Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Det var en dårlig forklaring... Kake-mat, altså, kake som det er litt mat i! Slik som boller og vafler, det metner litt liksom, og er dermed litt "kake-mat". Hvis det er "bare" kake, som f.eks sjokoladekake, så metner det jo ikke så veldig mye. Om du skjønner nå...?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 5 mnd! :hoppe: Tida flyr, altså ... :dåne: Nå skjønner jeg hva de mente alle de som sa at jeg måtte ta vare på denne tida. Jeg fnyste litt av det da jeg ikke hadde dusja på to dager, hadde såre brystvorter og sto knedypt i bæsjebleier ...

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det var en dårlig forklaring... Kake-mat, altså, kake som det er litt mat i! Slik som boller og vafler, det metner litt liksom, og er dermed litt "kake-mat". Hvis det er "bare" kake, som f.eks sjokoladekake, så metner det jo ikke så veldig mye. Om du skjønner nå...?

Hehe, ok da forstår jeg :jepp:

Jeg skjønte heller ikke hva du mente, var et nytt uttrykk for meg ;)

Meg også ;)

Hurra for 5 mnd! :hoppe: Tida flyr, altså ... :dåne: Nå skjønner jeg hva de mente alle de som sa at jeg måtte ta vare på denne tida. Jeg fnyste litt av det da jeg ikke hadde dusja på to dager, hadde såre brystvorter og sto knedypt i bæsjebleier ...

Ha en fin kveld! :klem:

:jepp: Den flyr så fort, føles som han ble født i går :dåne:

:fnise: Nattevåk, ammeproblemer, ingen egentid og alt det der får en ikke til å føle at en skal ta vare på spedbarnstida nei ;)

Ha en fin dag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet i går med sinnsykt vondt i armen, så vondt at jeg ikke greide å løfte den høyere enn opp til brystet. Så da ble mannen hjemme sammen med meg. Utover dagen fik jeg feber, ble kvalm og svimmel også, jeg følte meg helt pyton :spy: Lurte ei stund på om det var brystbetennelse, for hadde veldig vondt når jeg ammet på venstre bryst. Føler meg mye bedre i dag, håper bare det varer. Jeg vet jo at når jeg har influensa går formen opp og ned, så jeg tør ikke håpe at jeg er frisk, selv om jeg ikke har feber i dag ...

Å amme når man føler seg sinnsykt dårlig anbefales ikke, det var helt forj*vlig å prøve å sette seg opp og amme når man har vondt i brystet og er svimmel og kvalm :spy:

Stakkar S, vi prøvde å gi han flaske siden det var helt pyton for meg å amme, men det har han jo aldri prøvd før så det fungerte særs dårlig ... Så da måtte jeg jo amme da, heldigvis gikk det bra, selv om det var forj*vlig...

Håper jeg begynner å bli frisk nå, får jo besøk av pappa i morgen også. Føler meg helt ok så lenge jeg får sitte i ro, men om jeg må opp og gå føler jeg meg litt svimmel og slapp, det kan godt hende det er pga jeg ikke har spist på et døgn da, jeg spiste vel to brødskiver, 1 1/2 klementin og drakk litt Cola og saft i går, det er ikke så mye da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det der hørtes ikke noe godt ut :kose:

Vi får håpe det er ferdig for denne gang, er så vemmelig å være svimmel! God bedring :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjipt! Uff, stakkars Knøttet, det er ikke noe moro å være dårlig - spesielt ikke når man har en liten en å ta seg av også. Får håpe det ikke er brystbetennelse, da. Men spis mat, jente! Uten mat og drikke, vet du ... :fy_fy:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre i dag. Er ille å være syk, men det er jo mye verre når man har en liten baby å passe, kan jo ikke bare legge seg ned da.

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedeleg å vera sjuk. :( Høyrest jo ut som du er skikkelig dårlig. Riktig god bedring - håpar du blir frisk igjen snart! :troest:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det der hørtes ikke noe godt ut :kose:

Vi får håpe det er ferdig for denne gang, er så vemmelig å være svimmel! God bedring :)

:klem:

Takk :klemmer:

Gruer meg til neste gang jeg blir gravid igjen, er forjævlig å være kvalm!

Å nei, så kjipt! Uff, stakkars Knøttet, det er ikke noe moro å være dårlig - spesielt ikke når man har en liten en å ta seg av også. Får håpe det ikke er brystbetennelse, da. Men spis mat, jente! Uten mat og drikke, vet du ... :fy_fy:

God bedring! :klem:

Er ikke så lett å få i seg mat når man er svimmel og kvalm, men prøver så godt jeg kan ...

God bedring, Knøttet :klemmer:

Håper også du får i deg litt mat og drikke.

Uff, så kjedeleg å vera sjuk. :( Høyrest jo ut som du er skikkelig dårlig. Riktig god bedring - håpar du blir frisk igjen snart! :troest:

Var iallfall skikkelig dårlig i går, bedre i dag heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:omg: Å nei! Godt det går bra med ham, da ...

Føler du deg bedre i dag?

Utrolig at det går bra med han, de brukte maskingevær rett inn der de satt, og de kom inn også og stod nærme de :hår: Helt forferdelig ...

Føler meg litt bedre ja, men er veldig svimmel om jeg må anstrenge meg. Så derfor blir det mest stillesitting og avslapning, godt det ;)

Oi, gjør du? :overrasket: Så ille...

ja ... :hår: Fikk helt sjokk da jeg ble oppringt og fortalt om det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var mye bedre i går, jeg hadde ikke feber og følte meg ikke særlig dårlig. Derfor prøvde jeg å være litt oppe og gjøre ting, men fant fort ut at det ikke var lurt, for da ble jeg veldig svimmel :forvirret: Men så lenge jeg sitter så går det bra, men om jeg er oppe for lenge blir jeg så svimmel at jeg må legge meg ned, urk ... Kan jo hende at det er litt pga jeg ikke har spist noe særlig på flere dager da, men når man er svimmel er det ikke så lett å få i seg mat ... Mannen skal på butikken og kjøpe mer brød og eplejuice i dag, må jo få i meg noe å drikke også :)

I dag kommer pappa! Han er også helt sjokkert over han vi kjenner som ble skutt i India ... herregudh, takk og pris for at det går bra med han!

Mannen skal på middag med jobben i kveld, så da blir det bare pappa og meg. Håper jeg føler meg i ok form, slik at jeg kan ta vare på S om han mot formodning våkner utover kvelden etter at han har lagt seg, det går nok bra :)

Føler at mannen ikke helt forstår at jeg ikke er helt frisk ... Han sier at jeg må prøve å være litt oppe, for han må dusje og barbere seg før han drar på middag med jobben. Så klart han skal få gjøre det, men jeg _vet_ at jeg blir svimmel om jeg anstrenger seg, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal prøve det :roll: Han mener jeg må prøve likevel, og da blir jeg irritert fordi jeg vet jeg blir svimmel av det *sukk*. Føles som han tror jeg bare later som jeg er syk og utnytter det ved å få han til å lage mat til meg og hente ting til meg, men han sier han vet at jeg ikke later som ... Jeg kan da ikke for at jeg er syk! Jeg bør holde meg i ro, prøvde å være oppegående i går, men det endte med at jeg ble dødssvimmel hver gang jeg reiste meg opp, ille nok å måtte amme da liksom ... Vil holde meg mest mulig i ro i dag slik at jeg forhåpentligvis er bedre i morgen og kan ble med mannen og pappa ut på tur og i byen, dumt om vi skal ha besøk og jeg bare er inne ...

Sitter i sofaen med dyna nå, herlig å sitte under dyna :biggrin: Har sett hele første sesong av Unge mødre, tenkte å begynne å se på sesong 2 i dag. Får nyte å slappe av så lenge jeg er syk, blir jo ikke mye av det når jeg blir frisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å være syk da :klemmer: Håper du blir snart god igjen! :) Og nyt tiden under dyna :hug:

Men du... kan man se Unge mødre gratis på nett? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...