Gjest faerytale Skrevet 1. november 2009 #1541 Del Skrevet 1. november 2009 Håper du blir god snart! Det kan nok være greit det å være litt vond når du skal undersøkes, men det gjør jo vondere da De tar litt i spesielt første gangen for da undersøker de deg, og det gjør jo gjerne vondere enn vanlig behandling, men det er ikke sånn knekkegreier som hos kiropraktor Bare husk at det gjerne blir vondere før det blir bedre, så ikke gi opp om det gjør vondt de første gangene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. november 2009 #1542 Del Skrevet 2. november 2009 Uff, kjedelig at du ikke er i form da. Får håpe manuell terapauten får skikk på deg. Når det gjelder graviditet går det fint an å være et stykke på vei uten å oppdage det. Jeg var bortimot 8 uker før jeg fant det ut denne gangen. Hadde ingen symptomer, fikk bare en "følelse"... Støtter de andre om det å kanskje ta en urelvant jobb. Skader jo ikke å søke på interiør butikken selv om det bare er lørdagshjelp/ringevikar. Kan jo fort bli mer, og hjelper å få et bein innafor. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. november 2009 Forfatter #1543 Del Skrevet 2. november 2009 Håper du blir god snart! Det kan nok være greit det å være litt vond når du skal undersøkes, men det gjør jo vondere da De tar litt i spesielt første gangen for da undersøker de deg, og det gjør jo gjerne vondere enn vanlig behandling, men det er ikke sånn knekkegreier som hos kiropraktor Bare husk at det gjerne blir vondere før det blir bedre, så ikke gi opp om det gjør vondt de første gangene! Takk. Kjekt å høre med noen som har erfaring, så vet jeg litt hva jeg begir meg ut på. Uff, kjedelig at du ikke er i form da. Får håpe manuell terapauten får skikk på deg. Når det gjelder graviditet går det fint an å være et stykke på vei uten å oppdage det. Jeg var bortimot 8 uker før jeg fant det ut denne gangen. Hadde ingen symptomer, fikk bare en "følelse"... Støtter de andre om det å kanskje ta en urelvant jobb. Skader jo ikke å søke på interiør butikken selv om det bare er lørdagshjelp/ringevikar. Kan jo fort bli mer, og hjelper å få et bein innafor. Håper det ordner seg. Håper jeg også, er spent på timen i morgen nå ... Tror ikke jeg er gravid, mange ting som er likt graviditet når man begynner på hormonprevensjon. Har egentlig bare tenkt å søke jobber som er 50% +, ser for meg at det er litt styr å ta en helgejobb når det er fastjobb jeg trenger ... Men det kan godt hende det kan være lurt å ta en helgejobb, vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. november 2009 Forfatter #1544 Del Skrevet 2. november 2009 Blitt forkjølet jeg. Snufsete, vond hals, slapp og føler formen ikke er helt 100%. Heldigvis er jeg ikke dårlig da, så jeg greier å gjøre hverdagslige ting. S våknet ikke før kvart over sju i dag , bare litt kjipt at jeg måtte stå opp ti på sju uansett .. Jaja, er ikke så mange minuttene om å gjøre da. Nå skal S og jeg snart på besøk til venninna mi og dattera hennes, hun som skal gifte seg med S når de blir myndige. Hittil fornøyd med p-ringen, selv om jeg har litt mellomblødninger ... Mannen har merket den noen ganger sier han, ikke at det er ubehagelig men uvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. november 2009 #1545 Del Skrevet 2. november 2009 Lenge siden jeg har vært innom nå - tida flyr ... Kjedelig å være syk! Jeg synes nesten alle hangler litt for tida, svineinfluensa eller ikke. Det er vel typisk for årstiden, det Kos dere på besøk hos din venninne og svigerdatter :fnis: Vi har også utpekt ei lita frøken til Amunds utkårede når de blir gamle nok. Arrangerte ekteskap er heeeeelt ok når det gjelder min egen sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. november 2009 #1546 Del Skrevet 3. november 2009 Lillegutt er også plukket ut som kommende svigersønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. november 2009 #1547 Del Skrevet 3. november 2009 En sånn avtale har jeg med bestis også om jeg får en liten jente (eller gutt da, alt etter hva de bestemmer seg for ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. november 2009 #1548 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, vi hadde tenkt at T skulle prøve seg hos kronprinsessa vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2009 Forfatter #1549 Del Skrevet 3. november 2009 Lenge siden jeg har vært innom nå - tida flyr ... Kjedelig å være syk! Jeg synes nesten alle hangler litt for tida, svineinfluensa eller ikke. Det er vel typisk for årstiden, det Kos dere på besøk hos din venninne og svigerdatter :fnis: Vi har også utpekt ei lita frøken til Amunds utkårede når de blir gamle nok. Arrangerte ekteskap er heeeeelt ok når det gjelder min egen sønn Jepp, tida går fort ... for oss alle. Er nok midt i influensasesongen nå, så ikke så rart om mange er syke nei. Var veldig koselig på besøk hos venninne og svigerdatter . Må jo arrangere ekteskap for de små, så vi vet at vi får ordentlige svigerdøtre! Lillegutt er også plukket ut som kommende svigersønn En sånn avtale har jeg med bestis også om jeg får en liten jente (eller gutt da, alt etter hva de bestemmer seg for ) Håper du får motsatt kjønn av deres da, eventuelt at ungene blir homofile. Hehe, vi hadde tenkt at T skulle prøve seg hos kronprinsessa vi Joa, god plan! Vet ikke om jeg ville hatt Mette-Marit som svigermor, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2009 Forfatter #1550 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hosten min blir bare verre og verre, skikkelig ubehagelig. Heldigvis er formen ellers helt ok, litt slapp og blir sliten av å hoste, men det er jo ikke det verste som kan skje. Skal snart til manuellterapeut, spent ja! Håper bare jeg finner frem jeg ... S har fått en dårlig vane med å gråte om natta. Når vi går og brer over han og gir han smokken er han stille en liten stund før det er på'n igjen. Tror faktisk ikke han er klar over det selv, det virker som han gråter i søvne. Lurer litt på hvorfor, har han vondt noe sted kanskje, eller mareritt? Endret 3. november 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. november 2009 #1551 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, vi hadde tenkt at T skulle prøve seg hos kronprinsessa vi Ja, det var jo en idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1552 Del Skrevet 4. november 2009 Det gikk fint hos manuellterapeuten i går, når jeg til slutt fant frem da ... Styrte veldig med å finne frem, og vurderte å kaste hele gps-en ut av vinduet og kjøre over den. Godt jeg hadde god tid, hvis ikke hadde jeg blitt enda mer stressa og fortvilt. Manuellterapeuten fant mye stivheter hos meg, som han mente han skulle greie å bli kvitt. Han knekte noen ledd mellom skulderbladene også, noe som var litt ubehagelig. Halvtimen gikk fort, og det er vel for tidlig å merke forskjell enda. Har fått to nye timer inntil videre. Han mente det muligens ikke var nødvendig med så mange timer. Ser ut til at jeg har fått bihulebetennelse. Er forkjøla, vondt i hodet, pannen og bak øynene, i tillegg hoster jeg til jeg brekker meg, og må hive etter pusten, føler meg litt tungpustet. Mannen føler seg også crap, så det blir ikke så lett å få slappe av for noen av oss fremover. Mannen skal innom tanta si og måle CRP i dag, lurer på om jeg også egentlig burde gjør det, men det kan jeg jo ikke siden noen må passe S. Det har vel ingen hensikt, jeg vet jo jeg er syk, og jeg har neppe en CRP som er så høy at det er farlig, for da ville jeg vel visst det? Tok bilen til kurset i dag, orket ikke gå fra bussholdeplassen i byen og til kurset, fant ut at jeg burde ta det litt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. november 2009 #1553 Del Skrevet 4. november 2009 Så bra at manuellterapeuten fant ut av det og at du gjerne ikke trenger så mange timer - ingenting er bedre enn det! Og goood bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. november 2009 #1554 Del Skrevet 4. november 2009 Sykdom her også ja. Det er jo sesongen for det da... God bedring Så bra at manuellterapeuten mente han kunne gjøre noe for å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. november 2009 #1555 Del Skrevet 4. november 2009 God bedring Får håpe manuell terapauten får tatt knekken på vondtene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. november 2009 #1556 Del Skrevet 4. november 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2009 #1557 Del Skrevet 4. november 2009 slik du beskriver s om nettene var t også i sommer. tror det må ha vært mareritt eller noe... for oss hjalp det litt når han ikke fikk så mye mat om kvelden! masse mat rett før man legger seg kan gi mareritt og dårlig søvn. god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. november 2009 Forfatter #1558 Del Skrevet 5. november 2009 Så bra at manuellterapeuten fant ut av det og at du gjerne ikke trenger så mange timer - ingenting er bedre enn det! Og goood bedring Takk for det. Sykdom her også ja. Det er jo sesongen for det da... God bedring Så bra at manuellterapeuten mente han kunne gjøre noe for å hjelpe Ja, dessverre ... Takk. God bedring Får håpe manuell terapauten får tatt knekken på vondtene!!! Takk. God bedring Takk. slik du beskriver s om nettene var t også i sommer. tror det må ha vært mareritt eller noe... for oss hjalp det litt når han ikke fikk så mye mat om kvelden! masse mat rett før man legger seg kan gi mareritt og dårlig søvn. god bedring! Høres logisk ut ... Får prøve det, håper bare ikke han våkner tidligere pga han er sulten da ... Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. november 2009 Forfatter #1559 Del Skrevet 5. november 2009 Formen er merkelig nok litt opp og ned. Ble så mye bedre etter å tatt én ibux og én paracet i går, vondtene i hodet og øynene gikk over og formen ble generelt bedre. I dag følte jeg meg dårlig om morgenen og helt ok på kurset, nå føler jeg meg derimot crap igjen. Har heldigvis ikke noe feber. Men føler meg slapp, og hoster til jeg nesten ikke får puste og det tar nok en god del energi. Mannen har det verre, han føler seg crap og har feber. Han har hanglet i nesten to måneder nå, opp og ned, så han har endelig tatt til fornuften og skaffet seg legetime. I går var han hos tanta si og tok CRP. CRP-en var helt fin, men tanta funderte litt på hvorfor han ikke sluttet å blø ... Hva kan det tyde på da? Nå får han heldigvis en fullstendig sjekk hos legen i morgen, så får vi se. Håper ikke S brygger på noe også, han er heldigvis frisk enda. Har vært litt sutrete i dag, men det er vel pga alderen det. Er overrasket over hvor systematisk den ungen er! Har en krukke med clip it´s i, og den driver han og åpner, tar ut clip it´s-ene, og legger alle inn igjen. Og når han bygger med en slags type klosser sorterer han mange av de! Tror han er lik pappaen sin ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2009 #1560 Del Skrevet 6. november 2009 Lillegutt synes også at det er veldig morsomt å ta ting ut og inn i esker, skuffer og lignende. Kan holde på med det i evigheter. Håper dere blir bedre. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå