Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Hurra for tann nummer to! :hoppe: Og ikke så hurra for megabæsj ... :fnise: Sitronsåpe har ikke fikset nedbæsja plagg hos oss, men det blir mye bedre enn uten, i hvert fall! Dessuten lukter det så godt av såpa. Så takk for tips!

Hvilke nøstebarnplagg har du? Jeg vil så gjerne kjøpe mer derfra, men det er såpass dyrt at jeg kvier meg i fall størrelsen blir feil ... :sjenert:

Ha en fin dag! Håper energien kommer tilbake snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for tann nummer to! :hoppe: Og ikke så hurra for megabæsj ... :fnise: Sitronsåpe har ikke fikset nedbæsja plagg hos oss, men det blir mye bedre enn uten, i hvert fall! Dessuten lukter det så godt av såpa. Så takk for tips!

Hvilke nøstebarnplagg har du? Jeg vil så gjerne kjøpe mer derfra, men det er såpass dyrt at jeg kvier meg i fall størrelsen blir feil ... :sjenert:

Ha en fin dag! Håper energien kommer tilbake snart :)

:fnise: megabæsj er ikke så mye å hoppe for, nei ;)

Jeg har en ull- og silkebody fra Nøstebarn, langermet med striper (fant ikke bilde) og denne ull- og silkebuksen i blått :jepp:

Jeg har funnet ut at jeg heller kjøper dyre klær i kvalitet enn dårlige klær som er billige, alá NameIt klær i ull ... Buksa hos Nøstebarn er ikke så dyr faktisk, i forhold til hva andre bukser koster :) Jeg synes størrelsene hos Nøstebarn er store, men spør på butikken så får du helt sikkert veiledning til å kjøpe riktig størrelse :jepp:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en produktiv dag i dag! :biggrin:

Vært på barseltreff, ble bare meg og ei til + babyer, men var veldig koselig :) Så har jeg fått levert gave til ei venninne, kjøpt juletre og vasket til jul. Herlig med nyvasket hus! I morgen skal vi pynte litt til jul og sette opp juletreet, må begynne tidlig siden vi drar til svigers på lillejulaften. Hjelp, nå innså jeg at det sikkert er kaos på flyplassen på lillejulaften :dåne:

Har fått senga til S også i dag, rakk ikke å sette den opp, men det blir gjort i morgen. Den er kjempefin, vi gleder oss til å ha den ferdig :biggrin:

I morgen skal mannen jobbe lenge igjen, kjedelige greier ... Forhåpentligvis går det like bra som sist, håper både S og jeg har en bra dag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :) Blir koselig å pynte til jul da - da kommer julestemninga :)

Så bra at senga endelig kom :) Hva har han sovet i til nå? Vugge?

Håper dere har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :) Blir koselig å pynte til jul da - da kommer julestemninga :)

Så bra at senga endelig kom :) Hva har han sovet i til nå? Vugge?

Håper dere har en fin dag!

Vet nå ikke det, men takk :)

Ja, veldig koselig å pynte til jul! :tree:

Han har sovet i vugge ja :jepp: Vuggen jeg lå i da jeg var liten, og som pappa har laget.

Takk, en fin dag til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går pyntet vi til jul! Vi overpynter ikke akkurat huset, her er det nok med rød duk, adventsstake på bordet og i vinduet, noen få juleting spredt litt utover og treet så klart. Kjøpte en liten gran, vi har ikke så stor leilighet så vi kan ikke ha et så stort tre. Angrer litt på at vi ikke kjøpte edelgran, for denne drøsser noe helt forferdelig :roll: Men orket ikke betale 5-600 kroner for et tre vi knapt ser siden vi drar til svigers på lillejulaften og kommer ikke tilbake før lørdagen igjen. S har veldig lyst til å ta på all julepynten på treet, tror han synes det var rart med et tre i stua :fnise:

Mannen satt opp senga til S i går, den ble kjempefin! :biggrin: Får ikke brukt sengekanten da, iallfall ikke når vi har bunnen så høyt som vi har den nå. Tror ikke vi kommer til å bruke den når vi senker sengebunnen heller, for sengekanten er ganske høy, så det blir nok til at vi leverer den inn igjen og bruker pengene på å sikre leiligheten til S kan krabbe. Litt synd, for jeg likte veldig godt den sengekanten ... Men tror egentlig vi klarer oss uten, og finner vi ut noe annet får vi heller kjøpe en annen senere :)

S sov kjempegodt i senga si i natt! Var bekymret for at han ikke skulle sove så godt siden det er helt ny og uvant seng, men han våknet bare et par ganger på kvelden før vi la oss, ene gangen ville han ha mat, og ikke noe i løpet av natta! :hoppe: Hadde vært kjempefint om han fortsatte slik :Nikke:

På lillejulaften drar vi til svigers, håper virkelig S sover bedre enn sist han var der, for gjør han ikke det kan det bli ganske slitsomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du, som har ein gutt som søv godt om nettene! Får håpa at I. også snart begynnar med det etter kvart.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med julepynta hus da :)

Og så bra at S sov fint i ny seng!

:Nikke: Kjempekoselig!

Ja, herlig og veldig lettelse at han sov så bra, måtte det vare! :biggrin:

Heldig du, som har ein gutt som søv godt om nettene! Får håpa at I. også snart begynnar med det etter kvart.

Tro meg, det har ikke alltid vært slik ... Han var oppe ofte når han var yngre, så I sover nok mye bedre om nettene etterhvert :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har mannen juleferie, i en hel uke! :strix::hoppe:

I morgen reiser vi sørover, til svigers, jeg gleder meg :) Blir nok rart å feire uten familien min for første gang, men jeg tror det blir kjempekoselig. Svigers er så hyggelige og jeg vet de gjør alt for at vi skal kose oss :) Blir spesielt med S sin første jul, koselig og spesielt.

S er så søt om morgenen, han ligger og prater til seg selv, skikkelig babling, utrolig herlig å høre på :hjerte: I dag lå han og bablet, og så plutselig hørtes det ut som han hadde snakket seg hes, for han hostet :fnise: Mannen og jeg, som lå og hørte på, måtte le :fnise: Skjønningen vår :rødme:

Nå legger jeg meg snart, for det blir litt styr i morgen før flyet vårt går og vi må tidlig opp, eller relativt tidlig opp da ;)

Må bare få ønske alle som er innom en god jul! :klemmer: :tree:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det med å ligge i senga sammen med mannen og le av den skravlinga i nabosenga :ler:

Ønsker deg og dine en riktig god jul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønskja deg og din lille familie ei riktig GOD JUL! :tree::nisselue::kalle:

:kose:

God jul til deg også! :klemmer:

GOD JUL, Knøttet!! :nisse: Kos dere hos svigers!

Kjenner igjen det med å ligge i senga sammen med mannen og le av den skravlinga i nabosenga :ler:

Ønsker deg og dine en riktig god jul! :klemmer:

:fnise: Ja, herlig disse babyene :rødme:

:nisse: GOD JUL! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at S er 6 måneder! :overrasket::strix:

Herlige, lille, blide, gullklumpen vår :rødme: :hjerte:

Det er S som har fått flest gaver, han har fått så utrolig mye fint! Heldige S ;) Fikk fine gaver jeg også da, av mannen fikk jeg Sex and the city-filmen, tebrygger, sjokoladehjerter og gavekort på engasjert mann under jentefilm :fnise: Ellers har jeg fått litt forskjellig, blant annet penger, spabehandling, nattøy, og fotografering hos Fame. Sistenvnte gleder vi oss til, vi skal ta familiebilder der tenkte vi, de er så flinke så det blir gøy! :biggrin:

Heldigvis går det mye bedre med nattesøvnene til S når vi er borte nå enn sist vi var her, han har jo blitt eldre så det hjelper nok det :) Flink til å spise grøt har han vært de siste dagene også, har funnet ut at om vi har skjeen under nesen hans istedetfor ved munnen hans så gaper han automatisk! Rare gutten :fnise: Han har sjarmert alle han har møtt her, og vi fikk beskjed av onkelen til mannen om å fortsette å lage slike søte barn :fnise:

Nå er alle sammen ute og går tur, jeg orket ikke være med, så jeg låner mac-en til svigerfar, herlig med litt datatid og tid alene ;)

Får ikke vært innom noen dagbøker nå, tar det igjen når vi kommer hjem på lørdag :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere koser dere! :hjerter:

Du er heldig som har en mann som stiller opp på bilder.. :sjenert: Samboer'n HATER kameraer, han skal absolutt IKKE bli tatt bilder av. Og jeg hadde såå lyst til å få til et familiebilde av oss tre på julaften, men "nei da!!".. :tristbla: Så å få med han til fotograf for å ta ordentlige familiebilder, det kan jeg nok bare drømme om... :sukk: Tror nok eneste dagen han kommer til å godta å stille opp på bilder blir den dagen vi evt gifter oss..! ;)

6 måneder! :hoppe: Jammen som tida går... :hakeslepp: Så du forresten hvem som hadde navnedag på lille julaften? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine gaver du/dere har fått, fotografering var jo kjempelurt :)

Tenk at S. er 6 måneder allerede... Halvveis til 1 år :)

Kos dere videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere koser dere! :hjerter:

Du er heldig som har en mann som stiller opp på bilder.. :sjenert: Samboer'n HATER kameraer, han skal absolutt IKKE bli tatt bilder av. Og jeg hadde såå lyst til å få til et familiebilde av oss tre på julaften, men "nei da!!".. :tristbla: Så å få med han til fotograf for å ta ordentlige familiebilder, det kan jeg nok bare drømme om... :sukk: Tror nok eneste dagen han kommer til å godta å stille opp på bilder blir den dagen vi evt gifter oss..! ;)

6 måneder! :hoppe: Jammen som tida går... :hakeslepp: Så du forresten hvem som hadde navnedag på lille julaften? :lur:

Det gjør vi! :jepp:

Hehe, vel mannen stiller opp på bildet men han er amatørfotograf og trives nok best bak kameraet. Dessuten så har han en lei tendens til å se dopet ut på alle bilder som tas av han hvis man bruker blitz, så det kan bli spennende å prøve å ta familiebilde :fnise:

:Nikke: Tida går så utrolig fort! Jeg fører over bilder fra hver måned og kaller de "4-5 måneder" osv, og jeg fikk litt sjokk selv i dag når jeg innså at jeg nå må lage et album som heter "6-7 måneder" :overrasket:

Åj, navnedagen glemte jeg helt selv om jeg visste om det! Gratulér han på etterskudd da ;) Moro at S og S ( :fnise: ) har navnedag på lillejulaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...