flickan Skrevet 10. juli 2009 #1121 Del Skrevet 10. juli 2009 Inne og leser meg opp på hvordan dere har det. Kjedelig med dårlig nett da, håper dere får fixet det. Og i dag har jeg prøvd bæresjalet. Fikk ikke til "nyfødt-bæring", men froskestilling var helt genialt. Lillebaby koste seg oppi der. :rødme: Og kan det stemme at det var dere vi fikk pakke fra i posten i dag? Det var heelt nydelig i såfall. Tusen takk Sølv-ranglen var spesielt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #1122 Del Skrevet 10. juli 2009 Inne og leser meg opp på hvordan dere har det. Kjedelig med dårlig nett da, håper dere får fixet det. Og i dag har jeg prøvd bæresjalet. Fikk ikke til "nyfødt-bæring", men froskestilling var helt genialt. Lillebaby koste seg oppi der. :rødme: Og kan det stemme at det var dere vi fikk pakke fra i posten i dag? Det var heelt nydelig i såfall. Tusen takk Sølv-ranglen var spesielt nydelig. Er rimelig frustrert pga mangel på nett, ja. Sitter i naboens trapp nå, tilkoblet kabel, eneste måten å få nett på. Jeg fikk heller aldri til "nyfødtbæring" hvis du mener at ungen på en måte ligger? Var alltid froskestillingen vi brukte. Så bra at han likte seg oppi sjalet! Du er flink som fikk til knytingen så lett da! Forresten, ca når skal dere nedover hit? Hehe, ja det var nok oss. Skrev vi ikke avsender? Bra dere likte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. juli 2009 #1123 Del Skrevet 10. juli 2009 Hehe, ja det var nok oss. Skrev vi ikke avsender? Bra dere likte det! Mannen kjenner noen fler som bor der dere bor, så vi ble litt usikre, men var ganske sikker på at det var dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #1124 Del Skrevet 12. juli 2009 Mannen kjenner noen fler som bor der dere bor, så vi ble litt usikre, men var ganske sikker på at det var dere. Det er bra. ========================================== Da er jeg endelig fremme i hjembyen og har nett, selv om jeg neppe kommer til å sitte så mye på nett her. Tok flyet fra Gardermoen til hjembyen i dag, og det var noe jeg ikke gjør alene igjen! Først en 2 timers togtur fra oss til Gardermoen. S sov litt og var litt blid og litt urolig. Greit nok. Da vi kom på flyplassen sjekket vi inn på automat og fant køen til baggage drop. Jeg tenkte jeg skulle legge sammen vogna mens jeg stod i kø. S var sur og gråt med engang jeg satte han ned, og jeg ble stressa siden det var vår tur og vogna ikke var pakket sammen. Da vi kom frem til disken, uten at vogna var nedpakket, sa damen at vi måtte på spesialbagasje med den. Det visste jeg jo egentlig, men jeg hadde glemt det i alt stresset. Så da bar det bortover til spesialbagasjen. Heldigvis fikk jeg hjelp av en veldig snill dame som bar vogna og posen min, så jeg bar bare S. Vi fikk sjekket inn vogna, og måtte stå i kø før sikkerhetskontrollen. Vi kom oss fint gjennom den, heldigvis. Jeg spurte først i innsjekkingen om de hadde barnevogn, der sa de de hadde det ved gaten, men når jeg spurte der sa de at de hadde ikke. Så jeg tok en tralle og puttet S oppi der. Spurte igjen innenfor, og da sa de de hadde. Men etter å funnet stedet jeg fikk låne en barnevogn så hadde de ikke flere igjen. Men det var jo helt greit å ha han oppi trallen. Så måtte jeg styre for å finne gaten og kjøpe brus og mat. Fikk da ordnet det til slutt. Flyturen ble veldig lite morsom. S var urolig, gråt, sov og styrte veldig. Heldigvis hadde jeg en veldig koselig dame med datter ved siden av oss, og de brydde seg ikke om at han gråt. Snakket litt med henne, og hun ga S sjokolade, noe han likte veldig godt. Nå er jeg heldigvis fremme, mamma og pappa hentet oss og vi kan endelig slappe av. S hadde litt feber (39.4), og sovnet veldig raskt da jeg la han. Håper han er friskere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. juli 2009 #1125 Del Skrevet 12. juli 2009 Huff, det hørtes ikke ut som noen kjekk tur... Men var han sur pga. feberen eller?? Kos deg hjemme hos foreldrene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #1126 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff, for en slitsom tur! Synes du var flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. juli 2009 #1127 Del Skrevet 13. juli 2009 Det hørtes slitsomt ut! Men jeg synes du taklet det bra, altså Hvordan er formen til S i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. juli 2009 #1128 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan er formen hans i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. juli 2009 #1129 Del Skrevet 13. juli 2009 Høyrest ut som ein slitsom tur, ja. Håpar S. er frisk igjen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #1130 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff, det hørtes ikke ut som noen kjekk tur... Men var han sur pga. feberen eller?? Kos deg hjemme hos foreldrene dine! Veldig kjip tur ... Var nok pga feber og styr, ja. Stakkar liten... Huff, for en slitsom tur! Synes du var flink jeg Takk. Det hørtes slitsomt ut! Men jeg synes du taklet det bra, altså Hvordan er formen til S i dag? Takk. I dag har han hatt 40 i feber, så vi har vært innom legevakta. Dvs, mamma og pappa har vært på legevakta, jeg var så svimmel i dag at jeg ikke har greid å gjøre noe som helst. Hvordan er formen hans i dag? 40 i feber, men heldigvis synkende og bedre form nå. 38.6 da han la seg, så satser på at han er på bedringens vei. Høyrest ut som ein slitsom tur, ja. Håpar S. er frisk igjen i dag! Veldig slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #1131 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff da, god bedring til lille S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. juli 2009 #1132 Del Skrevet 13. juli 2009 God bedring til både S og deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. juli 2009 #1133 Del Skrevet 14. juli 2009 Huff da, hørtes ut som en slitsom tur. Håper dere er i bedre form begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juli 2009 #1134 Del Skrevet 16. juli 2009 Uff da, hørtes ut som en slitsom tur. Håper dere er i bedre form begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juli 2009 #1135 Del Skrevet 18. juli 2009 Håper dere har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1136 Del Skrevet 18. juli 2009 Huff da, god bedring til lille S. God bedring til både S og deg Huff da, hørtes ut som en slitsom tur. Håper dere er i bedre form begge to Uff da, hørtes ut som en slitsom tur. Håper dere er i bedre form begge to Håper dere har det fint. Takk, alle sammen. Veldig glad for at dere gidder innom her selv om jeg ikke er så aktiv for tida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1137 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor skal jeg begynne? Vi har noen herlige, og litt stressende dager hjemme i hjembyen min, S og jeg. Han er heldigvis frisk igjen, det var ikke noe særlig å ha en liten gutt med 40 i feber. Ble jo veldig bekymret for han, selv om jeg vet at småbarn kan ha høy feber uten at det er alvorlig. Tror jeg skrev at mamma og pappa tok han med på legevakta? Han fikk iallfall pencillin/antibiotika, pga forhøyet senkning, bare for sikkerhetsskyld. Etter å hatt feber i tre dager så var han feberfri og superblid på onsdagen. I morgen drar S, mamma og jeg hjem igjen. Vi blir hjemme til torsdag, før mamma og jeg drar videre på jentetur. Blir skikkelig godt å komme seg bort litt, har ikke sovet borte fra S noen gang. Tror nok jeg kommer til å savne han rimelig fort, men ... Mannen har fått gjort mye mens vi har vært borte. Han har kjøpt stuebord, bord til mac-en sin, parasoll i hagen, utemøbler, malt en kommode vi skal ha i gangen, vasket hele huset, lagt opp kabel-tv-ledningen (den lå veldig slurvete til etter de som bodde der før oss), montert hyller til bøkene våre, kjøpt gulvlampe til stua, klipt gresset, klipt hekken, tatt ugress og slikt på plena og fikset internettet vårt. Pjuh, flinke mannen min har holdt på helt siden vi dro- han har ikke fått slappet av så mye. Håper han får til å slappe av i kveld, og før vi kommer i morgen. Han er så stresset for tida, og har vært det siden lenge før vi flyttet. Blir jo bekymret for han, det er ikke bra å være så stresset. Var på konsert her om dagen, det var helt utrolig! Fantastisk konsert ... Skriver mer i bloggen, litt for avslørende å skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1138 Del Skrevet 18. juli 2009 Forresten, jeg kom på noe jeg glemte å skrive. I mitt fylke så er det én person som har fått svineinfluensa. Og jeg vet hvem den ene personen er, og at enda en person har fått det nå. Personlig er jeg helt rolig angående svineinfluensa, den er jo hittil ikke verre enn vanlig influensa, sist jeg sjekket. Bare litt sært at jeg vet hvem h*n som har svineinfluensa her er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. juli 2009 #1139 Del Skrevet 18. juli 2009 Godt at dere er bra igjen begge to og at dere har fått kost dere! Ojjj!! Effektiv mann du har da!!! Kan bare glemme at min gjør alt det der helt frivillig.... Jentetur! Så kos da! Og forresten, har ikke fått skrevet det her inne ennå, så; GRATULERER med 1års-dagen til S som var for noen uker siden!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1140 Del Skrevet 18. juli 2009 Godt at dere er bra igjen begge to og at dere har fått kost dere! Ojjj!! Effektiv mann du har da!!! Kan bare glemme at min gjør alt det der helt frivillig.... Jentetur! Så kos da! Og forresten, har ikke fått skrevet det her inne ennå, så; GRATULERER med 1års-dagen til S som var for noen uker siden!! :blåse: Ja, heldigvis er vi friske igjen. Det er utrolig kjipt å være så svimmel at man ikke får gjort noe som helst, samtidig som 1 åringen har 40 i feber og bare sutrer og er glovarm, stakkar. Heldigvis hadde jeg mamma og pappa til å passe han, de er kjempeflinke med han! Ja, han er utrolig flink til å gjøre alt mulig i huset. Han er perfeksjonist også, og det kan være litt irriterende noen ganger ... Mer ryddig enn meg er han også, men det så du vel på fb? Jentetur blir topp! Takk for det, har ikke helt vendt meg til at jeg har en 1 åring i hus... ====================================== Forresten så går S veldig godt overens med besteforeldrene sine, han er veldig tillitsfull og det er jo koselig får både de og han. Mamma la han noen kvelder, og det gikk visst kjempefint. Men samtidig er de flinke til å skjemme han bort, mamma gir han alt han peker på nesten, og det samme gjør oldeforeldrene. S har vel spist alt fra sjokolade, kjeks, is, jordbær, rullekake og potetgull på ferien. Det skal ikke bli en vane, for å si det slik. Men det er veldig vanskelig å spise noe uten at han må få smake for tida, for med engang han ser vi spiser eller drikker noe så spytter han ut smokken og vil ha. :rødme: Jeg har fått sovet lenge noen morgener mens jeg har vært her, mamma har stått opp med S, og de siste nettene har hun sovet inne hos S så jeg har fått sove helt uavbrutt til hun har vekket meg litt utpå morgenen. herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå