Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En forsinket God tur-hilsen! :klemmer:

Og ser at jeg skrev feil i forrige innlegg. Vet jo veldig godt at ungen din er S og T er imli sin :sjenert: Skylder på ammetåka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på barseltreff hjemme hos ei på barselgruppa, veldig koselig :) Og så har jeg vært i byen og spist sammen med ei venninne. Godt å gjøre noe annet enn å bare sitte inne nesten hele dagen :jepp:

Sigur har hatt litt diare i dag, lurer på om det kan komme av vaksinene han fikk i går. Stakkar liten, virket kjipt for han det der :(

Han lo ordentlig for første gang i dag! :biggrin::strix: Verdens herligste latter :hjerte:

Lurer på om du egentlig er klar over at du faktisk har skrevet navnet til gutten din her...? :fnise: Ettersom du hele tiden etterpå kun har brukt "S".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du egentlig er klar over at du faktisk har skrevet navnet til gutten din her...? :fnise: Ettersom du hele tiden etterpå kun har brukt "S".

Kanskje det er ammetåka som har slått til for fullt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur :klemmer:

Takk :klem:

En forsinket God tur-hilsen! :klemmer:

Og ser at jeg skrev feil i forrige innlegg. Vet jo veldig godt at ungen din er S og T er imli sin :sjenert: Skylder på ammetåka ;)

Takk for det :)

Hehe... Fort gjort, har sikkert gjort det selv ;)

:klem:

Hehe, nei det var en glipp... Ammetåke ja ;)

Kanskje det er ammetåka som har slått til for fullt! :fnise:

:jepp:

:fnise:

Hehe, ja det er mulig! :ler:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pc-en min valgte å slå seg av, midt inni et innlegg :kjefte: Ikke at det var noe viktig, men kjedelig uansett :(

S har ikke sovet så godt de to første nettene borte. Sikkert ikke så rart, ny leilighet, ny seng og nye mennesker. Så det har vært slitsomt for meg, selv om jeg har fått god hjelp av mamma :)

I dag kom mannen,og han tok med mobilt bredbånd og pc-en min, så jeg er på nett igjen ;)

S har sjarmert både besteforeldre og oldeforeldre i senk, veldig moro å se :biggrin:

Og så må jeg :hoppe::danse::danser: for S som er 4 måneder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med pc'er som plutselig bestemmer seg for å slå seg av altså!! :kjefte:

:strix: S 4 måneder! :strix: Jammen går tida fort..... :sjenert::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin tur.

:hoppe: for at S. et 4 måneder :hoppe:

Stor gutt ja. Sist vi veide og målte lillegutt (1,5 uke siden) var han også 65 cm, men veide bare 6930.

Ha en strålende søndag, regner med det var koselig å få mannen din på plass i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med pc'er som plutselig bestemmer seg for å slå seg av altså!! :kjefte:

:strix: S 4 måneder! :strix: Jammen går tida fort..... :sjenert::sjokkert:

Ja, blir rimelig irritert når det skjer :kjefte: Pc-en min har vært litt rar det siste døgnet, slått seg av og fått en rar feilmelding, og jeg har veldig lyst på ny, men har ikke råd nå :kjefte:

Ja, tida går fort! Snart har du din lille gutt i armene :rodme:

Håper du har en fin tur.

:hoppe: for at S. et 4 måneder :hoppe:

Stor gutt ja. Sist vi veide og målte lillegutt (1,5 uke siden) var han også 65 cm, men veide bare 6930.

Ha en strålende søndag, regner med det var koselig å få mannen din på plass i går.

Takk, det har jeg :)

:jepp: S er stor! Stor og sterk ;) Ikke liten Lillegutt heller da :)

Veeeldig godt å få igjen mannen ja!

Takk for det, og ha en fortsatt fin søndag :)

:klemmer:

:hoppe: 4 måneder! :hoppe:

Jepp! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke plass til å ta med dyna til S når vi reiste hit på tirsdag, så da kjøpte jeg en ny en. En dundyne og trekk, heldigvis var det salg på Princess. Smart som jeg var så vasket jeg dyna i vaskemaskinen når det kom flekk på den, det stod på at man kunne gjøre det. Når vi tok dyna ut av vaskemaskinen var den flat som en pannekake, og dunet hadde klumpet seg :roll: Pappa mente dyna var ødelagt, for det er en kjent sak at dundyner ikke kan vaskes i vaskemaskin. Jeg hadde jo tenkt på det med å vaske den sammen med tennisballer, for da fordeler dunet seg mens det vaskes. Vi la dyna på varmekablene her, og dyna ble bedre men ikke helt bra. Så tok vi den med ned på butikken, men de sa at vi burde putte den i tørketrommelen for å få den helt tørr, men vi har jo ikke tørketrommel... Heldigvis ble dyna i orden igjen bare den fikk tørket! :hoppe: Hadde vært kjedelig om den ble ødelagt... Elendig husmor, jeg? *se uskyldig ut* :roll: :dåne:

S har mistet ene oldemoren sin, bestemoren til mannen døde i dag :( Da blir det enda mer reising på S, må vel nedover i slutten av neste uke eller begynnelsen av neste uke der igjen. Det kom uventet, for hun var i relativt god form selv om hun var blitt 90 år. Hun hadde lungebetennelse, men døde sannsynligvis av hjertesvikt, det kom som et sjokk på alle sammen :(

Gratulerer så mye til Flickan! :gravid::hoppe::blomst:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe. Føler med dere. Mista bestemor i nokså plutseleg i forrige veke. Ho vart 78, og har vore nokså sprek heile vegen. Ser jo at besteforeldrene vert eldre og fornuften seier jo at det er naturleg at dei forsvinner før eller sidan, men det er sårt likevel. *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffe. Føler med dere. Mista bestemor i nokså plutseleg i forrige veke. Ho vart 78, og har vore nokså sprek heile vegen. Ser jo at besteforeldrene vert eldre og fornuften seier jo at det er naturleg at dei forsvinner før eller sidan, men det er sårt likevel. *klemme*

takk :klemmer:

Innom med en :klemmer: til dere!

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss hos foreldrene mine, godt å være borte litt og slappe av :)

I kveld, etter at S har lagt seg skal mamma passe han, og da drar mannen og jeg ut og spiser :) Blir ikke noe fancy da, men skikkelig godt å dra ut en tur alene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Vi koser oss hos foreldrene mine, godt å være borte litt og slappe av :)

I kveld, etter at S har lagt seg skal mamma passe han, og da drar mannen og jeg ut og spiser :) Blir ikke noe fancy da, men skikkelig godt å dra ut en tur alene :jepp:

Så herlig da! :) Blir sikkert deilig å være bare dere to :) :)

Skal dere være lenge hos dine foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere ute.

Var veldig deilig første gangen vi hadde barnevakt. Godt å være litt kjærester også. :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da! :) Blir sikkert deilig å være bare dere to :) :)

Skal dere være lenge hos dine foreldre?

:jepp: Blir nok godt :)

Vi blir til onsdag. Allerede lørdag må vi ut og reise igjen, denne gangen til mannens foreldre pga begravelse :(

Håper dere koser dere ute.

Var veldig deilig første gangen vi hadde barnevakt. Godt å være litt kjærester også. :strix:

:hug:

Skal prøve ;)

Mhm, herlig å ha tid for seg selv!

Kos dere i kveld, det blir nok deilig :)

Tar lillegutten flaske eller?

Takk, skal prøve det ;)

Nei, eller vi har ikke prøvd... Men han har lagt seg, og han bruker så og si aldri å ville ha mat før hvertfall klokken tolv, så det går nok bra. Han fikk mat rett før han la seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...