Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Bra jeg ikke er alene :)

Nei... De trenger visst veldig lang tid på å behandle søknaden... Men når jeg først får stipend blir det jo en bra sum da, så trege som de er ;)

Jeg er stadig like dårlig til å forklare, var det jeg mente ja, at 68 en plass er noe helt annet enn 68 på en annen plass.

Enig med dere angående longs med fot! Det må enten være longs uten fot eller strømpebukse, det fungerer best.

Hva er "Skwishen"...?

Og god tur, håper alt går bra :klemmer:

Kjekt at du får mye penger når du først får ;)

Hehe, jeg trodde det var det du mente ;) Jeg er forresten elendig til å forklare, om det er noen trøst ;)

:Nikke: Det er det som fungerer best, ja!

Dette er en Skwish :)

Takk :)

:klem:

God tur! Kos dåke masse. :klem:

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? skal dere ut å reise igjen? Har ikke jeg fått med meg, hvor skal dere nå da? Og blir gjerne med på kafetur en dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? skal dere ut å reise igjen? Har ikke jeg fått med meg, hvor skal dere nå da? Og blir gjerne med på kafetur en dag :klemmer:

Hehe, ja- er skikkelig på reisefot for tiden ;)

Det ble en veldig spontan reise til svigers fordi bestemoren til mannen døde forrige søndag :( Blir bare lørdag til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skwish'en så fin ut! Vi liker ting med sterke farger :Nikke:

God tur i morgen, selv om ikke det er i så hyggelig ærend :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja- er skikkelig på reisefot for tiden ;)

Det ble en veldig spontan reise til svigers fordi bestemoren til mannen døde forrige søndag :( Blir bare lørdag til tirsdag.

åh, ja da skjønner jeg. Ikke hyggelig når det er sånne ærend. Dere får ha en fin tur til tross for ikke fullt så hyggelige omstendigheter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skwish'en så fin ut! Vi liker ting med sterke farger :Nikke:

God tur i morgen, selv om ikke det er i så hyggelig ærend :klem:

:Nikke: Den er veldig populær blant babyene i juniklubben på et annet forum. S synes også den er fin, men inntil videre liker han best å suge på kulene på den, og blir sint på den når han ikke får det til :fnise:

Takk for det :)

åh, ja da skjønner jeg. Ikke hyggelig når det er sånne ærend. Dere får ha en fin tur til tross for ikke fullt så hyggelige omstendigheter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det, jeg handler egentlig aldri på Cubus til vanlig... Ser ikke helt poenget med å ha ullklærne i andre størrelser enn andre kjeder, men men.

Du kan så si.... Men er faktisk ikke bare Cubus heller som har sånne "ti'er-størrelser", noe av ulla i sparkjøp har også sånne størrelser...! Så kanskje det er litt sånn at enkelte kjeder har sånne størrelser på ullklærne...? :vetikke:

God tur, selv om det er kjedelige omstendigheter...!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si.... Men er faktisk ikke bare Cubus heller som har sånne "ti'er-størrelser", noe av ulla i sparkjøp har også sånne størrelser...! Så kanskje det er litt sånn at enkelte kjeder har sånne størrelser på ullklærne...? :vetikke:

God tur, selv om det er kjedelige omstendigheter...!!! :klemmer:

Hm, merkelig... Jaja, det gjør jo ikke noe da :)

==========================================

Nye bilder i bloggen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janus har også sånne "tier-størrelser".

Må se om jeg ser noen nye bilder :hoppe:

Edit: Så ingen nye bilder jeg heller...

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen nye bilder, jeg? :sjenert: :klø:

:sjenert:

Ikke jeg heller...

Janus har også sånne "tier-størrelser".

Må se om jeg ser noen nye bilder :hoppe:

Edit: Så ingen nye bilder jeg heller...

Ikke jeg heller....!!! :tristbla:

Tror det kommer av at jeg trykte på "draft" istedet for "publish" :sjenert: Håper bildene er der nå! :jepp:

Stjeler litt tid foran mac-en til svigerfar nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi endelig hjemme igjen, etter en veldig koselig men også slitsom tur. Det var veldig godt å være hos svigers, for de avlastet oss en del. De tok S med på trilletur slik at vi kunne få sove ( og :humpe: ... :fnise: ) og så tok svigermor S opp til seg om morgenen slik at vi kunne få sove litt lengre :) Ikke har det vært noe stress heller, vi har ikke hatt tusen ting vi skulle gjøre, vi har bare slappet av og kost oss. Utenom i begravelsen, så klart, men det blir jo noe annet. Hadde S i sjalet under begravelsen, måtte ut en liten tur pga han våknet, men ellers sov han hele tida og var så snill. Sjarmerte alle gjorde han også når han våknet, smilte og var nydelig :hjerte:

Én ting er sikkert, vi skal ikke reise bort igjen før det er nødvendig, for S sover dårlig når vi er borte :roll: Skjønner han jo godt da, ny seng og ny plass. Men det er veldig slitsomt å våkne mange ganger i løpet av natta, hver natt. Dessuten blir han jo i dårlig humør når han får for lite søvn han også, akkurat som oss. Dessverre sov han ikke ordentlig godt i går heller når vi kom tilbake hit, håper bare natta i natt blir som vanlig ...

Er litt bekymret for S, for vanligvis har han 1 bæsjebleie i døgnet, men nå har han ikke hatt noen siden mandag ... Får se det an fremover, om han ikke får noen snart får vi vel kontakte helsestasjonen.

Tror vi må gå over til sportsvogn snart, S har bare 8 cm å gå på i lengden, og det er vel litt lite eller? :vetikke:

Prøvde å gi han en liten smaksprøve på banan i dag, det var tydeligvis ikke noe godt i det hele tatt, han bare lagde grimase og spyttet ut :fnise:

I morgen blir det barseltreff og tur på bæreutstyrbutikken :jepp: Var innom der i dag, var veldig mye fint- men fikk ikke prøvd noe bæretøy pga S sov og jeg ville ikke vekke han.

Jeg er så øm i magen for tida, kjennes ut som jeg har tatt situps (noe jeg overhode ikke har gjort), skjønner ikke hvorfor :vetikke: Sliten og trøtt i dag, til tross for at mannen begynte sent på jobb og lot meg sove ut. S har kranglet når han har fått mat i dag, og det er så sliiiitsomt :roll:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snupp! Hadde tenkt å spørre om du ville finne på noe i dag, men det blir kansje stress for deg når du har så mange planer?

Jeg kunne tenke meg å være med i bærebutikkenjeg :rødme:

*sender sms for å spørre om planene*

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med litt avlastning ja :jepp: Og ikke minst :sengekos: i fred!

Da T var på alder med S, slutta han også plutselig å bæsje hver dag. Før det hadde han minst to bæsjebleier hver dag, og så slutta det plutselig, og begynte med ca hver 2. eller hver 3. dag istedet, og har fortsatt sånn siden i grunn. Så det er sikkert ikke farlig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snupp! Hadde tenkt å spørre om du ville finne på noe i dag, men det blir kansje stress for deg når du har så mange planer?

Jeg kunne tenke meg å være med i bærebutikkenjeg :rødme:

*sender sms for å spørre om planene*

Ha en fin dag :klemmer:

Var koselig i dag! Går gjerne i bærebutikken igjen om du skal noe også jeg ;) Vil forresten ha mac-en din *sikle* ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klemmer:

:vinke:

Innom og hilser på! Ser ut til at dere har hatt en fin tur, men avlastning, ekstra søvn, :humpe: og greier!!!! :fnise:

:vinke:

:fnise: Greit med litt :humpe: i fred og ro, er ikke så mange muligheter for det når man har en liten baby ;):fnise:

Deilig med litt avlastning ja :jepp: Og ikke minst :sengekos: i fred!

Da T var på alder med S, slutta han også plutselig å bæsje hver dag. Før det hadde han minst to bæsjebleier hver dag, og så slutta det plutselig, og begynte med ca hver 2. eller hver 3. dag istedet, og har fortsatt sånn siden i grunn. Så det er sikkert ikke farlig :kose:

Ah, det var godt å høre :) Det virker ikke som han plages, så da gjør vi ikke noe med det, ikke noe annet enn å spørre helsesøster på tirsdag, for sikkerhetsskyld ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt nettside/nettleser! :kjefte::frustrert: Jeg hadde skrevet et langt innlegg og så fikk jeg en feilmelding :kjefte:

S har begynt å suge på tommelen, så nå tar han den i tillegg til smokken :fnise: Og så har han begynt å teste ut stemmen sin, roper og prater skikkelig. Han gjorde det når han la seg i dag, er så skjønn da :strix:

I dag har jeg vært på barseltreff, gått i byen, vært i bæreutstyrbutikk sammen med Flickan, vært på besøk hos Flickan og spist middag der, som flinke Flickan-mannen lagde :jepp: En veldig koselig dag :) Flickan og mannen hadde det veldig fint :jepp: Misunner de sofaen og mac-en til Flickan, jeg vil også ha! ;) *løpe og stjele* :fnise:

Kjøpte meg meitai i dag, er kjempefornøyd og gleder meg skikkelig til å bruke den! Mannen har også sagt seg villig til å gå med den, bare jeg knyter for han. Mannen synes det er mye styr med sjal og meitai, kan da ikke skjønne det? :vetikke: Like enkelt som Babybjörnen, er stropper og knapper på den også så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også kjøpt meg både elastisk sjal og Mei tai, og gledar meg til å ta det i bruk! :Nikke: Du får fortelja kva du synst om å bæra lille S i den nyinnkjøpte Mei taien, når du har prøvd den. Eg synst det er kjekt å få høyra om andre sine erfaringar med bæring, før eg sjølv skal begynna å bæra rundt på veslejenta mi. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...