Ella* Skrevet 27. oktober 2008 #321 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Håper dere koser dere skikkelig i kveld Tror alle småbarnsforeldre har godt av et lite pusterom av og til. Endret 27. oktober 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. oktober 2008 #322 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, tida går fort! Snart har du din lille gutt i armene Ja, tenk på det..... :rødme: Vi koser oss hos foreldrene mine, godt å være borte litt og slappe av I kveld, etter at S har lagt seg skal mamma passe han, og da drar mannen og jeg ut og spiser Blir ikke noe fancy da, men skikkelig godt å dra ut en tur alene Åh, herlig da..bare få være dere to igjen en liten stund! Håper dere koser dere!! Huff, kjedelig å høre om mannens bestemor... Det er forferdelig vondt å miste noen, uansett om man er forberedt på det aldri så mye....! Men selvfølgelig et lite ekstra "sjokk" i tillegg, når det var uventet akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2008 #323 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håpar du og mannen din har ein koseleg kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper dere koser dere skikkelig i kveld Tror alle småbarnsforeldre har godt av et lite pusterom av og til. Var godt å komme seg ut, ja. Mhm, tror jeg også Ja, tenk på det..... :rødme: Åh, herlig da..bare få være dere to igjen en liten stund! Håper dere koser dere!! Huff, kjedelig å høre om mannens bestemor... Det er forferdelig vondt å miste noen, uansett om man er forberedt på det aldri så mye....! Men selvfølgelig et lite ekstra "sjokk" i tillegg, når det var uventet akkurat nå.. Mente selvsagt :rødme:, jeg blander den og hele tida Koste oss ja Håpar du og mannen din har ein koseleg kveld! Det hadde vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. oktober 2008 #325 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så kos å gå ut å spise med mannen. Du får si fra om dere trenger sånt her i brtebyen også, jeg og mannen trenger jo å øve oss masse på beibiss nå Gleder meg til du kommer tilbake, da får vi ha en middagsdeit igjen. Kansje du må komme hit og se hvor fint vi har fått det i leiligheten ha en fin dag snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. oktober 2008 #326 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så kos å gå ut å spise med mannen. Du får si fra om dere trenger sånt her i brtebyen også, jeg og mannen trenger jo å øve oss masse på beibiss nå Gleder meg til du kommer tilbake, da får vi ha en middagsdeit igjen. Kansje du må komme hit og se hvor fint vi har fått det i leiligheten ha en fin dag snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så kos å gå ut å spise med mannen. Du får si fra om dere trenger sånt her i brtebyen også, jeg og mannen trenger jo å øve oss masse på beibiss nå Gleder meg til du kommer tilbake, da får vi ha en middagsdeit igjen. Kansje du må komme hit og se hvor fint vi har fått det i leiligheten ha en fin dag snupp! Var kjempekoselig! Mamma passet S så vi fikk gå en tur til byen også, herlig med litt alenetid Det skal vi gjøre, setter stor pris på at du vil øve deg Middagsdeit blir bra! Kommer gjerne og ser på fine, nyordnede leiligheten En fin dag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 29. oktober 2008 vi er tom for kondomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 29. oktober 2008 #329 Del Skrevet 29. oktober 2008 KRISE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. oktober 2008 #330 Del Skrevet 29. oktober 2008 vi er tom for kondomer! Hihi Skjønte ingenting før jeg skulle svare jo Men det er veldig kjedelig ja. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. oktober 2008 #331 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, sånt er kjedelig! Vi slipper det problemet her i huset heldigvis Så godt med litt alenetid for dere. Kjempeviktig, man må jo huske på å fortsatt være kjærester også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #332 Del Skrevet 30. oktober 2008 KRISE!!!!! Hihi Skjønte ingenting før jeg skulle svare jo Men det er veldig kjedelig ja. Løp og kjøp Løpte og kjøpte i dag Må ha de fra Kondomeriet, de andre vi har kjøpt "virker ikke" Hehe, sånt er kjedelig! Vi slipper det problemet her i huset heldigvis Så godt med litt alenetid for dere. Kjempeviktig, man må jo huske på å fortsatt være kjærester også :rødme: Heldig dere! Mannen mener vi burde satse på spiral eller noe, jeg synes det er mye morsommere uten... Alentid er viktig, og veldig herlig! Selv om jeg savner S så og si med en eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da har jeg kjøpt meg ullstilongs! Spent på om den klør eller ikke... Kjentes god og myk ut, men vi får jo se *skeptisk*. Har handlet mye i dag: Kondomer to ullstilongser til S bodybutter showergel mascara votter til S Så det har gått litt penger. Fikk endelig pengene fra Nav, syntes det var på tide! Kjedelig at jeg aldri vet når pengene mine kommer, teite Nav! Blitt kaldt her nå, var noen minusgrader da vi gikk ut i dag, så da er jeg usikker på hva jeg skal kle på S igjen... Endte opp med en ganske tykk heldress i dag da, pluss lue og votter og dyne oppå der igjen. Tror det ble bra, for S var god og varm da vi kom hjem Vært innom helsestasjonen og veid han igjen, han er nå 7960g og 67 cm Synes alle butikker burde operere med samme størrelsene i babyklær, såvidt jeg har fått med meg har de fleste str 68 og så 74, mens Cubus har 70 :klø: Blir jo litt forvirra når han er 67cm, for hvis jeg kjøper str. 68 så blir det jo fort for lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 30. oktober 2008 #334 Del Skrevet 30. oktober 2008 Men det er vel bare i ullklærne at Cubus har sånne andre størrelser...? 60, 70, 80, osv... Spent på å høre hva du syns om ullstillongs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 30. oktober 2008 Men det er vel bare i ullklærne at Cubus har sånne andre størrelser...? 60, 70, 80, osv... Spent på å høre hva du syns om ullstillongs!!! Mulig det, jeg handler egentlig aldri på Cubus til vanlig... Ser ikke helt poenget med å ha ullklærne i andre størrelser enn andre kjeder, men men. Det er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. oktober 2008 #336 Del Skrevet 30. oktober 2008 Moro å handle da Særlig til babyen... Tar helt av noen ganger jeg... Kjenner til det med å vente på penger fra Nav! De greier bestandig å gjøre et eller annet rart så pengene blir forsinket, eller for eksempel sendt til min gamle arbeidsgiver. Barnetrygd har jeg ikke sett noe til, men den skal visst komme når som helst nå.Så litt sammen med deg! Har heller ikke fått en krone i fødselsstipend fra Lånekassen ennå.... Litt vanskelig med forskjellige størrelser ja! Ingen kjeder/butikker har like størrelser, må nesten bare se på plaggene og anslå, eller prøve seg fram. Men kjøper du longsene litt store er det jo ikke noe problem å brette dem opp i begynnelsen, så kan han bruke dem lenge. Litt verre med alt for store bodyer da... H bruker en ull-longs fra Cubus i str. 70 nå, men da bretter jeg opp litt nederst. Bruker 62 og 68 i "vanlige" klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 31. oktober 2008 Moro å handle da Særlig til babyen... Tar helt av noen ganger jeg... Kjenner til det med å vente på penger fra Nav! De greier bestandig å gjøre et eller annet rart så pengene blir forsinket, eller for eksempel sendt til min gamle arbeidsgiver. Barnetrygd har jeg ikke sett noe til, men den skal visst komme når som helst nå.Så litt sammen med deg! Har heller ikke fått en krone i fødselsstipend fra Lånekassen ennå.... Litt vanskelig med forskjellige størrelser ja! Ingen kjeder/butikker har like størrelser, må nesten bare se på plaggene og anslå, eller prøve seg fram. Men kjøper du longsene litt store er det jo ikke noe problem å brette dem opp i begynnelsen, så kan han bruke dem lenge. Litt verre med alt for store bodyer da... H bruker en ull-longs fra Cubus i str. 70 nå, men da bretter jeg opp litt nederst. Bruker 62 og 68 i "vanlige" klær. Alltid moro å handle til han! Jeg tar helt av noen ganger jeg også... Er rimelig irritert på Nav etterhvert nå ja Har du ikke fått fødselsstipend enda?! Ikke? Alle utenom Cubus har 62, 68, 74 osv såvidt jeg har sett. Men om H&Ms 68 er like stor som Kappahls 68 er en annen ting Franske størrelser er iallfall små fant vi ut! Longs er smart å kjøpe litt for stor, ja Fant ut at vi liker longs uten føtter best, for de føttene sklir bare ut slik at de henger løst nedenfor foten hans- og da blir både jeg og mannen litt irriterte og går og retter på de hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 31. oktober 2008 Å barbere leggene fungerer dårlig om vinteren... Det klør og jeg kjennes ut som et pinnsvin ... hmfr. Føler vi bor i kofferten for tiden jeg, for vi rakk jo ikke å pakke helt ut før vi skal reise igjen. Vi må pakke igjen i kveld, for i morgen reiser vi igjen. Håper ikke S blir helt forvirret av all reisingen, og håper han får sove ordentlig mens vi er der, for ellers kan det bli slitsomt. I det siste har vi lagt S klokken åtte, og så har han våknet klokken tolv for å spise, og da har han sovet til rundt 06:30 før han vil ha mat igjen- herlig! Da får vi mer sammenhengende søvn og blir mer uthvilte Tror S har planer om å bli sminkør eller noe i den gaten, for når mannen tar han med på badet så er han kjempeinteressert i sminkehylla mi, vil helst borti og ta på alle tingene Han prater mye for tiden, og sikler og ligger og leker på gulvet med Skwish-en sin, babygymmen og kosedyrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. oktober 2008 #339 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alltid moro å handle til han! Jeg tar helt av noen ganger jeg også... Er rimelig irritert på Nav etterhvert nå ja Har du ikke fått fødselsstipend enda?! Ikke? Alle utenom Cubus har 62, 68, 74 osv såvidt jeg har sett. Men om H&Ms 68 er like stor som Kappahls 68 er en annen ting Franske størrelser er iallfall små fant vi ut! Longs er smart å kjøpe litt for stor, ja Fant ut at vi liker longs uten føtter best, for de føttene sklir bare ut slik at de henger løst nedenfor foten hans- og da blir både jeg og mannen litt irriterte og går og retter på de hele tiden Bra jeg ikke er alene Nei... De trenger visst veldig lang tid på å behandle søknaden... Men når jeg først får stipend blir det jo en bra sum da, så trege som de er Jeg er stadig like dårlig til å forklare, var det jeg mente ja, at 68 en plass er noe helt annet enn 68 på en annen plass. Enig med dere angående longs med fot! Det må enten være longs uten fot eller strømpebukse, det fungerer best. Hva er "Skwishen"...? Og god tur, håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. oktober 2008 #340 Del Skrevet 31. oktober 2008 God tur! Kos dåke masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå