Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Så kjedelig å ikke være frisk enda likevel da. Håper du blir bedre snart og får en fin helg med pappan din :klemmer:

Er iallfall bedre, heldigvis. Men må ta det med ro da ...

En fin helg til deg også! :klemmer:

Så kjedelig å være syk da :klemmer: Håper du blir snart god igjen! :) Og nyt tiden under dyna :hug:

Men du... kan man se Unge mødre gratis på nett? Hvor?

Takk :klem:

Får lastet ned gratis på podcast, så hvis du ikke har iTunes fra før så last det ned, så får du massevis av gratisprogrammer :tommelsmil:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 5 mnd! :hoppe: Tida flyr, altså ... :dåne: Nå skjønner jeg hva de mente alle de som sa at jeg måtte ta vare på denne tida. Jeg fnyste litt av det da jeg ikke hadde dusja på to dager, hadde såre brystvorter og sto knedypt i bæsjebleier ...

Ha en fin kveld! :klem:

Jeg fnyste godt av det jeg også da jeg var i samme situasjon. :ler: Nå går tiden nesten litt fra meg føler jeg, så permisjonen skal nytes nytes nyyyyytes!!!

Håper du er bedre i dag, Knøttet. Masse god bedring til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Knøttet!! :blomst:

Vet du, jeg drømte om deg i natt!!!! :ler: Husker ikke så veldig mye av drømmen, eller hvordan jeg drømte at du så ut, men jeg husker at jeg spurte deg om du kunne lære med litt om det elastiske sjalet. Om hvordan du knyter ditt og forskjellig... Hihi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt da! Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt! :riste: iTunes har jeg jo hatt i to år liksom :klaske: Takk for tips! :nigo:

Ha en fin kveld!!! :klemmer:

Hehe, hadde ikke peiling tidligere jeg heller, var mannen som opplyste meg- han sluker alt som har med baby å gjøre for tida ;)

En fin kveld ønskes deg også! :klemmer:

Jeg fnyste godt av det jeg også da jeg var i samme situasjon. :ler: Nå går tiden nesten litt fra meg føler jeg, så permisjonen skal nytes nytes nyyyyytes!!!

Håper du er bedre i dag, Knøttet. Masse god bedring til deg. :klemmer:

:fnise: Akkurat slik føles det her også!

Takk for det :)

Ha en fin kveld :klemmer:

God bedring, Knøttet!! :blomst:

Vet du, jeg drømte om deg i natt!!!! :ler: Husker ikke så veldig mye av drømmen, eller hvordan jeg drømte at du så ut, men jeg husker at jeg spurte deg om du kunne lære med litt om det elastiske sjalet. Om hvordan du knyter ditt og forskjellig... Hihi! ;)

Takk :)

:fnise: Morsomt at du drømte om meg ;) Ville jeg lære deg å knyte sjalet da, eller var jeg gnien? :ler:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen snart over, vi har hatt besøk og jeg har vært syk. Heldigvis begynte jeg å bli bedre på fredagen, jeg greide å være litt oppegående men ikke for mye, for da ble jeg bare svimmel og slapp. I dag hoster jeg veldig, kjennes ut som jeg har sandpapir i halsen, og så er jeg veldig tett i nesen, og blir fort slapp om jeg må stå mye :( Men jeg blir stadig bedre iallfall :) Godt at mannen har fri på mandag :jepp:

S har ikke hatt noen gode netter de to siste nettene, han har våknet en del og vært urolig. Har fått roet han fort, men slitsomt å våkne mange ganger om natta uansett. Han har vært litt sutrete i dag også, og han var ikke helt enkel å legge for natta. Kanskje han får flere tenner? Han har iallfall ikke feber, så han er ikke syk heldigvis.

Han er så nysgjerrig på alt for tiden, alt skal puttes i munnen og spises. Hadde han hatt mulighet hadde han spist alt fra hårklemmer til saltstenger og cola :fnise: Spesielt saltstenger virker det som han har veeldig lyst på :fnise: Moro å ta han med rundt i huset og la han ta og se på diverse ting, veldig nysgjerrig gutt! :jepp:

Nå skal vi ha taco, og så tenkte jeg å ta en dagbokrunde etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du føler deg bedre! :)

Artig med nysgjerrige gutter ja. Synes det er kjempekoselig jeg :) Synes S. det er moro med aviser? H. blir helt vill han, liker visst lyden av raslende avispapir :)

Kos dere med taco, det er jo bestandig godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du begynner å bli bedre :klemmer: Ikke noe gøy å bli svimmel uansett hva man gjør :sukk:

Kos dere med taco! :klemmer:

:Nikke: Det er så forferdelig å være svimmel og kvalm! Var slik i graviditeten også, en liten periode, det var så forferdelig :spy:

Har kost oss med taco nå ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klemmer:

Så bra at du føler deg bedre! :)

Artig med nysgjerrige gutter ja. Synes det er kjempekoselig jeg :) Synes S. det er moro med aviser? H. blir helt vill han, liker visst lyden av raslende avispapir :)

Kos dere med taco, det er jo bestandig godt :sikle:

:Nikke: Det er en lettelse, virkelig!

Vi leser ikke aviser vi, så om S liker aviser har jeg ikke fått sjekket ut ... :sjenert: Tror nok det er en slager, han liker andre ting som knitrer. Må sjekkes ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Godt å høre at formen er bedre. Ikke noe særlig være dårlig form.

Ser på FB at dere har gått over til sportsvogn, tyder bare på at det som en gang var en liten S. ikke er det lenger :sjenert:

Vi vurderer også sportsvogn snart, må bare finne ut om det er knapper til den bagdelen...

Hvor stor er S. nå? Har dere vært på 5-måneders kontroll?

Vi var for ett par uker siden og da var lilletøtta 7 080 gram og 67 cm. På torsdag skal vi på halvtårskontroll :)

Ha en fortsatt fin mandag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Godt å høre at formen er bedre. Ikke noe særlig være dårlig form.

Ser på FB at dere har gått over til sportsvogn, tyder bare på at det som en gang var en liten S. ikke er det lenger :sjenert:

Vi vurderer også sportsvogn snart, må bare finne ut om det er knapper til den bagdelen...

Hvor stor er S. nå? Har dere vært på 5-måneders kontroll?

Vi var for ett par uker siden og da var lilletøtta 7 080 gram og 67 cm. På torsdag skal vi på halvtårskontroll :)

Ha en fortsatt fin mandag :hug:

:vinke:

S har blitt ganske stor ja, tida går så fort! :dåne: Vet ikke hvor stor han er, men sist kontroll var han 8305g og 67,5cm. Skal på 5 månederskontroll om en uke, blir spennende :jepp:

H har blitt stor jente hun også! :jepp:

En fortsatt fin mandag til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en travel natt, S har våknet en del ganger :gjespe:

Det har vært en stor dag for S, han har skiftet til sportsvogn og han har spist sin første grøt! Sportsvognen likte han seg kjempegodt i, selv om vi strevde litt med seler og pose og dill. Fant ut at vi ikke bruker sele på han nå, for det er ikke nødvendig siden han sitter så trygt og lunt og han er så rolig så han kommer ingen vei uansett. Var litt redd for at det kom til å bli et problem at vogna ikke er vendbar, men det så ikke ut til å bli noe problem :)

Så skulle vi prøve grøt, og det falt ikke helt i smak :fnise: Det var visst noen veldig rare greier mamma puttet i munnen hans, for han lagde litt av noen grimaser og så ikke helt fornøyd ut :fnise: Men han hylte ikke, og jeg tror noe av det kom på riktig sted også, ikke bare ut igjen og på bodyen ;) Tok bilder, ble veldig morsomt med veldig beskrivende uttrykk ;) Skal få lagt ut på bloggen senere, må bare huske det ;)

Føler at jeg ikke har fått fulgt med på noen tv-serier på et halvt år jeg nå, og det kan jo stemme godt. Jeg har jo sett en del på tv- men jeg har ikke fått fulgt med på noe, så det skal jeg gjøre opp for nå, hvis jeg får det til da :sjenert:

Hvorfor kaller de han mannen (for det er en mann?!) i Top Model for miss Jay? Det er jo en mann! Eller ? :vetikke::forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nytt for S. i dag :)

Så det gikk fint med sportsdelen? Så bra. Håper det gjør det til oss også, har tenkt litt på det at den ikke er vendbar. Men de synes kanskje det er fint å få sett seg litt rundt... Bare jeg som er hønemor :fnise:

Blir moro å se bilder av grøtspiseren :biggrin: Vi kom ikke på å ta bilder, men vi filmet da. FÅr ta bilder neste gang, selv om vi ikke har så mange morsomme grimaser her da, gutten ble jo helt vill ;)

Ms. Jay er vel teoretisk og biologisk sett en mann, men virker som han ønsker å være en kvinne ;) Vet ikke om transvestitt blir rett uttrykk jeg? Er ikke så oppdatert på hva som er politisk korrekt å kalle dem... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, stor dag, ja!

Hvordan funka det med sportsvogn? Og hva slags pose har du? Jeg er veldig spent på hvordan det blir når vi går over til sportsdelen. Gleder meg til å slippe bagen, den er blitt så liten til den store gutten vår ... :) Grøt er moro, da! Hva slags grøt fikk han? Og skal dere innføre grøt fast hver dag heretter, eller var det bare en test på gøy?

Miss Jay Alexander er nok biologisk sett en mann, ja. Men ikke stort mer enn det, tror jeg :fnise: Topp model er gøy! Morsomste er make-overene. Alltid noen som griner fordi de får kort hår - slår aldri feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nytt for S. i dag :)

Så det gikk fint med sportsdelen? Så bra. Håper det gjør det til oss også, har tenkt litt på det at den ikke er vendbar. Men de synes kanskje det er fint å få sett seg litt rundt... Bare jeg som er hønemor :fnise:

Blir moro å se bilder av grøtspiseren :biggrin: Vi kom ikke på å ta bilder, men vi filmet da. FÅr ta bilder neste gang, selv om vi ikke har så mange morsomme grimaser her da, gutten ble jo helt vill ;)

Ms. Jay er vel teoretisk og biologisk sett en mann, men virker som han ønsker å være en kvinne ;) Vet ikke om transvestitt blir rett uttrykk jeg? Er ikke så oppdatert på hva som er politisk korrekt å kalle dem... :klø:

:jepp:

Han likte seg i sportsvogndelen virket det som, heldigvis :jepp: Ikke noe problem at den ikke var vendbar, og så kan man jo se inn til han gjennom "vindu" i kalesjen om han blir for urolig.

Kom på å ta bilder i siste liten vi, litt moro å ta bilder av første gang han spiste.Herlig med helt vill gutt når han får mat! :jepp:

Ah, okay. Da skjønner jeg, tror jeg. Merkelig skapning han miss jay ... Første gang jeg så han ble jeg faktisk litt usikker på om det var en dame eller mann, siden de sa miss og pga utseendet :fnise:

Oioi, stor dag, ja!

Hvordan funka det med sportsvogn? Og hva slags pose har du? Jeg er veldig spent på hvordan det blir når vi går over til sportsdelen. Gleder meg til å slippe bagen, den er blitt så liten til den store gutten vår ... :) Grøt er moro, da! Hva slags grøt fikk han? Og skal dere innføre grøt fast hver dag heretter, eller var det bare en test på gøy?

Miss Jay Alexander er nok biologisk sett en mann, ja. Men ikke stort mer enn det, tror jeg :fnise: Topp model er gøy! Morsomste er make-overene. Alltid noen som griner fordi de får kort hår - slår aldri feil!

:Nikke:

Fungerte kjempefint med sportsvogn, han så ut til å trives godt oppi der, det så lunt og godt ut. Akkurat nå bruker vi en slags posedress vi har kjøpt på NameIt, men når det blir kaldere skal vi bruke posen mannen hadde da han var liten.

Var godt å gå over til sportsvognen, bagen var ganske liten her også.

Han fikk denne grøten, som ikke falt heeelt i smak :fnise: Men det er ikke noe rart, siden han ikke har smakt noe annet enn mm før, han venner seg nok til det :jepp: Blir en miniporsjon med grøt fremover hver dag nå, og så skal vi øke gradvis slik at det blir en ordentlig porson etterhvert :)

:fnise: Rar mann ja... Top Model er moro ja, enkelte der er utrolig blonde :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Morsomt at du drømte om meg ;) Ville jeg lære deg å knyte sjalet da, eller var jeg gnien? :ler:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

:fnise: Faktisk så var du litt gnien, ja!! Du var liksom litt små-bitchy, litt "talk to the hand, cause the face want listen". :ler: "Herre gud, klarer du ikke DET engang, eller!!????" :legrine:

Noe sier meg at du ikke er sånn i virkeligheten...!! :fnise:

Arti med sportsvogn og grøt! :hoppe: (Og cola og saltstenger....! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Faktisk så var du litt gnien, ja!! Du var liksom litt små-bitchy, litt "talk to the hand, cause the face want listen". :ler: "Herre gud, klarer du ikke DET engang, eller!!????" :legrine:

Noe sier meg at du ikke er sånn i virkeligheten...!! :fnise:

Arti med sportsvogn og grøt! :hoppe: (Og cola og saltstenger....! :fnise: )

Det er fordi jeg er skikkelig gnien og små-bitchy det, du fanget personligheten min perfekt! :sminkedokke: Hvor er er en stuck-up-smiley når en trenger en? :klø:

:fnise::ler:

Bytta til sportsvogn alt ja. Da begynner de å bli store :jepp: Hva slags vogn har dere igjen?

Stor gutt ja, og større blir han! :dåne:

Vi har en Emmaljunga Cangaroo, ser slik ut, til og med riktig farge :jepp:

Jammen begynnar S. å bli stor, når han har testa ut sportsvogna allerede, og har fått smaka graut! ;)

:Nikke: Tida går fra oss! :huh: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å prøve sportsvogndelen da :nigo:

Det har ikke vi enda, men må nok snart i gang. Han har ikke mange centimeterene igjen i bagen...

Men jeg drøyer så lenge som mulig siden han trives så godt i bag'en sin.

Morsomt med grøtsmaking også. Ble mye søl i begynnelsen, men går stadig bedre her. Untatt når han ikke er så sulten og skal "hjelpe" til litt. Da blir det fort søl både her og der :ler:

Ha en fin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...