Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet snø her, skikkelig vinterfølelse :) Derfor har jeg lagd iste i dag, og nå sitter jeg og spiser is ... Knøttet er ikke logisk :fnise:

I morgen har mannen fri, og da skal han og S ut og kjøpe julegaver og jeg får slappe av litt hjemme :) Veldig godt å ha mannen hjemme en hel dag :jepp:

S sov ikke noe godt i natt, våknet mange ganger etter tretiden i natt :Gjesp: Mannen var snill og tok han hele tida :sjenert: Håper virkelig natta i dag blir bedre! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det kommet snø her, skikkelig vinterfølelse :) Derfor har jeg lagd iste i dag, og nå sitter jeg og spiser is ... Knøttet er ikke logisk :fnise:

Må bare :ler: litt :)

Vinter her også, fint med snø da :)

Blir sikkert godt med litt alenetid etter noen harde netter. Kos deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en alene dag da. Trenger litt pauser av og til.

Reiseseng var lurt ja, spørs jo hvor stor den senga er da men.

Vår reiseseng er like lang som sprinkelsenga, så den kan han bruke lenge. Må bare finne ut om vi har plass til den et sted nede. Er ikke så dyrt heller, tror vi betalte 400,- for vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugser da lillebroren min var liten. Da hendte det at mamma dytta sofabordet inntil sofaen slik at han kunne ligge der utan at han kunne rulle ned på gulvet. Trur sofabordet var litt høgere enn sofaen, men ikkje så høgt at han kunne rulle ned imellom. Bør vel kanskje vere litegranne tyngde i sofabordet også så det ikkje berre flytter på seg om lillemann vil rulle bort på det :P

Synes også at eg har sett reisesenger nokså billige. Kjøpt kikk på nett finner t.d. denne (er skeptisk til jysk, men i blant er det greit nok...)

T.d: http://jysk.no/359/362/3902200/a/catalog

Sengen brukes til barn som IKKE kan klatre ut, og som er mindre end 85 cm. Opp til ca 4 år eller max 18 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også ha snø! Kom snø for et par tre uker siden, men den ble borte :(

Ikke bare du som er ulogisk forresten, jeg grep meg selv i å ha lyst på softis i stad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat slik jeg kunne gjort! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare :ler: litt :)

Vinter her også, fint med snø da :)

Blir sikkert godt med litt alenetid etter noen harde netter. Kos deg :klemmer:

;)

Herlig med snø! Men tungt med barnevogn fant jeg ut ... God trim da ;)

Var godt med noen timer alene ja, storkoste meg jeg ;)

God helg! :klem:

Så deilig med en alene dag da. Trenger litt pauser av og til.

Vår reiseseng er like lang som sprinkelsenga, så den kan han bruke lenge. Må bare finne ut om vi har plass til den et sted nede. Er ikke så dyrt heller, tror vi betalte 400,- for vår.

Ja, trenger pauser av og til, har godt av det :)

Da får vi vurdere reiseseng, eneste problemet er at vi ikke har så god plass ... Blir vel lekegrind etterhvert også, og da har vi ikke plass til både seng og lekegring. Vi får se hva vi gjør :)

Hugser da lillebroren min var liten. Da hendte det at mamma dytta sofabordet inntil sofaen slik at han kunne ligge der utan at han kunne rulle ned på gulvet. Trur sofabordet var litt høgere enn sofaen, men ikkje så høgt at han kunne rulle ned imellom. Bør vel kanskje vere litegranne tyngde i sofabordet også så det ikkje berre flytter på seg om lillemann vil rulle bort på det :P

Synes også at eg har sett reisesenger nokså billige. Kjøpt kikk på nett finner t.d. denne (er skeptisk til jysk, men i blant er det greit nok...)

T.d: http://jysk.no/359/362/3902200/a/catalog

Sengen brukes til barn som IKKE kan klatre ut, og som er mindre end 85 cm. Opp til ca 4 år eller max 18 kg.

Det var smart! Bordet vårt er slik at S kommer mellom, men kan jo legge noe annet foran, en pute eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også ha snø! Kom snø for et par tre uker siden, men den ble borte :(

Ikke bare du som er ulogisk forresten, jeg grep meg selv i å ha lyst på softis i stad :fnise:

Kan godt sende deg litt snø, vi har nok for å si det slik ;)

Sikker på at du ikke er gravid?! Jeg elsket softis i fjor vinter ;)

Vi har også fått snø :sjokkert: Det er jo bare sååå koselig :snø:

Ha en fin fredag! :klemmer:

Ja, kjempekoselig med snø! :hoppe:

God helg! :klem:

Akkurat slik jeg kunne gjort! :fnise:

:fnise: Godt jeg ikke er alene ;)

Innom og øsnekr god lørdagskveld :klemmer:

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på iste for tida :sikle: Har noen gode fruktteer som jeg prøvde å lage iste av, og det ble kjempegodt! Det er ikke så sunt da, ganske mye sukker i iste ... Men går vel an av og til ;)

I kveld skal mannen og en kamerat ut, så da blir jeg gressenke. Så lenge S ikke våkner og er utrøstelig tror jeg det skal gå veldig bra. Har Cola, julemarsipan, marsipankakestykke og pringles å kose meg med jeg :fnise: Herlighet, det var mye sukker på én dag! :dåne:

Skal prøve å ta turen innom deres dagbøker i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov med mye sukker når man er gressenke :jepp:

Ha en fin kveld :klemmer:

Godt å høre ;)

Takk for det! Håper du får en fin kveld også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, driver du med juksing på julemarspianen?? :fnise: Venter til 1. desember jeg. Eller - første helg i advent er det vel også lov, så lørdagen blir den store dagen for min del tenker jeg. Mmmm - marsipangris med sjokolade på! Glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff her var det farlig å være... Ble så umåtelig sugen på julemarsipan :sikle: Godt jeg bor på landet og langt unna nermeste godtebutikk! Hadde det vært 7/11 i nærheten hadde jeg vært ute å gått akkurat nå ;)

Mine to små engler sover ute i vogna om dagen, men nå bor vi i enebolig og da står de jo rett utenfor døra. Men må innrømme at jeg triller de i søvn... Bjørnetjeneste, men nå jobber jeg for å samkjøre de og da må de tvinges litt, spesielt lille prinsesse-vil-ikke som syns det å sove på dagtid er noe forbasket tull.. Klarer seg fint med et par hurtigladninger på ca 5 min i løpet av dagen, tror hun. MEn når jeg triller de i søvn tar hun i allefall en halvtime eller to et par ganger om dagen, deilig for mor, og ikke minst så blir hun så mye blidere på kvelden av det ;)

Men nå skal jeg ikke kuppe dagboken din mer..

Ha en fortsatt god helg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dilla? Kanskje det er du som er gravid? :ler:

Ha en fortsatt fortreffelig helg :klemmer:

Hehe, nei jeg er garantert ikke gravid.

Good helg! :klemmer:

Jasså, driver du med juksing på julemarspianen?? :fnise: Venter til 1. desember jeg. Eller - første helg i advent er det vel også lov, så lørdagen blir den store dagen for min del tenker jeg. Mmmm - marsipangris med sjokolade på! Glær mæ!

:sjenert: Ja-a ... Også jeg som synes det er noe herk med julemarsipan i oktober! :dåne: Men det er jo snart desember da, og så lå marsipangrisen og ropte på meg da jeg var på butikken, helt sant altså! :rosaengel:

Huff her var det farlig å være... Ble så umåtelig sugen på julemarsipan :sikle: Godt jeg bor på landet og langt unna nermeste godtebutikk! Hadde det vært 7/11 i nærheten hadde jeg vært ute å gått akkurat nå ;)

Mine to små engler sover ute i vogna om dagen, men nå bor vi i enebolig og da står de jo rett utenfor døra. Men må innrømme at jeg triller de i søvn... Bjørnetjeneste, men nå jobber jeg for å samkjøre de og da må de tvinges litt, spesielt lille prinsesse-vil-ikke som syns det å sove på dagtid er noe forbasket tull.. Klarer seg fint med et par hurtigladninger på ca 5 min i løpet av dagen, tror hun. MEn når jeg triller de i søvn tar hun i allefall en halvtime eller to et par ganger om dagen, deilig for mor, og ikke minst så blir hun så mye blidere på kvelden av det ;)

Men nå skal jeg ikke kuppe dagboken din mer..

Ha en fortsatt god helg!!

:klemmer:

:fnise: Ble litt for mye godt i dag ja ;)

Hadde vi enda hatt muligheten til å la han ligge ute i vogna ... Vi har bare en bitteliten veranda vi, som er for liten til å ha hele vogna ut på og så er det langt fra stua så vi ikke hører han om han gråter. Om vi skulle satt vognbagen utpå der måtte vi satt den opp på noe (pga sølete gulv) og da blir den stående ustøtt og upraktisk... Ellers så har vi bakgården, men siden vi bor i 3.etasje er det neppe noen god idé ... hmfr.

Frister ofte å trille S i søvn også, han blir så sint når han er søvnig men ikke får sove ... Skikkelig hurtigladende den jenta di ja!

Kupp i vei,bare koselig! ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så lå marsipangrisen og ropte på meg da jeg var på butikken, helt sant altså! :rosaengel:

Skjer det deg også!?? Her skjer det stadig da jeg er innom butikker, noe ligger plutselig bare og roper på meg, og da MÅ jeg jo kjøpe det også.... :sjenert::fnise:

Ønsker deg en flotters fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar du har ein fin søndag, Knøttet! :klemmer:

Takk det samme! :klemmer:

Skjer det deg også!?? Her skjer det stadig da jeg er innom butikker, noe ligger plutselig bare og roper på meg, og da MÅ jeg jo kjøpe det også.... :sjenert::fnise:

Ønsker deg en flotters fin søndag! :klemmer:

Hehe, godt jeg ikke er alene ;):fnise:

En flotters søndag til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...