Knøttet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1321 Del Skrevet 14. september 2009 Huff da, skjønner at GPS ikke er til å stole på Bra du fant fram til slutt da, og hadde en koselig kveld Lykke til på kurs i morgen, håper det er bra. Og det er sikkert lurt å møte til det første tidspunktet. Er bedre å komme tidlig enn for sent Jeg stoler nok aldri helt på gps-en igjen, iallfall ikke når det gjelder eksakte gateadresser! Dette er tredje gangen den fører oss feil. Takk for det. Det virker veldig lovende, gleder meg til å lære! ================================================== Jeg møtte opp på kurset klokken åtte i dag, men selvsagt begynte det klokken ni. Det gjorde ikke så mye, siden vi fikk komme inn i klasserommet og begynt å bruke datamaskinene, da kjedet jeg meg ikke helt i hjel. Kurset virker veldig lovende, tror det blir bra for cv-en og jobbsøkingen å ta det kurset. Det eneste som bekymrer meg nå er at mannen er dårlig, og hvis han ikke får passet S så kan jeg ikke gå på kurs ... Vi kan selvsagt spørre svigermor, men hun jobber kvelds- og nattevakter, og da passer det ofte dårlig ... Får håpe det ordner seg. En annen ting er minicruiset vi har bestilt i begynnelsen av november ... Det er jo bare to dager, men det er midt i kurset ... Jeg vet ikke om jeg kan spørre om fri for noe sånt, og jeg kan vel ikke ta ut egenmelding heller ... Jeg vil så gjerne på det cruiset! Har fått bevgd meg litt i dag. Først gikk jeg hjem fra kurset (ca 1/2time) og så gikk jeg en tur i raskt tempo i kveld (ca 1 time). Dessverre har jeg både spist muffins, skolebolle og drukket Cola ... Tror nesten det har med hvor i syklusen min jeg er jeg, når det ikke er så lenge til mensen så får jeg veldig lyst på sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. september 2009 #1322 Del Skrevet 14. september 2009 Fint at kurset virker bra! Håper det ordner seg med barnepass og cruise og alt sammen. GPS skal jeg styre langt unna, skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 14. september 2009 Fint at kurset virker bra! Håper det ordner seg med barnepass og cruise og alt sammen. GPS skal jeg styre langt unna, skjønner jeg! Godt å komme seg ut, og lære nye ting! Hehe ... Gps-en vår er iallfall ikke helt nøyaktig når det gjelder gateadresser, men den virker nok når det gjelder å finne byer og sånt. Skjønt, det hadde nok vært en god idé for meg å vite om jeg kjørte nordover eller sørover, og om byen jeg skulle til lå nord eller sør ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2009 #1324 Del Skrevet 14. september 2009 Kjekt at kurset virker bra, håper det ordner seg med barnepass Må ta GPS litt med en klype salt ja. De er jo ikke helt nøyaktige, men stort sett synes jeg det fungerer greit. Men ofte greit å be den om å velge hovedveier da, ellers kan man bli ledet over mange rare steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. september 2009 #1325 Del Skrevet 16. september 2009 Så bra at kurset gikk fint! Håper det ordner seg med å ta seg fri. Jeg tror bestemt at syklusen bestemmer hva vi har lyst på Problemet er at i det siste har jeg hatt lyst på noe godt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. september 2009 #1326 Del Skrevet 16. september 2009 Så fint at det gjekk bra på kurset! Får håpa det ordnar seg med barnepass, slik at du slepper å stressa med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 16. september 2009 Kjekt at kurset virker bra, håper det ordner seg med barnepass Må ta GPS litt med en klype salt ja. De er jo ikke helt nøyaktige, men stort sett synes jeg det fungerer greit. Men ofte greit å be den om å velge hovedveier da, ellers kan man bli ledet over mange rare steder. Mannen er heldigvis på bedringens vei nå, så det ser ut til å gå bra. Synes den burde være såpass nøyaktig at den greier å finne riktig hus, og ikke et hus som ligger 4-5km unna, og ikke har riktig gatenavn engang! Dumme gps ... Så bra at kurset gikk fint! Håper det ordner seg med å ta seg fri. Jeg tror bestemt at syklusen bestemmer hva vi har lyst på Problemet er at i det siste har jeg hatt lyst på noe godt hele tiden Ja, håper det. Vil helst ikke gå glipp av cruiset ... Det er jeg også overbevist om, noe må jeg jo skylde godterisuget mitt på! Hehe, slik er jeg også ... Enten Cola eller sjokolade. En gang i blant har jeg lyst på noe, men jeg aner ikke hva! :dåne: Så fint at det gjekk bra på kurset! Får håpa det ordnar seg med barnepass, slik at du slepper å stressa med det. Mhm, satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. september 2009 #1328 Del Skrevet 18. september 2009 Synes den burde være såpass nøyaktig at den greier å finne riktig hus, og ikke et hus som ligger 4-5km unna, og ikke har riktig gatenavn engang! Dumme gps ... Det er sant.... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. september 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 18. september 2009 Det er sant.... God helg God helg! ============================================= Prosjektet mitt med å begynne å like kaffe begynner å virke. Det rare er at jeg har likt kaffen jeg har fått borte mye bedre enn den mannen har lagd til meg her hjemme, selv om jeg har prøvd flere forskjellige typer kaffe. I forrigårs kom han hjem med en Moccamaster, så da må jeg jo begynne å drikke kaffe. Fant en kaffe med sjokoladesmak, så puttet jeg to sjokoladebiter oppi kaffen og en marshmallow. Mmmm! Vet ikke hvor sunt det er å lære seg å like kaffe, men det er praktisk og veldig kjekt når man er stuptrøtt ... Håper bare ikke jeg blir hyper. Er ikke helt sikker på at koffein har så mye virkning på meg, jeg reagerer ikke i det hele tatt på å drikke Redbull iallfall. Nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. september 2009 #1330 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Sjokoladekaffe! I like! Veldig greit å like kaffe, ja - blir ofte så mye styr når man er på besøk og ikke drikker det, så skal verten/vertinnen prøve å finne noe annet til en, selv om man kanskje faktisk klarer seg fint med et glass vann ... Koffein har forøvrig ingen virkning på meg, annet enn at jeg får hjerteklapp om jeg drikker altfor mye. Drakk mengder med RedBull i studietida, men jeg sovna like forbanna ... Endret 18. september 2009 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. september 2009 Forfatter #1331 Del Skrevet 18. september 2009 Sjokoladekaffe! I like! Veldig greit å like kaffe, ja - blir ofte så mye styr når man er på besøk og ikke drikker det, så skal verten/vertinnen prøve å finne noe annet til en, selv om man kanskje faktisk klarer seg fint med et glass vann ... Koffein har forøvrig ingen virkning på meg, annet enn at jeg får hjerteklapp om jeg drikker altfor mye. Drakk mengder med RedBull i studietida, men jeg sovna like forbanna ... Med sjokolade og marshmallow i var den god. Jeg er litt lei av å svare "nei, jeg drikker ikke kaffe." hver gang jeg blir tilbudt det... Jeg tror kanskje koffeinet påvirket meg nå, jeg føler meg litt eh ... urolig i kroppen? Aner ikke om det er innbilning eller ikke, men. Redbull har iallfall ingen virkning ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. september 2009 #1332 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg drikker heller ikke kaffe, og er også lei av å bli sett på som en alien i blant "hæææh, drikker du ikke kaffe??" Men jeg orker ikke jobbe for å like noe som uansett ikke er sunt, jeg får heller være så vanskelig Så bra at du koser deg på kurset, er sikkert godt med litt avveksling fra vanlige hverdagen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 22. september 2009 #1333 Del Skrevet 22. september 2009 Legger igjen et spor her. Her skal jeg følge med fremover nå som det blir høst og mer "innetid" på mac'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg drikker heller ikke kaffe, og er også lei av å bli sett på som en alien i blant "hæææh, drikker du ikke kaffe??" Men jeg orker ikke jobbe for å like noe som uansett ikke er sunt, jeg får heller være så vanskelig Så bra at du koser deg på kurset, er sikkert godt med litt avveksling fra vanlige hverdagen også! Hehe, akkurat slik jeg også hadde det før. Eneste grunnen til at jeg lærer meg å drikke kaffe er at jeg har et håp om at jeg blir mindre trøtt, men vi får jo se da. Har iallfall lært meg til å tolerere kaffe nå, drikker faktisk noen kopper om dagen! Kjekt med kurs, selv om det er slitsomt og vanskelig til tider. Hjernen min takler ikke matte, og logisk nok er det en del matte i et program som lager tekniske tegninger. Legger igjen et spor her. Her skal jeg følge med fremover nå som det blir høst og mer "innetid" på mac'en. Innetid på mac-en kan vi like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. september 2009 #1335 Del Skrevet 23. september 2009 Innetid på mac-en kan vi like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 23. september 2009 #1336 Del Skrevet 23. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er så sliten for tida! Sliten og trøtt. På mandagskvelden var vi begge to så slitne at vi ikke orket noe annet enn å sitte i sofaen og sløve, og vi orket knapt det en gang ... Det blir for sjeldent middag her i huset, dessverre. Må skjerpe oss på det. Og så er jeg lei brødmat, det er jo så kjedelig! Hva kan man lage seg i stedet for brød, noe som er enkelt og godt? Er ikke så lett når man i tillegg til å være vegetarianer er kresen ... I dag blir det kolje m/grønnsaker. Svigers som tipset oss om at de hadde tilbud på Meny, så håper de har rett i at det er godt nå da. Jeg er litt skeptisk til mat jeg ikke har prøvd før, spesielt fisk. Er litt kresen på fisk, laks er godt, og torsk er godt om det stekes i ovnen. Kokt torsk derimot er smakløst og har rar konsistens, og røkt torsk smaker veldig rart! Gruer meg til S blir større og kanskje ikke liker enkelte matretter, håper han ikke har arvet min kresenhet ... Jeg går hjem fra kurset så og si hver dag for tida, utenom noen dager når mannen og S har hentet meg med bilen fordi de likevel var i nærheten. Går nesten annenhver dag også, men noen ganger så har vi planlagt forskjellige ting og da blir det verre. Men, jeg er alt for glad i søtsaker for tida ... På kurset har de snacks-automat, og der har de en veldig god sjokolademuffin jeg liker litt for godt ... Skjerpings! *streng mot seg selv*. S er heldigvis seg selv igjen, han var ikke til å kjenne igjen i forrige uke- han hadde skikkelig humørsvingninger og var sutrete og ville bli løftet hele tida. Det var utrolig slitsomt, spesielt for mannen som var hjemme med han hele dagen. Denne uka er han god og blid igjen, springer rundt og leker og babler uforståelige ting. Lurer enda på når han har tenkt å begynne å snakke, men ... Han sier mamma, pappa, nei og klokka. Han snakker ikke helt rent, så klart, så nei er noe sånt som "nay" og klokka er "kåkka"- er ikke så enkelt å skrive hvordan småbarn snakker, men dere forstår sikkert. Ser at så mange andre venter barn #2 allerede, så mange kjøper hus eller leilighet, og har gode, faste jobber og alt det der. Lurer på når det blir vår tur, jeg. Ikke har vi jobb, ikke eier vi hverken hus eller leilighet og så har vi studielån begge to. *sukk*. Det føles som det blir en evighet til vi er der, og jeg er redd det blir stor aldersforskjell på barna, om vi noen gang har mulighet til å få en til. Jeg vil ikke at S skal bli enebarn, jeg er enebarn selv og har alltid ønsket meg søsken. Egentlig skremmer tanken på et barn til meg. Nattevåk, nattamming, å være enda mer utslitt enn jeg er nå, hjelpesløsheten når ungen gråter og vi ikke vet hvorfor, å kanskje slite med amming denne gangen også, å være hjemme alene med ungen hele dagene,å ha ansvaret for to unger alene på dagtid, at vi bare har ett soverom, å ikke ha kveldene engang fri før ungen får soverutiner ca i 3 månedersalder ... Det skremmer meg at det skremmer meg å tenke på å få en ny baby i framtiden ... Jaja, over til noe mer positivt. I morgen så får mannen og jeg noen timer for oss selv, høyst sannsynligvis iallfall. Svigermor hadde så lyst til å ha S hele dagen, så da leverer mannen han etter første duppen i morgen, og så blir S der til han skal spise kveldsmat. Mannen får nesten fem timer alene, og når jeg er ferdig på kurset så får mannen og jeg rundt tre timer alene sammen. Herlig! Tenkte oss en tur på kafé og så bare slappe av og kose oss litt. Internett og lignende forbudt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. september 2009 #1338 Del Skrevet 23. september 2009 Vil gi deg en Håper du ser mest på det positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1339 Del Skrevet 23. september 2009 Vil gi deg en Håper du ser mest på det positive Takk. Vel, jeg er ikke så fryktelig negativ som jeg har vært tidligere ... Litt mer ... melankolsk eller noe sånt, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. september 2009 #1340 Del Skrevet 23. september 2009 Ting er ikke så lett alltid! Du får en fra meg da Håper du er i bedre form snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå