Gjest imli Skrevet 22. mai 2009 #1021 Del Skrevet 22. mai 2009 for at ting ser ut til å ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1022 Del Skrevet 22. mai 2009 for at ting ser ut til å ordne seg! Håper bare leiligheten ser fin ut nå da ... ============================================ Mannen tar fly nedover på mandag for å se på leiligheten, og så kommer han tilbake på tirsdag. Håper S er blid når mannen er borte, ellers blir det veeeldig slitsomt for meg ... Når svigers kommer hjem fra ferie i begynnelsen av juni skal mannen og svigerfar flytte, mens jeg og S tar oss en tur til hjembyen min. Det er best at jeg og S ikke er oppi flytterotet, og veldig greit for meg å slippe pakkingen og nedvasking Blir rart å flytte herfra, fra venner, byen og stedene vi er vant til å være ... Men man holder jo kontakten med venner, og så finner man nye venner på det nye stedet. Håper vi får oss jobber nå da, og at leiligheten er fin. Vi vet ikke engang om det er veranda, kabel-tv/parabol eller internett ... Har bare sett noen bilder på nettet og snakket med husverten ... Men bildene var iallfall veldig fine, og husverten hørtes veldig grei ut, så det ordner seg forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mai 2009 #1023 Del Skrevet 22. mai 2009 Så bra at ting begynner å ordne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2009 #1024 Del Skrevet 22. mai 2009 Så deilig å ha fått leilighet!!! Får håpe den er bra, og i verste fall går det sikkert an å bo der en stund mens dere ser etter noe annet hvis det ikke skulle være bra. Lykke til med jobbsøking og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 24. mai 2009 Så bra at ting begynner å ordne seg Så deilig å ha fått leilighet!!! Får håpe den er bra, og i verste fall går det sikkert an å bo der en stund mens dere ser etter noe annet hvis det ikke skulle være bra. Lykke til med jobbsøking og god helg Ja, det har du rett i. Mannen drar nedover på mandagen, så er spent nå! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #1026 Del Skrevet 24. mai 2009 S er 11 måneder i dag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2009 #1027 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) 11 mnd Bare en mnd igjen til bursdag :dåne: Endret 24. mai 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. mai 2009 #1028 Del Skrevet 24. mai 2009 Oi, 11 månader allerede! Gratulerer så mykje til store, lille S.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2009 #1029 Del Skrevet 24. mai 2009 11 måneder Snart bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. mai 2009 #1030 Del Skrevet 24. mai 2009 for 11 måneder! Tatt noen fine bilder i det siste eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #1031 Del Skrevet 25. mai 2009 Leiligheten så ikke noe fin ut: det var skittent, skeive fliser, avflasset maling på veggene og så billig og dårlig ut. Kunne blitt bra om den ble pusset opp, men ... Så nå gir jeg snart opp, jeg orker ikke mer skuffelser ... Mannen er borte i kveld, han var jo for å se på den leiligheten, og kommer ikke tilbake før i morgen. Hvis ikke vi drar nedover til han vi også for å se på visninger og bo hos svigers en periode ... Eneste problemet er at vi har jo ingen vogn der nede ... Har store planer om å trøstespise pizza, drikke Cola og Smash-sjokoladeplate i kveld ... Savner mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #1032 Del Skrevet 25. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. mai 2009 #1033 Del Skrevet 25. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. mai 2009 #1034 Del Skrevet 25. mai 2009 Så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. mai 2009 #1035 Del Skrevet 26. mai 2009 Så synd at leiligheten ikke svarte til forventningene Det går ikke at dere leier den som en midlertidig løsning da, og så kan dere lete mer når dere er der? Selv om jeg skjønner at dobbeltflytting ikke er så interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 26. mai 2009 Så kjedelig Så synd at leiligheten ikke svarte til forventningene Det går ikke at dere leier den som en midlertidig løsning da, og så kan dere lete mer når dere er der? Selv om jeg skjønner at dobbeltflytting ikke er så interessant.. Takk, alle sammen MellonCollie: Nei, blir for komplisert og vanskelig med dobbeltflytting- selv om vi vurderte det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 26. mai 2009 Vi har fått leilighet! Denne gangen vet vi at den er fin, for svigers har sett på den. Den var fin, ny, 85kvm, parkett, lys, renslig, stort bad, hage og helt super beliggenhet! Tenker å legge ut annonsen på bloggen, når jeg får redigert bort navn og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mai 2009 #1038 Del Skrevet 26. mai 2009 Så utrolig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2009 #1039 Del Skrevet 26. mai 2009 Så bra. Gratulerer med ny leilighet! Me har forresten kjøpt oss hus i dag! Så dette er tydelegvis dagen for boligkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. mai 2009 #1040 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med leilighet! Endelig! Så glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå