Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Oooo, de solstice-cd'ene så morsomme ut. Er de bra?

Så bra at S ville ha grøten sin! :hoppe:

:jepp: De er kjempebra! :tommelsmil:

Jeg fikk høre de hos en kamerat for et års tid siden, og de er kjempebra og morsomme :fnise: Nå skal det sies at jeg ikke har lest noe av H.P.Lovecraft da ... Det nærmeste jeg kommer er at vi hadde en hamster som het Cthulu da jeg bodde sammen med eksen :tunge1::roll: Tror eksen og kameraten min har påvirket meg en del angående dette, ja ;)

:Nikke: Håper han er like ivrig på grøt i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor fikk du gratis bleiebøtte hen?

Her får du gratis bleiebøtte

Den er veldig praktisk og enkel å bruke, lukter ingen ting. Eneste er at refillposene er dyre, men det er de vel til bleiebøtter man betaler for også :vetikke:

=======================================

S gapte etter grøten i dag også! :hoppe::biggrin: Han spiste så og si hele smaksprøveporsjonen sin :tommelsmil:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så energiløs, tåler ingen ting og er så sliten :dåne: Trenger mer søvn enn jeg får for tida :(

Synd jeg ikke kan ta hverken Ginseng eller Rosenrot for å få opp energien, håper det er noe annet jeg kan gjøre, jeg trenger virkelig energi :frustrert:

Noen som har litt energi å sende meg? :roll:

S våkner tre-fire ganger om natta for tida, uten at jeg skjønner hvorfor. Han virker litt uinteressert i ammingen også noen av gangene, spiser bare litt før han ikke vil mer :vetikke: Fruuuuustreeeereeeendeee! :kjefte::frustrert:

Tror jeg bare tar kvelden, og så får jeg håpe S ikke våkner før om noen timer iallfall- slik at jeg får litt søvn før han våkner ...

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.... Fælt å ikke noe overskudd, har det sånn for tida jeg også. Lurt av deg å legge deg tidlig. Håper S. ikke våkner så mange ganger i natt da... Kanskje er det tenner på vei?

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.... Fælt å ikke noe overskudd, har det sånn for tida jeg også. Lurt av deg å legge deg tidlig. Håper S. ikke våkner så mange ganger i natt da... Kanskje er det tenner på vei?

Mange :klemmer:

:Nikke: Grutsomt å være helt energiløs og ikke ha overskudd til noe :( Var godt å legge seg tidlig, og S våknet heldigvis ikke så mange ganger i natt :)

Det kan være tenner ja, selv om vi ikke ser antydninger til det :vetikke:

:klemmer:

Hehe, har det akkurat sånn jeg også, så da er vi visst tre?

Håper i alle fall S slutter å våkne så mye om natta!

:Nikke: Det er vel dessverre vanlig i denne perioden ...

Hadde vært godt med mer sammenhengende søvn, ja! Tror det hadde hjulpet på energien ...

========================================

Herreguuuuud, Jens Pikenes er så fæææææl :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella* hadde rett, S holder på å få sin andre tann! :hoppe:

Da skjønner jeg at han har vært grinete og våknet mye i det siste, stakkar liten :troest:

Merkelige greier, for jeg så etter i munnen hans i går, men da så jeg ingen ting. I dag derimot har den faktisk kommet såvidt gjennom :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig i byen nå, skikkelig julestemning med juletresalg og julemarked og lavokafé og skøytebane :tree::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, en ting som jeg jammen lenge har tenkt på, men ikke fått rota meg til å spørre om... Fødte du på bursdagen din? Ettersom det står som det gjør i signaturen din... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, en ting som jeg jammen lenge har tenkt på, men ikke fått rota meg til å spørre om... Fødte du på bursdagen din? Ettersom det står som det gjør i signaturen din... ;)

;)

Nei, da er nok signaturen min litt misvisende ... Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg :sjenert:

Jeg hadde termin på bursdagen min, men han kom 3 dager for tidlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

Nei, da er nok signaturen min litt misvisende ... Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg :sjenert:

Jeg hadde termin på bursdagen min, men han kom 3 dager for tidlig :jepp:

Aha, slik å forstå!!! :jepp: Ville nok ha sin egen bursdag, ja!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, slik å forstå!!! :jepp: Ville nok ha sin egen bursdag, ja!! ;)

Jepp, en bestemt baby som ville ha sin egen bursdag! ;)

==========================================

S bæsja, så i sted hadde jeg bæsj på genseren min, på bodyen hans og på buksa hans, på stellebordet og han hadde bæsj oppover ryggen :roll: The joy of motherhood :roll: :dåne:

Typisk nok hadde han på seg Nøstebarn-klær, så nå er jeg spent på om de tåler vaskemaskin ... Satte på uten sentrifugering, for sikkerhetsskyld... Håper flekkene blir borte også, ellers blir jeg ganske irritert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S bæsja, så i sted hadde jeg bæsj på genseren min, på bodyen hans og på buksa hans, på stellebordet og han hadde bæsj oppover ryggen :roll: The joy of motherhood :roll: :dåne:

Kjent situasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjent situasjon :fnise:

:fnise: "Godt" jeg ikke er alene ;)

Det ser forøvrig ut som Nøstebar-plaggene overlevde vasken veldig fint, men jeg vet jo ikke sikkert før de tørker da... Hvor lang tid bruker ull på å tørke? :vetikke:

Fikk bort bæsjeflekken fra buksa, men ikke fra bodyen :kjefte: Den vises ikke så godt da, bare antydning til lysegult, men blir vel borte etter et par vask, håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det var en grunn til at han var urolig! :hoppe: for den andre tanna :)

"Skummelt" å vaske Nøstebarn-klær ja. Veldig kjedelig om de mister fasongen eller noe. Men det gikk sikkert bra :)

Har noen bæsjeflekker på hvite ullbodyer som ikke har gått bort. Skal prøve med sitronsåpe, da min kjære biotex sviktet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det var en grunn til at han var urolig! :hoppe: for den andre tanna :)

"Skummelt" å vaske Nøstebarn-klær ja. Veldig kjedelig om de mister fasongen eller noe. Men det gikk sikkert bra :)

Har noen bæsjeflekker på hvite ullbodyer som ikke har gått bort. Skal prøve med sitronsåpe, da min kjære biotex sviktet meg.

:Nikke: Blir søtt når han har to små tenner i underkjeven :fnise:

Er spent på hvordan plaggene ser ut når de tørker, de tørker vel i løpet av dagen så da får jeg se :)

Sitronsåpe er genialt, det synes iallfall jeg :jepp: Ikke alltid flekkene blir helt borte på første forsøk, men de blir borte etter et par vask til :)

Hehe, kjenner igjen situasjonen med dritt overalt ja... Hadde en sånn senest for noen dager siden :fnise:

Håper klærne blir fine igjen!

:fnise: Morsomt å være småbarnsmor, sant? ;)

=======================================

Hvorfor våkner S alltid tidligere enn vanlig når jeg skal stå opp med han?! :Gjesp: Ble krangel pga jeg mente mannen ikke burde ta han opp, men prøve å få han til å sovne igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...