med det første jeg da, det bruker ikke å gjøre det, men man vet jo aldri Er mange arbeidsplasser som er slik som dagen... På jobben til pappa er det helt på trynet.. Rundt 30 som ble oppsagt, og de som er igjen jobber overtid og overtid og enda mer overtid... Spennende om det skulle bli flytting da!!! Vil nok tro dere har god nytte av å flytte i nærheten av noen av besteforeldrene til S..! :rødme: Så herlig med latter! Gleder meg til min lille ler.... Ille at det skal være slik! Mhm, hadde vært supert å bo i nærheten av svigerfamilien. Bare vi ikke blir noe alá Alle elsker Raymond da Heldigvis er ikke svigerfamilien slik, så vidt jeg vet ... Bare å glede seg til latter, det er mildt sagt herlig! Kjedelig når det blir oppsigelser, og det går utover de som er igjen... Men bra S er en solstråle da Ja ... Og mannen har blitt lovet fast jobb der lenge nå, i stedet jobber han 50-80% uten å ha det på kontrakten S er vår herlige, lille solstråle ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 4. januar 2009 Stod opp sammen i dag, og spiste en god frokost. Koselig å gjøre det av og til også, men blir trøtt av å stå opp så tidlig da Har vel ikke gjort så forferdelig mye i dag, men det er jo søndag og da er det lov Var en tur ute sammen med Flickan, og var usunn på kafé- tida går jammen fort når man koser seg S spiste en hel porsjon grøt i 2-tida i dag også Kveldsgrøten var han ikke like interessert i av en eller annen grunn, kan godt være at han var veldig trøtt Har jo nylig begynt med den også da, kan jo hende det er derfor. Tenkte å forskyve det måltidet klokka 2 til rundt 15- 15:30, slik at det blir et middagsmåltid i stedet. For etterhvert så skal han jo ha frokost, lunsj, middag og kveldsmat til faste tider. Nå skal jeg snart kose meg med brownies og is, vi har faktisk glemt at vi hadde det to dager på rad nå :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. januar 2009 #667 Del Skrevet 4. januar 2009 Stod opp sammen i dag, og spiste en god frokost. Koselig å gjøre det av og til også, men blir trøtt av å stå opp så tidlig da Har vel ikke gjort så forferdelig mye i dag, men det er jo søndag og da er det lov Var en tur ute sammen med Flickan, og var usunn på kafé- tida går jammen fort når man koser seg S spiste en hel porsjon grøt i 2-tida i dag også Kveldsgrøten var han ikke like interessert i av en eller annen grunn, kan godt være at han var veldig trøtt Har jo nylig begynt med den også da, kan jo hende det er derfor. Tenkte å forskyve det måltidet klokka 2 til rundt 15- 15:30, slik at det blir et middagsmåltid i stedet. For etterhvert så skal han jo ha frokost, lunsj, middag og kveldsmat til faste tider. Nå skal jeg snart kose meg med brownies og is, vi har faktisk glemt at vi hadde det to dager på rad nå :dåne: Hey, jeg vil og ha brownie og is. Mmmmm, brownie. Var koslieg på kafé i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. januar 2009 #668 Del Skrevet 4. januar 2009 Herlig at han spiser så bra nå! Kanskje er det lurt å gi grøt morgen og kveld først, for å fordele det litt på døgnet? :klø: Sier ikke at du gjør noe feil, altså, bare ser for meg at to grøtmåltid så tett (ettermiddag og kveld) blir litt mye i begynnelsen, siden grøten metter ganske bra. Å... Brownies og is En favoritt hos meg i alle fall Får tusle til kjøkkenet og lage kveldsmaten vår: Brødskive med pizzafyll på boks og ost, som vi varmer i mikroen Høres litt rart ut, men er ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 4. januar 2009 Hey, jeg vil og ha brownie og is. Mmmmm, brownie. Var koslieg på kafé i dag Har faktisk litt igjen enda Veldig koselig, men tida går så fort! Herlig at han spiser så bra nå! Kanskje er det lurt å gi grøt morgen og kveld først, for å fordele det litt på døgnet? :klø: Sier ikke at du gjør noe feil, altså, bare ser for meg at to grøtmåltid så tett (ettermiddag og kveld) blir litt mye i begynnelsen, siden grøten metter ganske bra. Å... Brownies og is En favoritt hos meg i alle fall Får tusle til kjøkkenet og lage kveldsmaten vår: Brødskive med pizzafyll på boks og ost, som vi varmer i mikroen Høres litt rart ut, men er ikke så verst Hm, ja du sier noe der ... Han spiste opp hele porsjonen sin, men like vel spiste han godt med melk etterpå også. Merkelig ... Men da er problemet når jeg skal gjøre av det første grøtmåltidet, for jeg er redd for at han ikke liker det om jeg plutselig gir grøt om morgenen i stedet for på ettermiddagen Vil ikke ødelegge rutinene ... Mhm, brownies og is er nam! Hehe, spesiell mat må jeg si- men hørtes jo godt ut! Jeg elsker å maule (det er et ord vel?) alt jeg, så det hørtes egentlig ut som noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 4. januar 2009 Ble visst litt for mye brownies og is, too much sugar ... Burde egentlig prøve å være litt sunnere Jeg kjøpte meg en bukse rett før jeg ble gravid, og denne har jeg ikke kommet meg inn i uten at magen ble skvist, jeg brukte en strikk i knapphullet for å få plass Men prøvde buksa her en dag og nå sitter den like fint! Da burde jeg kanskje ikke spise så mye usunt at buksa ikke passer lengre men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. januar 2009 #671 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm, ja du sier noe der ... Han spiste opp hele porsjonen sin, men like vel spiste han godt med melk etterpå også. Merkelig ... Men da er problemet når jeg skal gjøre av det første grøtmåltidet, for jeg er redd for at han ikke liker det om jeg plutselig gir grøt om morgenen i stedet for på ettermiddagen Vil ikke ødelegge rutinene ... Mhm, brownies og is er nam! Hehe, spesiell mat må jeg si- men hørtes jo godt ut! Jeg elsker å maule (det er et ord vel?) alt jeg, så det hørtes egentlig ut som noe for meg Vanskelig det der! Men hvis det fungerer å gi grøt på ettermiddag og kveld er det jo ikke noe problem Var bare en tanke. Mat for late mennesker Ja, maule er et ord Men er ikke du vegetarianer, eller husker jeg feil nå igjen...? I så fall er ikke dette noe for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #672 Del Skrevet 4. januar 2009 Vanskelig det der! Men hvis det fungerer å gi grøt på ettermiddag og kveld er det jo ikke noe problem Var bare en tanke. Mat for late mennesker Ja, maule er et ord Men er ikke du vegetarianer, eller husker jeg feil nå igjen...? I så fall er ikke dette noe for deg... Ja, jo det gjør jo forsåvidt det ... Vi får se Vegetarianer ja, men pizzafyll uten kjøtt For øvrig maulet jeg kjøttdeig før jeg ble vegetarianer ... Rå kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. januar 2009 #673 Del Skrevet 5. januar 2009 Rå kjøttdeig Jeg kunne skjønt det om den var stekt, men rå er ikke noe for meg Amminga gjør at kiloene renner av her, så jeg føler jeg har lov til å være litt usunn Men jeg vet ikke helt hvor de kiloene forsvinner fra, for magen er fortsatt litt i veien. Men så lenge du kommer inn i buksene, så betyr jo det at du kan fortsette med brownies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. januar 2009 #674 Del Skrevet 5. januar 2009 Så klart har de pizzafyll uten kjøtt. Jeg tenker ikke helt klart for tida Rå kjøttdeig?? Knøttet, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 5. januar 2009 Rå kjøttdeig Jeg kunne skjønt det om den var stekt, men rå er ikke noe for meg Amminga gjør at kiloene renner av her, så jeg føler jeg har lov til å være litt usunn Men jeg vet ikke helt hvor de kiloene forsvinner fra, for magen er fortsatt litt i veien. Men så lenge du kommer inn i buksene, så betyr jo det at du kan fortsette med brownies! Det er faktisk kjempegodt, eller iallfall synes jeg å huske det Ja, ammingen pluss at jeg går turer hver dag hjelper nok på kiloene Synes magen min fortsatt er litt mykere enn den var tidligere, og den blir jo aldri den samme igjen- men stor forbedring! Så klart har de pizzafyll uten kjøtt. Jeg tenker ikke helt klart for tida Rå kjøttdeig?? Knøttet, da Tror de har det iallfall, hvis ikke så går det an å lage selv Ja? Det er godt, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2009 #676 Del Skrevet 5. januar 2009 Stemmer for at både kaker og godteri er lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 6. januar 2009 Stemmer for at både kaker og godteri er lov! Godt å høre, for i dag blir det Cola og Smash ========================================== Sliiiiiiten! :dåne: S var litt urolig i natt, og jeg var sliten fra før. Heldigvis begynte ikke mannen på jobb før klokka tre, så da fikk jeg sovet litt etter at han sov (han fikk sove lenge i dag, vi bytter på det) og så gikk jeg ut et par timer med ei venninne. Det hjalp det, og så var det koselig- men er jo sliten like vel. Huff, noen ganger tviler jeg på at jeg duger- man skal da ikke bli så sliten og oppgitt? Ikke kan jeg klage heller, mannen jobber jo mye mindre enn andre nå for tiden, han jobber ca halvstilling *sukk*. Men nå blir det snart Cola, Smash og Frustrerte Fruer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. januar 2009 #678 Del Skrevet 6. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #679 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk ============================================== Mye bedre dag i dag, og S har vært så blid! Han har vært skikkelig pratsom, smilt og ledd mye og øvd mye på krabbestilling. Lurer på hva han gjør først: krabbe eller sette seg opp I morgen skal vi på 6 månederskontroll, og da skal man vanligvis både til lege og helsesøster, men vi må visst dele det opp slik at vi tar lege i morgen og helsesøster neste uke, pga de ikke hadde timer samtidig. Det er jo greit nok for meg, men litt kjedelig for mannen at han må ta seg fri to dager. Kan hende han bare blir med til legen og ikke helsesøster, det er jo ikke så farlig Sjekket tv-guiden om det var noe å se på i kveld, og så ser jeg plutselig at de har begynt å sende Ugly Betty igjen Bra jeg fikk det med meg, for det vil jeg jo se Så nå blir det tv og forhåpentligvis enten falafel eller MacDonald's mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. januar 2009 #680 Del Skrevet 7. januar 2009 Pf. Mens S har vært rene gullungen i dag, har A vært stikk motsatt. Han har sovet og skreket hele dagen - aner ikke hvorfor! Mystiske unger ... Kos deg med tv og god mat, og lykke til på kontrollen i morgen! Håper du finner kreftene igjen, det er ikke noe gøy å føle seg sliten og lei i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå