Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig kjedelig :klemmer:

takk :)

Så bra. Gratulerer med ny leilighet! :hoppe: Me har forresten kjøpt oss hus i dag! :nigo: Så dette er tydelegvis dagen for boligkjøp. ;)

Takk!

Gratulerer så mye! Så spennende!

:danser: Gratulerer med leilighet! :danser: Endelig! :hoppe: Så glad på deres vegne :)

Takk :)

:hoppe: og :danser: litt for ny leilighet. Endelig!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så fort tida går da! :overrasket: Har ikke rukket å være her på noen dager nå, det er så mye som skjer om dagen, og så er det så nydelig vær at man bare må være ute :sol:

S går veldig mye om dagen. Selv om han foretrekker å krabbe så går han stadig vekk, og nå er rekorden på 1 1/2- 2 meter med gåing! :biggrin: Flinke, skjønne gutten vår :rødme: Har vært mye ute om dagene, matet fugler (titteier, for de som ser Drømmehagen :fnise: ) lekt på lekeplassen, vært på biblioteket m.m. S storkoser seg ute, og det er kjempekoselig å ha han med seg ut :)

Den nye husverten vår skulle sende oss leiekontrakten for ei stund siden, men vi har ikke sett noe til den. Nå ble det aldri sagt hvordan han skulle sende den, men siden han ikke har adressen vår antok vi det var e-post. Derfor er det litt rart at vi ikke har sett noe til den, men så har det vært helligdager mellom også(og mailen hans var jobbmail, så det er ikke sikkert den er tilgjengelig på helligdager), eller noe kan ha skjedd. Kanskje har han funnet adressen vår og sendt i posten? Det er jo mest logisk at han sender i posten, eller? Begynner å bli en bitteliten smule bekymret jeg, men han kan da ikke være så drittsekk? Har fått mail fra han hvor han bekrefter leieforholdet, så hvis han lurer oss nå blir jeg sinna! :kjefte: :kempesinna:

Men nå er det film og mannes armkrok, får komme tilbake senere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at S går da :)

Vi har nok et stykke igjen til det her i huset. Men han går veldig mye langs møbler, så plutselig er det vel i orden tenker jeg.

Kanskje greit å høre med huseier. Greit å få kontrakten i ornde.. Kan jo hende han lurer også hvis han har sendt den feil sted.

Kose deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at S går da :)

Vi har nok et stykke igjen til det her i huset. Men han går veldig mye langs møbler, så plutselig er det vel i orden tenker jeg.

Kanskje greit å høre med huseier. Greit å få kontrakten i ornde.. Kan jo hende han lurer også hvis han har sendt den feil sted.

Kose deg :hug:

:Nikke: Er kjempestas at han går, og at han blir så utrolig stolt når han får det til :rødme:

N kommer nok snart etter, moro at han har begynt å gå mye langs møblene :)

Ja, vi skal definitivt høre med huseier ... Jeg mente at mannen skulle ringt han for ei stund siden, men han mener det ikke haster :roll: Skal ringe han på tirsdag, forhåpentligvis har han ikke svart på mailen pga det er jobbmailen hans og han har sikkert ikke tilgang til den når det er fridager *håpe*

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink S er til å gå!

Er sikkert en naturlig forklaring på den kontrakten, er vel uansett deilig å ha det i orden tenker jeg :) Får håpe det ordner seg kjapt med litt jobber til dere da :klemmer:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at S har begynt å gå så mye. Snart løper han rundt ;)

:jepp: Det er så morsomt å se på at han stabber storfornøyd rundt :rødme:

Så flink S er til å gå!

Er sikkert en naturlig forklaring på den kontrakten, er vel uansett deilig å ha det i orden tenker jeg :) Får håpe det ordner seg kjapt med litt jobber til dere da :klemmer:

:Nikke: Og så er han såå stolt ;)

Ja, jeg håper virkelig det. Ringer uansett i morgen, jeg orker ikke å vente lengre ....

Hadde det ordnet seg med jobber nå hadde alt vært supert. Men jeg vil ikke ha jobb før i august, skal på viktig konsert i hjembyen i midten av juli :sjenert:;)

Ordner seg nok det også :)

=========================================

Nå baker jeg muffins! Heldigvis en av få ting man kan lage med de ingrediensene man har på en helt vanlig dag :) Synd vi ikke har kakao så det hadde blitt sjokolademuffins, men godt uansett :) Lurer litt på blandingsforholdet for å lage melisglasur, men det er vel bare å prøve seg frem? :vetikke:

:sikle:

Skummelt å la S gå rundt alene, han skrudde opp ovnen fra 200 grader til 275 ... Godt mannen så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt mannen din oppdaget det ja. Ellers hadde det blitt ganske så svarte muffins :ler:

Fetteren til lillegutt er ofte innom. Han er en racer på å sette i gang eller slå av oppvaskmaskinen. Lurte veldig her en gang, syntes oppvaska var så møkkete og trodde maskina var ødelagt. Så var det bare fetteren som hadde slått av midt i programmet :ler:

Må få slått på barnesikrningen snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her driver T stadig vekk og setter vaskemaskinen på pause, skrur på komfyren... :sjenert:

Nå fikk jeg lyst på muffins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt mannen din oppdaget det ja. Ellers hadde det blitt ganske så svarte muffins :ler:

Fetteren til lillegutt er ofte innom. Han er en racer på å sette i gang eller slå av oppvaskmaskinen. Lurte veldig her en gang, syntes oppvaska var så møkkete og trodde maskina var ødelagt. Så var det bare fetteren som hadde slått av midt i programmet :ler:

Må få slått på barnesikrningen snart... :sjenert:

:fnise: Er ikke så lett med barn som skrur på ting, nei ;)

Barnesikring er en fin ting :jepp: Vi har det på alle skap, men mangler på komfyren ... Kostet 700,- for noen plater å ha foran, og det er for dyrt! Så mannen skal heller lage til noe, eller finne noe billigere :)

Hehe, her driver T stadig vekk og setter vaskemaskinen på pause, skrur på komfyren... :sjenert:

Nå fikk jeg lyst på muffins!

Hehe ... Noen skjønne, små pøbler de barna ;) S skrur også på komfyren, platene, vaskemaskina og oppvaskmaskina. Må virkelig passe på!

Muffins var kjempegodt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gtatulerte deg med ny leilighet før pinsa, vist ikke, GRATULERER :hoppe: Og ang leiekontrakt, han har sikkert vært på hytta uten nett i pinsa ;) Så den kommer nok skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg gtatulerte deg med ny leilighet før pinsa, vist ikke, GRATULERER :hoppe: Og ang leiekontrakt, han har sikkert vært på hytta uten nett i pinsa ;) Så den kommer nok skal du se :)

Hehe ... Er ikke helt sikker jeg, men :sjenert: Takk, iallfall :)

Har fått tak i han og signert kontrakt nå, så alt i orden :biggrin:

:hallo:

Innom og hilser på igjen :nigo:

Gratulerer med leilighet! :blomst:

:vinke:

Så koselig å se deg her igjen :)

Takker, blir godt med større plass!

=======================================

I dag har vi skrevet under på kontrakten (bare elektronisk signatur, så vi må sikkert gjøre det igjen) så det blir flytting! :hoppe::danse:

Vi vet ikke helt når flyttingen blir, for 1.juli er på en onsdag og da blir det vanskelig for svigerfar å ta seg fri for å hjelpe med flyttingen. Enten flytter vi helga før 1.juli og bor hos svigers de få dagene, eller så flytter vi helga etter. Om vi velger det første alternativet får jeg ikke vært sammen med mannen på bursdagen min, og om vi velger det andre alternativet så må vi forhandle angående leie for juli måned med husverten vi har nå ... Men det ordner seg vel :)

Det er født et nytt, lite medlem i familien min! :hoppe: Tremenningen min har fått en liten gutt, jeg så det på facebook i går :rødme: Vi er ikke akkurat nære slektninger, men synes det er kjempekoselig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det ordner seg med flytting da. Neimen ikke lenge til heller!

Alltid koselig med nye familiemedlemmer - har ikke orket og telle en gang, hvor mange tre- og fire-menninger T har... Er noen skikkelige avlsdyr, hele familien min, i alle fall mammas side :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det ordner seg med flytting da. Neimen ikke lenge til heller!

Alltid koselig med nye familiemedlemmer - har ikke orket og telle en gang, hvor mange tre- og fire-menninger T har... Er noen skikkelige avlsdyr, hele familien min, i alle fall mammas side :fnise:

:jepp: Gleder oss! Blir godt å få en leilighet som ikke er skakk og skeiv over det hele, og høyere tak slik at mannen slipper å slå hodet sitt gang på gang. Jeg er heldigvis såpass lav at jeg slipper unna :fnise:

Hehe .. Koselig med nye familiemedlemmer! Veldig få barn i min familie ... Eller, S har en tremenning og skal snart få en ny en, men utenom det så har det ikke blitt født noen barn på leeeeenge ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Moro at det har ordnet seg med leilighet :hoppe:

Jammen ikke lenge til flytting heller :danser:

Det blir bra, og høres ut som dere får det bedre i ny leilighet!!!

Koselig med nye familiemedlemmer :jepp:

Firmenningene til lillegutt har jeg overhodet ikke oversikt over. Men han har 24 tremenninger tror jeg. Avlsdyr i vår familie også. Eller pappas må jeg vel kanskje si, over halvparten av ungene er der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Moro at det har ordnet seg med leilighet :hoppe:

Jammen ikke lenge til flytting heller :danser:

Det blir bra, og høres ut som dere får det bedre i ny leilighet!!!

Koselig med nye familiemedlemmer :jepp:

Firmenningene til lillegutt har jeg overhodet ikke oversikt over. Men han har 24 tremenninger tror jeg. Avlsdyr i vår familie også. Eller pappas må jeg vel kanskje si, over halvparten av ungene er der :ler:

:jepp: Det er 3 uker til vi flytter! :overrasket:

Veldig koselig med nye familiemedlemmer, og spesielt når jeg har hatt litt kontakt med mammaen til det nye familiemedlemmet tidligere :)

Blir helt tullete i hodet av å tenke over tremenninger og firmenninger jeg ... Imponerende at du har kontrollen!

Jeg glemte helt at en annen 3 menning av meg har 2 unger :sjenert: Alle disse er på pappas side, tremenninger på mammas side vet jeg knapt hvem er- men tror ikke det er noen barn der :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tremenningene mine har ikke jeg full kontroll over heller. Vet om noen, men har ikke så mye kontakt.

Lettere med kusiner og fettere. Ser de på pappas side ganske ofte, og det er der mesteparten er. Når jeg sa 24 var det inkludert Kjæres side. Ta det med en liten klype salt, men tror jeg husket alle :)

Men fortsatt mange som ikke har fått barn da, så det blir nok flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tremenningene mine har ikke jeg full kontroll over heller. Vet om noen, men har ikke så mye kontakt.

Lettere med kusiner og fettere. Ser de på pappas side ganske ofte, og det er der mesteparten er. Når jeg sa 24 var det inkludert Kjæres side. Ta det med en liten klype salt, men tror jeg husket alle :)

Men fortsatt mange som ikke har fått barn da, så det blir nok flere ;)

Nesten ingen av mine søskenbarn som har barn, og i tillegg har jeg ikke så mange søskenbarn heller, så det er ikke så mange barn i familien min. S er jo aller første barnebarnet på både min og mannen sin side av familien, og første oldebarnet til alle utenom bestemora mi. Lite produktiv familie, ja ;)

Håper det blir flere som får barn etterhvert i slekta mi også, moro for S å ha noen jevnaldrende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...