Knøttet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for bloggtilgang! Nydelig gutt!! :rødme: Jeg er enig med moren din, og tror det går helt fint å ta med vogna på flyet, Tror nok helt sikkert du får hjelp! De har jo egne folk som står og ordner med spesialbagasje. Dumme jobben til mannen din....!!! Bare hyggelig Takk Hm, ja de har kanskje det ja... Hm, får tenke mer på det Ja, teite jobben! Endelig kom jeg inn Så vi avlyser bankinga En nydelig gutt Så synd at det er nedskjæringer på jobben hos mannen... Han kan jo søke på jobber om det dukker opp noen aktuelle, og være der han er nå så lenge han må. Kanskje dukker det opp noe mye bedre snart? Så bra! Rart det ikke fungerte før, sikkert bare jeg som er kløn, men Takk Han har jo ikke tid til å søke nye jobber... Planen er å finne ny jobb etterhvert, ja... Takk for tilgang til blogg! Skjønn liten gutt du har. Bare hyggelig Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 16. oktober 2008 Uuuuutslitt i dag! Dårlig dag generelt, iallfall etter at jeg fikk vite at det er forandringer med jobbtidene til mannen S har vært urolig og sutret og grått i dag , blir så sliten Har bare lyst til å legge meg på sofaen med et tonn godteri og Cola, men orker ikke gå på butikken, og vil ikke sende mannen for da må jeg ta S om han våkner og må trøstes... Dessuten bør jeg ikke spise så mye godteri og drikke Cola Drittdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. oktober 2008 #283 Del Skrevet 16. oktober 2008 Huff.. Men du, noen ganger er det virkelig lov å spise alt godteriet man kan klare altså!!! Det har jeg bestemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 16. oktober 2008 Huff.. Men du, noen ganger er det virkelig lov å spise alt godteriet man kan klare altså!!! Det har jeg bestemt!! takk Hehe, godt å høre =============================================== Ikke bare drittdag da, Flickan var her og det var kjempekoselig Og så har jeg ligget på fanget til mannen og sett Torsdagsklubben nå, godt å slappe av. Nå finner jeg senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. oktober 2008 #285 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper du får en bedre dag i dag, Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper du får en bedre dag i dag, Knøttet Takk ============================================= Bedre dag i dag Startet dagen veldig bra Men selv om mannen lar meg sove før han går på jobb så er jeg likevel trøtt, lurer på om jeg trenger uhorvelige mengder søvn... S har vært mye blidere i dag, han sutrer når han legges på dagtid, men hylgråter heldigvis ikke. Nå er han og pappaen ute på tur slik at jeg får litt alenetid, herlig! Cola, lovehearts, lakriskick og melkesjokolade er nå fortært... Unnskyldningen var den dårlige dagen jeg hadde i går Dååårlig unnskyldning ja! Irriterer meg over at bæsjeflekker ikke går bort fra klærne til S Prøvde å ha Vanish på flekken nå, men flekken er der enda Skal vel strengt tatt vaske plagget etter at jeg har hatt på vanish, men kan da ikke sette på vaskemaskinen med én body? Det er en body i ull, og de skal jo ikke vaskes med syntetiske stoffer og de må vaskes på ullprogram, og da har jeg ikke noen andre ting å vaske den sammen med... Jeg er en dååårlig husmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. oktober 2008 #287 Del Skrevet 17. oktober 2008 Godt at du har en bedre dag i dag! Hmm, rart med de bæsjeflekkene...Trodde liksom ikke at DET skulle være noe problem å få bort i vask...??!! :klø: Bløtla du bodyen med en gang, eller ble den liggende lenge før du prøvde å vaske den? Er den hvit/lys...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #288 Del Skrevet 17. oktober 2008 Godt at du har en bedre dag i dag! Hmm, rart med de bæsjeflekkene...Trodde liksom ikke at DET skulle være noe problem å få bort i vask...??!! :klø: Bløtla du bodyen med en gang, eller ble den liggende lenge før du prøvde å vaske den? Er den hvit/lys...? Jepp! Trodde ikke jeg heller, men så er jeg en elendig husmor Fikk et tips om å prøve å legge de i kokende vann i en bøtte med vaskepulver da, skal prøves Bodyen er blå, og denne gangen prøvde jeg å bløtlegge med en eneste gang Tidligere har jeg ikke alltid gjort det, noen ganger går flekkene bort, andre ganger ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 17. oktober 2008 #289 Del Skrevet 17. oktober 2008 Meinte å hugse at eg har lest eit eller anna om ei veldig spesiell såpe som tok bæsjflekker (eg surfer nokså mykje og da hender det at eg kjem over diverse ting). Googla det for å sjekke om eg kunne finne ut av kva såpe det var og kom fram til at det var oksegallesåpe (er ikkje det sært?!). Både bånsull og nøstebarn har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 17. oktober 2008 Meinte å hugse at eg har lest eit eller anna om ei veldig spesiell såpe som tok bæsjflekker (eg surfer nokså mykje og da hender det at eg kjem over diverse ting). Googla det for å sjekke om eg kunne finne ut av kva såpe det var og kom fram til at det var oksegallesåpe (er ikkje det sært?!). Både bånsull og nøstebarn har. Mhm, har hørt om den jeg også. Høres sært ut ja! Tror jeg skal prøve å få tak i en slik en Ellers har jeg hørt om Sitronsåpe som også er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fikk tak i sitronsåpe i går, og jeg må si det er vidundermiddel! Fikk til og med bort en gammel bæsjeflekk på en helt hvit body! Tror ikke bæsjeflekken på dynetrekket blir helt borte, det er fortsatt lyst gult men har ikke hevet det i vaskemaskinen enda da... Den flekken er iallfall 14 dager gammel, så ikke så rart om den ikke blir helt borte... Fikk så lyst på eventyrbrus i dag, så nå sitter jeg og drikker det Sært, jeg har aldri opplevd å få skikkelig lyst på det Får endel luft i magen av eventyrbrus, må rape en del, håper ikke det gjelder S også? I morgen må jeg levere vogna på busstasjonen, så da har jeg ikke vogn etter halv fem i morgen. Da blir det ingen tur på ettermiddagen slik vi pleier, men det går vel bra for bare en gangsskyld Foreldrene mine gleder seg skikkelig til vi kommer, mest til å se S da Mamma har ei venninne som også er bestemor, og hun skryter av at barnebarnet nå er 7,5kg men mamma sa at hun trodde S var mer og at hun skulle spørre meg. Så da jeg fortalte henne at han var 7,7 syntes hun det var kjempemoro, hun hadde tippet rett! Er så utrolig morsomt med så engasjerte besteforeldre Gleder meg skikkelig til å dra, men ikke reisen i seg selv... Ser for meg at jeg føler meg som et varmt, stresset pakkesel på flyplassen med baby på magen, ryggsekk på ryggen og stellebag over skuldra Heldigvis er det kort tid vi skal være på flyplassen og kort flytur Nå har jeg funnet en måte å få S til å le på. Når han ligger på ryggen så tar jeg foten hans bort til nesen hans og lager rare lyder. Det er visst kjempemorsomt :rødme: Herlige gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 20. oktober 2008 #292 Del Skrevet 20. oktober 2008 Åssen sitronsåpe var det da? *noterer tips bak øret* Bra at det funka!!! Er det onsdag du reiser? Og kommer hjem søndag...? Turen går helt sikkert kjempebra!! Masse lykke til, og kos deg hos foreldrene dine! Blir sikkert deilig med litt ekstra avlastning fra de engasjerte besteforeldrene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. oktober 2008 #293 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bra med såpe som funka ja Har blitt noen gul-flekkete klær her også gitt. Så S er 7,7 kilo, det er jo kjempebra da. Da er han ganske stor Selv om han ikke slår T Håper reisen går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. oktober 2008 #294 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så bra du fant noe som tar bort bæsjeflekker! Hvis vi har uhell, så fukter jeg flekken og sprayer på litt Biotex flekkfjerner med en gang etterpå. Når jeg vasker klærne (kan være samme dag eller flere dager senere) er flekken borte. Men skal huske sitronsåpe. Bra med engasjerte besteforeldre, og morsomt at T "slo" den andre babyen Hun hadde litt flaks der Det går sikkert bra å reise, men skjønner at du gruer deg litt. Du får tenke på hvor fint det blir når du kommer fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 20. oktober 2008 Åssen sitronsåpe var det da? *noterer tips bak øret* Bra at det funka!!! Er det onsdag du reiser? Og kommer hjem søndag...? Turen går helt sikkert kjempebra!! Masse lykke til, og kos deg hos foreldrene dine! Blir sikkert deilig med litt ekstra avlastning fra de engasjerte besteforeldrene!!! Troll sin sitronsåpe, men er sikkert samme hvilken du kjøper- tror de inneholder det samme alle sammen.Skjønner ikke at den er så effektiv, den inneholder jo bare Vann, sitronolje,soda,kokosolje,soyaolje. Skulle ikke tro det var så effektivt?! Reiser i morgen og kommer hjem onsdag om en uke Takk for det Håper turen går bra, ser for meg at jeg blir litt stresset på flyplassen, men men. Kjekt med engasjerte besteforeldre som hjelper til ja. Bra med såpe som funka ja Har blitt noen gul-flekkete klær her også gitt. Så S er 7,7 kilo, det er jo kjempebra da. Da er han ganske stor Selv om han ikke slår T Håper reisen går fint Ja, kjempefornøyd med den! Blir endel gulflekkede klær etterhvert ja. Ja, han er ikke noen liten gutt! Han ser ikke tykk ut da, han er ikke så veldig lang (65cm sist vi målte) men han ser proposjonert ut Enda godt han ikke slår T, han er jo tross alt over 3 måneder eldre! Takk Så bra du fant noe som tar bort bæsjeflekker! Hvis vi har uhell, så fukter jeg flekken og sprayer på litt Biotex flekkfjerner med en gang etterpå. Når jeg vasker klærne (kan være samme dag eller flere dager senere) er flekken borte. Men skal huske sitronsåpe. Bra med engasjerte besteforeldre, og morsomt at T "slo" den andre babyen Hun hadde litt flaks der Det går sikkert bra å reise, men skjønner at du gruer deg litt. Du får tenke på hvor fint det blir når du kommer fram Ja, jeg er så fornøyd når jeg får bort flekker! Jeg er flink til å søle når jeg spiser, spesielt når jeg har på meg hvite klær, så skal nok bruke den såpa på mine klær også Biotex har jeg ikke prøvd, av en eller annen rar grunn... Ja, blir bra å komme "hjem" til foreldrene mine, da får flyturen bare bli litt stressende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. oktober 2008 #296 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå har jeg funnet en måte å få S til å le på. Når han ligger på ryggen så tar jeg foten hans bort til nesen hans og lager rare lyder. Det er visst kjempemorsomt :rødme: Herlige gullet! Jeg var litt bekymret før jeg fikk barn om at ikke jeg skulle klare å være morsom nok, men det var unødvendige bekymringer De har ikke så høye krav de små! Vi er de morsomste mammaene i verden Han høres herlig ut i alle fall. God tur i morgen, lykke til på reisa. Det går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var litt bekymret før jeg fikk barn om at ikke jeg skulle klare å være morsom nok, men det var unødvendige bekymringer De har ikke så høye krav de små! Vi er de morsomste mammaene i verden Han høres herlig ut i alle fall. God tur i morgen, lykke til på reisa. Det går nok fint De har ikke så høye krav nei, mamma og pappa er visst supermorsomme til tider! Takk for det, håper du har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fikk levert vogna og sendt den i dag, mamma har hentet den og strevde med å sette den sammen med instruksjoner over telefon fra mannen Gikk bra til slutt Gleeeder meg til å prøve å sette på plass bilstolen i morgen, hverken mamma eller jeg har festet en babybilstol før Må vel få det til på en eller annen måte får jeg håpe Spent på hvordan det skal gå i morgen, men jeg har sjekket inn på nett nå så jeg trenger ikke være ved gaten før 20 minutter før flyet går. Eneste jeg skal er å gå gjennom sikkerhetskontrollen og så skal jeg kjøpe meg noe å drikke i kiosken og så skal jeg på flyet. Greit å komme først siden jeg har baby med meg Blir kjedelig å være fra mannen frem til lørdag, men blir ekstra koselig når han kommer på lørdagen da Håper jeg ikke glemmer noe nå da, det er jo ingen krise siden mannen kommer på lørdag, men trenger jo ting før den tid... Er jo butikker dit jeg skal gså, så får vel tak i nytt om det er noe viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. oktober 2008 #299 Del Skrevet 20. oktober 2008 God tur i morgen og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 21. oktober 2008 God tur i morgen og kos deg masse Takk, takk- skal prøve det! ============================================ Da reiser vi, eller om ti minutter reiser vi iallfall Godt mulig jeg får stjålet meg til litt tid med pc-en til pappa mens vi er borte, vi får se So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå