Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

TopModel er fantastisk underholdning! Den amerikanske versjonen er litt mer dramatisk og actionfylt enn den norske - det liker vi :tommel::fnise:

Håper på flere bilder på bloggen snart, grøtbilder hørtes gøy ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro å prøve sportsvogndelen da :nigo:

Det har ikke vi enda, men må nok snart i gang. Han har ikke mange centimeterene igjen i bagen...

Men jeg drøyer så lenge som mulig siden han trives så godt i bag'en sin.

Morsomt med grøtsmaking også. Ble mye søl i begynnelsen, men går stadig bedre her. Untatt når han ikke er så sulten og skal "hjelpe" til litt. Da blir det fort søl både her og der :ler:

Ha en fin kveld :hug:

:Nikke: Heldigvis likte han å sitte i sportsvogn også, og veldig kjekt å kunne sette opp ryggen når vi er inne på kjøpesenter så han får sett litt!

Søtt med gutten som vil hjelpe til, men som lager søl :fnise: Håper han har lyst på grøt også snart jeg da, for nå går det meste på smekken og ikke inn i munnen føler jeg :fnise:

En fin kveld ønskes deg også! :klemmer:

TopModel er fantastisk underholdning! Den amerikanske versjonen er litt mer dramatisk og actionfylt enn den norske - det liker vi :tommel::fnise:

Håper på flere bilder på bloggen snart, grøtbilder hørtes gøy ut ;)

:jepp: Virkelig! Hehe, angrer litt på at jeg ikke fulgte med på den norske- fikk bare med meg finalen ... Hadde jo andre ting å gjøre i høst for å si det slik :babygutt:

Det var de bildene, ja ... Skal bli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa. Ikke så flink å ta kontak om dagen jeg heller. Mye å gjøe med eksamenslesing, og er egentlig ganske sliten. Er ferdig den 12. Men reiser en tur hjem til mamma den helgen eterpå. Men hadde vært kos å treffes før jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så fin nå når du er blitt jule-Knøttet :nisse:

Takk :)

Ja, så skjønn og julefin!

Takk takk :)

Hei snuppa. Ikke så flink å ta kontak om dagen jeg heller. Mye å gjøe med eksamenslesing, og er egentlig ganske sliten. Er ferdig den 12. Men reiser en tur hjem til mamma den helgen eterpå. Men hadde vært kos å treffes før jul :klemmer:

Godt det ikke bare er meg da ;) Skjønner godt du er sliten, i tillegg til eksamenslesing. Hadde vært koselig å truffes før jul ja :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare her KvinneGuiden er treg, eller har de serverproblemer? :frustrert:

I går var mannen teit, eller jeg var vel litt teit jeg også :sjenert: Ble enda mer irritert på han når han la seg på stua om natta, teite mannen :kjefte: Fikk skværet opp i dag da, heldigvis :)

Har hatt barseltreff her i dag, det var veldig koselig. Moro å se hvordan S oppfører seg med de andre babyene, han begynner å bli ordentlig interessert i andre babyer nå, veldig moro å følge med på :jepp: Men tror det ble for mye for han, for han ble så sutrete etterhvert, men gikk heldigvis fort over :)

Mamma kommer oppover i helgen, hun hadde tenkt å overraske meg men så greide hun visst ikke holde på hemmeligheten :fnise: Skjønner ikke helt hva hun skal her, for hun snakket om at hun skal dra oppover med en tysker som skal til trondheim, og da skal hun lære bedre tysk og han bedre norsk og så skal hun vise han rundt her. Men altså, mamma snakker så og si flytende tysk, så den vet jeg ikke helt om jeg tror på ... Hun sa det ikke var noen kjærestegreier, men det at hun påpeker det får meg iallfall til å lure, dessuten sa hun det sist også- og da var det definitivt noen "kjærestegreier" .... Jaja, blir koselig at mamma kommer oppover! :biggrin:

Men nå blir det middag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Knøttet :kose:

Morsomt at mamman din kommer en tur da. Koselig å få familien på besøk, og hun er sikkert ganske tussete etter å hjelpe til med S også.

Morsomt å se hvor mye mer interessant det er med andre babyer nå. Tydelig at de er blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere ble venner igjen :)

Koselig at ungene legger mer merke til hverandre. Blir store i øynene når de ser andre babyer, ganske morsomt å se på :)

Tror det er noe "kjæreste-greier" jeg, ut fra det du skriver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Knøttet :kose:

Morsomt at mamman din kommer en tur da. Koselig å få familien på besøk, og hun er sikkert ganske tussete etter å hjelpe til med S også.

Morsomt å se hvor mye mer interessant det er med andre babyer nå. Tydelig at de er blitt større.

Hehe, tussete er bare forordet på hva mamma er angående S ;) Skikkelig stolt bestemor! :strix:

:Nikke: S ser på andre babyer med store øyne, og så skal han borti de, stikke ut øyne og dra i de :fnise:

En fin kveld ønskes deg også :klemmer:

Virkelig søt, men forsatt lett å kjenne igjen ;)

Takk ;)

Bra dere ble venner igjen :)

Koselig at ungene legger mer merke til hverandre. Blir store i øynene når de ser andre babyer, ganske morsomt å se på :)

Tror det er noe "kjæreste-greier" jeg, ut fra det du skriver :fnise:

:Nikke: Er lett å bli litt gnisninger når man er trøtt og sliten, men da er det godt å bli venner igjen :)

Blir vel bare mer og mer interessant med andre babyer fremover, morsomt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart ny uke igjen, og i morgen skal vi på kontroll med S! Spent på hvor mye han veier og hvor lang han er nå :jepp: Han har fått en stygg hoste de siste dagene, så det har blitt en del nattevåk og irritasjon, stakkar :( Spørs om de vil ta vaksine på han i morgen, vi får se.

Det var kjempekoselig med besøk av mamma i helgen, helt tussete bestemor :fnise: S var ikke noe særlig skeptisk til henne, han smilte mye og lo litt :strix: Når han ligger på magen kommer han sett litt bakover, han nesten rygger bakover ved å dytte seg med hendene :fnise: Tror han kryper bittelitt fremover også, men ikke så mye enda. Gleder meg til han begynner å krabbe, tror han er frustrert over å ikke få det til.

Er ikke helt fornøyd med ulla de har på NameIt, har to bodyer fra de, og begge har det blitt små hull på, oppe ved skuldrene, av alle ting! Det er jo ikke akkurat der det slites mest heller :vetikke: Så jeg tror jeg dropper å kjøpe mer ull fra de. Kjøpte en blå bukse og en brunstripete body (uten slik ståkrage, fant ikke noe bilde) fra Nøstebarn. De har så mye fint der, men det er litt dyrt dessverre ... Dumt at man ikke bør maskinvaske klærne, jeg er ikke noe hypp på å vaske ting for hånd :sjenert:

Forresten, nye bilder i bloggen! :)

På tirsdag kommer forhåpentligvis svigermor, men hun har fått feber og er dårlig så det er ikke sikkert :( Håper hun får kommet, blir koselig med besøk og julegaveshopping :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver 08

Grønt = ferdig

Rødt = ikke ferdig

Lilla = ideer, ikke bestemt enda

Knøtte-mannen Bluray-film,splash, parfyme

Mamma/bestemor Verktøyskrin med div.verktøy. Kopp med bilde av S

Pappa/bestefar Vinstativ. Kopp med bilde av S

Venninne K

Venninne Å

Svigermor/farmor Digitalkamera + veske til

Svigerfar/farfar kniv/multiverktøy (en slags Leatherman)

Søskenbarn K Gavesett fra BodyShop, bodybutter + showergel

Svigerinne/tante/svoger/onkel Narnia-film, plakat av bil, smykketre

Farmor/Oldemor og Farfar/oldefar noe med S

Bestemor/Oldemor noe med S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Nøstebarn har kjempemye fint. S blir nok veldig fin i de klærne :)

Lykke til på kontroll i dag! :)

Nå må jeg se på bilder :hoppe:

Edit: Jeg hadde jo sett dem i går kveld, husket ikke det :fnise:

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med kontroll - nå er vi spente på målene her!

Og nå skal jeg inn i bloggen og sjekke ut de nye bildene av skjønne lille S!

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos med besøk da! :)

Fine klær du hadde kjøpt på Nøstebarn! :jepp: Kusina til samboeren har masse klær derfra, og hun vasker det faktisk i maskina, selv om det ikke anbefales. Har gått helt fint for henne! ;) Men må selvfølgelig passe på å bare ta det på 30 grader, og ullprogram.

Åssen gikk det forresten med deg og den ulla du skulle prøve på deg selv? :) Jeg kjøpte meg to ulltopper fra Pierre Robert for et par uker siden, og de var kjempedelige!! :jepp:

Spent på mål fra kontrollen! :hoppe:

*ile inn i bloggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av S. i bloggen din! :)

Takk :)

:Nikke: Nøstebarn har kjempemye fint. S blir nok veldig fin i de klærne :)

Lykke til på kontroll i dag! :)

Nå må jeg se på bilder :hoppe:

Edit: Jeg hadde jo sett dem i går kveld, husket ikke det :fnise:

:Nikke: Utrolig mye fint, får lyst til å ta med hele butikken hjem! Bestilte en ullfleecehals til S også.

Spennende med kontroll - nå er vi spente på målene her!

Og nå skal jeg inn i bloggen og sjekke ut de nye bildene av skjønne lille S!

Ha en fin dag :klemmer:

Målene kommer ;)

En fin dag ønskes deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med besøk da! :)

Fine klær du hadde kjøpt på Nøstebarn! :jepp: Kusina til samboeren har masse klær derfra, og hun vasker det faktisk i maskina, selv om det ikke anbefales. Har gått helt fint for henne! ;) Men må selvfølgelig passe på å bare ta det på 30 grader, og ullprogram.

Åssen gikk det forresten med deg og den ulla du skulle prøve på deg selv? :) Jeg kjøpte meg to ulltopper fra Pierre Robert for et par uker siden, og de var kjempedelige!! :jepp:

Spent på mål fra kontrollen! :hoppe:

*ile inn i bloggen*

Dumme maskina vår har bare 40 graders ullvask ... :kjefte:

Joda, jeg går stadig i ullstilongs jeg. Den klødde litt i begynnelsen, eller når jeg blir fuktig av snø og slaps, men jeg synes ikke den klør lengre.Har ønsket meg ullsinglet av mamma, om jeg ikke får det vil jeg kjøpe de fra Pierre Robert jeg også- har hørt mye bra om de :jepp:

:klem:

Koselig å se deg i dag :klemmer:

Takk det samme, var veldig koselig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...