Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tommelopp: for at ting ser ut til å ordne seg!

:Nikke:

Håper bare leiligheten ser fin ut nå da ...

============================================

Mannen tar fly nedover på mandag for å se på leiligheten, og så kommer han tilbake på tirsdag. Håper S er blid når mannen er borte, ellers blir det veeeldig slitsomt for meg ... :sjenert:

Når svigers kommer hjem fra ferie i begynnelsen av juni skal mannen og svigerfar flytte, mens jeg og S tar oss en tur til hjembyen min. Det er best at jeg og S ikke er oppi flytterotet, og veldig greit for meg å slippe pakkingen og nedvasking ;)

Blir rart å flytte herfra, fra venner, byen og stedene vi er vant til å være ... Men man holder jo kontakten med venner, og så finner man nye venner på det nye stedet. Håper vi får oss jobber nå da, og at leiligheten er fin. Vi vet ikke engang om det er veranda, kabel-tv/parabol eller internett ... Har bare sett noen bilder på nettet og snakket med husverten ... :sjenert: Men bildene var iallfall veldig fine, og husverten hørtes veldig grei ut, så det ordner seg forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha fått leilighet!!!

Får håpe den er bra, og i verste fall går det sikkert an å bo der en stund mens dere ser etter noe annet hvis det ikke skulle være bra.

Lykke til med jobbsøking og god helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting begynner å ordne seg :)

:jepp:

Så deilig å ha fått leilighet!!!

Får håpe den er bra, og i verste fall går det sikkert an å bo der en stund mens dere ser etter noe annet hvis det ikke skulle være bra.

Lykke til med jobbsøking og god helg

:klem:

Ja, det har du rett i. Mannen drar nedover på mandagen, så er spent nå! :jepp:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiligheten så ikke noe fin ut: det var skittent, skeive fliser, avflasset maling på veggene og så billig og dårlig ut. Kunne blitt bra om den ble pusset opp, men ...

Så nå gir jeg snart opp, jeg orker ikke mer skuffelser ... :sad::kjefte::tristbla::sukk::trist:

Mannen er borte i kveld, han var jo for å se på den leiligheten, og kommer ikke tilbake før i morgen. Hvis ikke vi drar nedover til han vi også for å se på visninger og bo hos svigers en periode ... Eneste problemet er at vi har jo ingen vogn der nede ...

Har store planer om å trøstespise pizza, drikke Cola og Smash-sjokoladeplate i kveld ... Savner mannen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at leiligheten ikke svarte til forventningene :kose:

Det går ikke at dere leier den som en midlertidig løsning da, og så kan dere lete mer når dere er der? Selv om jeg skjønner at dobbeltflytting ikke er så interessant.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

:klemmer:

Så kjedelig :kose:

Så synd at leiligheten ikke svarte til forventningene :kose:

Det går ikke at dere leier den som en midlertidig løsning da, og så kan dere lete mer når dere er der? Selv om jeg skjønner at dobbeltflytting ikke er så interessant.. :sjenert:

Takk, alle sammen :klem:

MellonCollie: Nei, blir for komplisert og vanskelig med dobbeltflytting- selv om vi vurderte det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått leilighet! :biggrin:

Denne gangen vet vi at den er fin, for svigers har sett på den. Den var fin, ny, 85kvm, parkett, lys, renslig, stort bad, hage og helt super beliggenhet! :danse::bolledeig::hoppe:

Tenker å legge ut annonsen på bloggen, når jeg får redigert bort navn og sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Gratulerer med ny leilighet! :hoppe: Me har forresten kjøpt oss hus i dag! :nigo: Så dette er tydelegvis dagen for boligkjøp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...