Gjest imli Skrevet 1. januar 2009 #641 Del Skrevet 1. januar 2009 Så flink S er! Nå gleder jeg meg til nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 1. januar 2009 Så flink S er! Nå gleder jeg meg til nye bilder Gleder meg til han krabber, men noe sier meg at jeg kommer til å angre når han river ned alt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2009 #643 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, jeg også gleda meg enormt til krabbing o.l, men det er litt mer slit da. Men fortsatt morsomt! Når ungen reiser seg opp selv og går selv ved å holde seg fast i ting, føler man virkelig at man har en stor bebis! Det er fra den alderen S er i nå, og utover, som jeg synes har vært morsomst. Det er nå det begynner med rivende rask utvikling - kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. januar 2009 #644 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei vennen! Håper du har hatt en fin jule og nyttårsfeiring. Nå er vi endelgi komemt til Bartebyen igjen, hadde vært koselig å se dere en dag. I morgen tenkte vi å kjøre en tur til Tiller og kikke litt på barnevogner. Har tenkt å kansje kjøpe brukt, så da må vi vite hva vi skal se etter. en god klem til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. januar 2009 #645 Del Skrevet 2. januar 2009 S holder virkelig på å bli stor gutt Ingen tvil om det. En forsinket nyttårshilsen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2009 #646 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjempefine bilder av S i bloggen også, han er virkelig nydelig! Synes faktisk han ligner litt på T, kan jo ha noe med at de begge har brune øyne og mørkt hår da. Men det er et eller annet der. Kanskje vi er i slekt uten å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, jeg også gleda meg enormt til krabbing o.l, men det er litt mer slit da. Men fortsatt morsomt! Når ungen reiser seg opp selv og går selv ved å holde seg fast i ting, føler man virkelig at man har en stor bebis! Det er fra den alderen S er i nå, og utover, som jeg synes har vært morsomst. Det er nå det begynner med rivende rask utvikling - kjempegøy! Kan se for meg at det er slitsomt ja, må vel passe på så de ikke river ned alt og skader seg, må vel nærmest springe etter han Jeg også synes denne alderen er mye morsommere enn da han var yngre, det er liksom så mye mer ved han nå. Vi får respons når vi leker og snakker med han, og han smiler og ler og er så herlig Hei vennen! Håper du har hatt en fin jule og nyttårsfeiring. Nå er vi endelgi komemt til Bartebyen igjen, hadde vært koselig å se dere en dag. I morgen tenkte vi å kjøre en tur til Tiller og kikke litt på barnevogner. Har tenkt å kansje kjøpe brukt, så da må vi vite hva vi skal se etter. en god klem til deg og dine Har kost oss både her og hos svigers vi ,håper din jul har vært fin også Må få til å møtes en dag ja Blir gøy å shoppe barnevogn da! Blir spennende å se hva dere ender opp med. S holder virkelig på å bli stor gutt Ingen tvil om det. En forsinket nyttårshilsen fra meg Nyttårs- til deg også Kjempefine bilder av S i bloggen også, han er virkelig nydelig! Synes faktisk han ligner litt på T, kan jo ha noe med at de begge har brune øyne og mørkt hår da. Men det er et eller annet der. Kanskje vi er i slekt uten å vite det Takk Ja, nå når du sier det så er de jo ikke så ulike. Synes T ligner på deg, spesielt på øynene Kanskje vi er i slekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #648 Del Skrevet 2. januar 2009 S er blitt så flink til å spise! Introduserte god natt-grøt i går, og han spiste som bare det han! Spiste godt av den i dag også, så håper han sover hele natta i natt også, og håper det ikke bare var tilfeldig at han sov hele natten i går. Fant ut at snø og barnevogn ikke er en god kombinasjon ... Vi var i byen i dag, det snødde sidelengs og det er 10-15cm snø, så det var ikke helt enkelt å trille barnevogn, holde den stødig og unngå at S fikk snø inn i vognen Skjønner jo at han blir irritert når han får vind og snø i fjeset, stakkar Nå blir det snart middag, så skal jeg se om jeg får kikket i deres dagbøker senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2009 #649 Del Skrevet 2. januar 2009 Så flink han er! Deilig når de spiser godt, slitsomt å måtte tvinge i dem maten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 2. januar 2009 Så flink han er! Deilig når de spiser godt, slitsomt å måtte tvinge i dem maten... Endelig, har vært mye frustrasjon for at han ikke ville spise Merkelig hvor fort det snudde ... Nå håper jeg bare det fortsetter slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. januar 2009 #651 Del Skrevet 2. januar 2009 God natt grøten er populær her også. Han våkner fortsatt litt da, men på langt nær like mye. Morsomt å se utviklingen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. januar 2009 #652 Del Skrevet 2. januar 2009 Endelig! Så flott at han har blitt så flink til å spise grøt. Og om det får han til å sove natta gjennom, er det supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 2. januar 2009 God natt grøten er populær her også. Han våkner fortsatt litt da, men på langt nær like mye. Morsomt å se utviklingen ja. Skjønner ikke at den er så populær, jeg synes den smaker fælt ... Nå er jo jeg kresen da Så lenge S liker den, og den hjelper han til å sove er jeg fornøyd S våkner også litt i går natt selv om han fikk grøt, men han våknet ikke fordi han var sulten, tror han våknet pga han sparket av seg dyna, og det er jo greit nok. Veldig gøy med utviklingen. Endelig! Så flott at han har blitt så flink til å spise grøt. Og om det får han til å sove natta gjennom, er det supert Det var virkelig på tide, synes mammaen hans iallfall Er nok litt utålmodig jeg ja ... Håper bare den gode grøtspisingen fortsetter nå da, og at det ikke var tilfeldig at han sov hele natta gjennom i går. ================================================ Det virker som S foretrekker å ligge på magen for tida, vi finner han stadig liggende på magen. I natt våknet jeg pga han ikke våknet, er jo så vant til at han våkner til nesten faste tider, og da måtte jeg se til han siden han ikke var våken og da lå han på magen. Jeg snudde han rundt, og han bare sov videre, han har visst godt sovehjerte Fem minutter senere snudde han seg tilbake, og da orket jeg ikke snu han igjen, kan jo ikke snu han hele natta heller. Mener jeg har lest at det er ufarlig å ligge på magen når de snur seg selv, håper det stemmer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. januar 2009 #654 Del Skrevet 3. januar 2009 God natt-grøt? Må prøves! Hehe, deilig med unger som har godt sovehjerte! Jeg tror ikke det er farlig at han sover på magen. Når de kan snu seg selv, har man jo uansett ingen kontroll på det, og skulle det bli ubehagelig for ham, så snur han seg jo bare selv likevel Godt nyttår, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2009 #655 Del Skrevet 3. januar 2009 T har sovet på magen siden han var 4-5 mnd... Da begynte han å snu seg,og snudde seg bare tilbake hvis jeg snudde ham over på ryggen. Tror nok du trygt kan la S sove på magen Krybbedød etter 6 mnd er også veeeldig skjeldent da. Veldig skjeldent i det hele tatt faktisk Men man blir nervøs, jeg skjekker fortsatt om T puster hver kveld før jeg legger meg, og sover han uvanlig mye om natta, må jeg stå opp og sjekke at han fortsatt lever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #656 Del Skrevet 3. januar 2009 God natt-grøt? Må prøves! Hehe, deilig med unger som har godt sovehjerte! Jeg tror ikke det er farlig at han sover på magen. Når de kan snu seg selv, har man jo uansett ingen kontroll på det, og skulle det bli ubehagelig for ham, så snur han seg jo bare selv likevel Godt nyttår, forresten! God natt-grøten er populær her iallfall, selv om jeg synes den smaker fælt Og hjelper den til at han sover hele natta er det jo supert! Tror nok den babyen har arvet mitt sovehjerte, snur han tilbake fra magen og han bare sover videre Nei, det er nok ikke farlig, men jeg blir jo litt bekymret likevel ... Mitt største mareritt er om noe skulle hende han, men det gjelder vel alle foreldre. Nei, han snur seg jo bare tilbake om jeg snur han, og jeg kan ikke snu han hele natta heller God nyttår til deg også! T har sovet på magen siden han var 4-5 mnd... Da begynte han å snu seg,og snudde seg bare tilbake hvis jeg snudde ham over på ryggen. Tror nok du trygt kan la S sove på magen Krybbedød etter 6 mnd er også veeeldig skjeldent da. Veldig skjeldent i det hele tatt faktisk Men man blir nervøs, jeg skjekker fortsatt om T puster hver kveld før jeg legger meg, og sover han uvanlig mye om natta, må jeg stå opp og sjekke at han fortsatt lever... Ja, tror jeg også egentlig. Men så kom jeg på at det med at de kan sove på magen når de selv snur seg er bare noe jeg har lest og jeg har liksom ingen sikre kilder ... Tror jeg skal høre med helsesøster også, selv om jeg egentlig vet at det er greit Ja, heldigvis er krybbedød veldig sjeldent Jeg også sjekker at han puster hver kveld, og om natta ... Håpløs, hysterisk førstegangsmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 3. januar 2009 Mamma har skjemt meg bort når hun har vært her Hun har tatt S hver morgen slik at jeg har fått sove lenge, og hun har tatt S mesteparten av dagen også, slik at jeg har fått slappet av ... Snill mamma jeg har, håper ikke hun har slitt seg helt ut ... Hun sier jo at det bare er hyggelig, håper det er sant. I natt våknet S og skulle ha mat én gang. Litt kjedelig, men jeg klager ikke. Kan jo hende God natt-grøten hjelper uansett, og at det var noe annet som fikk han til å våkne Sovet hele resten av natta, helt til klokka åtte I dag spiste S en hel porsjon med grøt! Han er blitt så flink til å spise nå, gaper og vil tydeligvis ha mer. Spiste fruktmos til dessert også, men vann er han ikke særlig interessert i. Det kommer vel etterhvert, håper ikke han er lik meg, for jeg begynte ikke å like vann før jeg kom i 20-årene Det har vel litt med hva man gir de, om man gir de saft eller andre søte drikker vil de vel ikke drikke vann, men om man bare tilbyr vann må de jo nesten begynne å like det etterhvert? Det er så godt at S kan leke alene på gulvet en god stund før han blir utålmodig. Han kommer seg jammen langt uten å kunne krabbe enda! Vet ikke om jeg kan kalle det åling eller ikke jeg, men legger vi han midt på gulvet så er han plutselig et helt annet sted, så på en eller annen måte kommer han seg fremover Han kommer seg opp i krabbestilling også, men greier ikke å komme seg fremover riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. januar 2009 #658 Del Skrevet 3. januar 2009 Så koselig å lese om lille S :rødme: Han har sikkert blitt kjempestor siden jeg så ham sist. Gleder meg til å se dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. januar 2009 #659 Del Skrevet 3. januar 2009 Så flott at grøtspisingen plutselig går så bra! Rart det der med smekka... Men det kan jo hende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 3. januar 2009 Så koselig å lese om lille S :rødme: Han har sikkert blitt kjempestor siden jeg så ham sist. Gleder meg til å se dere igjen Ikke at jeg merker noe særlig til at han vokser siden jeg ser han hver dag, men han blir større ja! Gleder meg til å se deg igjen også Så flott at grøtspisingen plutselig går så bra! Rart det der med smekka... Men det kan jo hende! Håper bare det fortsetter jeg ... Gikk ikke så bra med god natt-grøten i dag, men det tror jeg var fordi han ikke hadde sovet på fem timer, stakkars sovnet ved ammingen etterpå. Det er ikke sikkert det er smekken da, for vi har ikke prøvd med den igjen, men det er fordi jeg ikke vil bryte det gode mønsteret vi har nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå