jente 79 Skrevet 13. november 2008 #401 Del Skrevet 13. november 2008 Teite serveren er opptatt Det sleit jeg også med i går... Men fungerte igjen i dag Her gir jeg også bare morsmelk. Virker som det er greit foreløpig, men blir spennede å begynne med grøt da. Ikke lenge til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. november 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 13. november 2008 Det sleit jeg også med i går... Men fungerte igjen i dag Her gir jeg også bare morsmelk. Virker som det er greit foreløpig, men blir spennede å begynne med grøt da. Ikke lenge til nå Fikk det til nå, men da fikk jeg så klart feilmelding når jeg skulle bestille boka Satser på at jeg får det til senere Blir spennende med annen mat i tillegg ja! Ja, tida går så fort! :dåne: ============================================ Er veldig fornøyd med meitaien min, men jeg får ikke til å etterstramme stroppene og få krysset lavt nok ned Hm, må nok prøve meg litt frem i morgen ... Men nå er det natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. november 2008 #403 Del Skrevet 14. november 2008 Vi har også en MeiTai, men synes jeg sliter litt med hodet til lillegutt, jeg? :klø: Støttes hodet til S hos deg, eller må han holde det oppe selv hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. november 2008 Forfatter #404 Del Skrevet 15. november 2008 Vi har også en MeiTai, men synes jeg sliter litt med hodet til lillegutt, jeg? :klø: Støttes hodet til S hos deg, eller må han holde det oppe selv hele tiden? Hvilken meitai har du? Nysgjerrig, sjø ... Det er sovehette på meitaien min, så hodet til S blir godt støttet Men uten den så vet jeg ikke, har egentlig ikke tenkt over det Blir vel litt annerledes når man har sovehette enn når man ikke har ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. november 2008 #405 Del Skrevet 15. november 2008 Bare inne og takker fra en veldg hyggelig kveld i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. november 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 15. november 2008 Helg! Hadde Flickan og mannen til middag i går, var veldig koselig. Tenk at Flickan skal få en liten en hun også Rart å være sammen med tre personer som alle snakker samme dialekt når jeg har en annen dialekt da Mannen syntes det var veldig greit med noen fler som kommer fra ca samme sted som han I dag har vi ikke så mange planer. Vi skal ut en tur til byen (det er jo lørdag! ) , fremkalle bilder til S sitt album og kanskje kjøpe badebalje til S. Han har en TummyTub, men tror han begynner å bli for stor for den, for her om dagen reiste han seg opp i den og holdt på å falle bakover. Heldigvis var mannen der og tok tak i han før han skadet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. november 2008 Forfatter #407 Del Skrevet 15. november 2008 S har fått sin første tann! Vi har trodd det var noe på gang lenge nå, men det har ikke skjedd noe. Så i dag sa mannen at han syntes det kjentes ut som om det var noe på gang når S bet på han (han biter på alt, den ungen ) og så måtte jeg se etter da, med lommelykt og greier og der var det jammen meg en tann som såvidt hadde kommet opp! Han har ikke vært særlig sutrete i forhold til at han har fått en tann, ble helt overrasket jeg Det var ei natt her han hylte veldig intenst, han hadde sikkert vondt der tanna kom opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. november 2008 #408 Del Skrevet 15. november 2008 Første tann! Så bra at han ikke har vært så kjempeplaget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. november 2008 #409 Del Skrevet 15. november 2008 Hipp hurra for første tann :hoppe: De små gutta våre blir jammen fort store.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 16. november 2008 Første tann! Så bra at han ikke har vært så kjempeplaget da. Hipp hurra for første tann :hoppe: De små gutta våre blir jammen fort store.. Tida går så utrolig fort! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2008 Forfatter #411 Del Skrevet 16. november 2008 S har sovet mye bedre de to siste nettene enn de siste ukene, nå våkner han én gang for å få mat og så sover han til åttetida Det var sikkert pga kommende tann at han våknet oftere forrige uke og tidligere Må vel ut og kjøpe tannbørste jeg nå da, tannkrem har vi jo siden vi fikk i Apotekets babypakke. Tanna har jo såvidt brutt opp gjennom tannkjøttet, men må vel begynne nå såvidt jeg har hørt Slemme, slemme Ella* som fikk meg til å få lyst på brownies i dag! Blir nok til at vi kjøper posebrownies og is og lager kake Må jo spise brownies når vi forbrenner kalorier på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. november 2008 #412 Del Skrevet 16. november 2008 S har sovet mye bedre de to siste nettene enn de siste ukene, nå våkner han én gang for å få mat og så sover han til åttetida Det var sikkert pga kommende tann at han våknet oftere forrige uke og tidligere Må vel ut og kjøpe tannbørste jeg nå da, tannkrem har vi jo siden vi fikk i Apotekets babypakke. Tanna har jo såvidt brutt opp gjennom tannkjøttet, men må vel begynne nå såvidt jeg har hørt Slemme, slemme Ella* som fikk meg til å få lyst på brownies i dag! Blir nok til at vi kjøper posebrownies og is og lager kake Må jo spise brownies når vi forbrenner kalorier på tur Så bra! Blir moro med tannpuss da Hihi Det er helg, og dere har vært flinke og gått tur, så da er det obligatorisk med litt påfyll av sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 16. november 2008 Så bra! Blir moro med tannpuss da Hihi Det er helg, og dere har vært flinke og gått tur, så da er det obligatorisk med litt påfyll av sukker Ja, det kan bli en prøvelse Klart det er obligatorisk med påfyll av sukker! Teite butikken hadde ikke browniesmix, så da ble det brownie cookies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. november 2008 #414 Del Skrevet 17. november 2008 litt for S sin første tann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 17. november 2008 #415 Del Skrevet 17. november 2008 Jøss, har han fått tann allerede?? Så fort de blir store disse små! Endelig har jeg litt tid til å oppdatere meg på dagbøkene til dere andre. Livet som tvillingmamma er rimelig hektisk kan du si. Det går i 100 dagen lang. Men nå begynner vi å få litt rutiner på ting, så da har vi faktisk litt voksentid på kvelden også. Det er utrolig deilig! Koselig å lese om din tid med S. Nysgjerrig på navnet.... Det er så utrolig uvirkelig å ha blitt mamma! Har det gått opp for deg enda? Føler ikke at det har gått opp for meg. De er bare liksom her. Helt merkelig. Men det kommer vel når ting roer seg litt. Gleder meg til å følge deg og S videre. Prøver å lese ofte selv om jeg ikke får skrevet så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. november 2008 #416 Del Skrevet 17. november 2008 Gratulerer med første tanna til S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2008 Forfatter #417 Del Skrevet 17. november 2008 litt for S sin første tann! Jøss, har han fått tann allerede?? Så fort de blir store disse små! Endelig har jeg litt tid til å oppdatere meg på dagbøkene til dere andre. Livet som tvillingmamma er rimelig hektisk kan du si. Det går i 100 dagen lang. Men nå begynner vi å få litt rutiner på ting, så da har vi faktisk litt voksentid på kvelden også. Det er utrolig deilig! Koselig å lese om din tid med S. Nysgjerrig på navnet.... Det er så utrolig uvirkelig å ha blitt mamma! Har det gått opp for deg enda? Føler ikke at det har gått opp for meg. De er bare liksom her. Helt merkelig. Men det kommer vel når ting roer seg litt. Gleder meg til å følge deg og S videre. Prøver å lese ofte selv om jeg ikke får skrevet så mye! Tida går så utrolig fort! :dåne: Jeg synes livet som mamma er hektisk, tør ikke tenke på hvor hektisk det er å være tvillingmamma! Voksentid på kvelden er et must Skal sende deg en pm jeg, om jeg får vite navnet på dine små Det har vel både gått opp for meg og ikke, jeg kan ikke tro at jeg faktisk er mamma til den fantastiske lille skapningen, det er jo helt utrolig, og vi er så heldige! Gratulerer med første tanna til S! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har litt energi og tålmodighet til meg? :dåne: S har vært litt urolig og grinete i dag, sikkert pga tanna Dessuten har han grått ved hver legging, og det er ganske slitsomt for meg. Heldigvis har mannen kort dag på jobben i morgen, så han kommer hjem rundt halv fire Mannen har forresten utrolig tørr humor ... :dåne: :dåne: Pappa kommer på besøk om litt over en ukes tid, det blir koselig Skal man begynne å pusse tennene til babyen med en gang tanna stikker opp? Tanna til S har såvidt kommet gjennom gommen hans, og vi kjøpte tannbørste i dag Glemte å pusse da, men tar det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 17. november 2008 #419 Del Skrevet 17. november 2008 Energi og tålmodighet får du dessverre ikke av meg! Har mer enn nok med å bruke min egen om dagen... Skal bli en spennende tid å ha to i trassalder samtidig! Aner ikke om man må pusse tennene med en gang, men det er vel like greit å venne de til det så fort som mulig? Innbiller jeg meg da... Vi har lagt gutta på eget rom uten dikking og dilling ved sengetider, og de sovner bare vi legger de i senga. Det har de gjort siden de var 2 uker gamle. Høres sikkert litt kaldt ut, men vi er bare nødt når det er to! Lang utredning, men poenget mitt er at jo tidligere man venner de til ting, jo lettere går det når de blir litt eldre. Det er i hvert fall vår erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 17. november 2008 Energi og tålmodighet får du dessverre ikke av meg! Har mer enn nok med å bruke min egen om dagen... Skal bli en spennende tid å ha to i trassalder samtidig! Aner ikke om man må pusse tennene med en gang, men det er vel like greit å venne de til det så fort som mulig? Innbiller jeg meg da... Vi har lagt gutta på eget rom uten dikking og dilling ved sengetider, og de sovner bare vi legger de i senga. Det har de gjort siden de var 2 uker gamle. Høres sikkert litt kaldt ut, men vi er bare nødt når det er to! Lang utredning, men poenget mitt er at jo tidligere man venner de til ting, jo lettere går det når de blir litt eldre. Det er i hvert fall vår erfaring. Du er unnskyldt siden du har to Ja, det er sikkert lurt å venne han til det med en gang. Heldigvis sliter vi ikke med legging ved sengetid, da gjør vi det på samme måte som dere gjør det, men mannen er inne hos han til han sover og så lister han seg ut. Ved legging på dagtid derimot blir det av og til en del gråting Men heldigvis ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå