jente 79 Skrevet 7. mai 2009 #1001 Del Skrevet 7. mai 2009 for føste skritt Spennende med leilighet da. Håper det ordner seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mai 2009 #1002 Del Skrevet 7. mai 2009 Nææh, så flink han er :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1003 Del Skrevet 8. mai 2009 Så moro med første skritt! Da varer det nok ikke lenge før han går alene! Så flink S er Lykke til med leiligheten, hørtes jo veldig grei ut den Takk, håper virkelig vi får napp snart ... Flinke S.! Tenk, lillegutten din har tatt sitt første skritt allerede. Han har blitt så stor! for føste skritt Spennende med leilighet da. Håper det ordner seg!!! Takk, jeg håper virkelig det ... Nææh, så flink han er :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1004 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi fikk ikke huset. Det trodde vi jo heller egentlig ikke, men det går an å si fra til folk da, siden vi var en av "favorittene". Enten så blir vi prioritert bort fordi vi bor her oppe og vi ikke kan gå på alle visninger, eller så lover husvertene å sende bilde men gjør det aldri, eller så svarer de ikke på mail ... Det føles helt umulig å få tak i leilighet så lenge vi bor her oppe ... *sukk* Vi kommer oss ingen vei Mannen vurderer å dra nedover sammen med S og være der noen dager og gå på noen visninger, så har vi kanskje litt større sjanse. Det enest er at det er dumt hvis vi uansett ikke får noen leilighet, for vi kan ikke dra nedover så mange ganger heller ... Det hadde vært litt godt å vært hjemme alene også, så kunne jeg fått litt "ferie". Er bare litt redd jeg hadde kjedet meg litt, siden de fleste vennene mine jobber eller går skole, og så hadde jeg nok savnet både mannen og S veldig mye Skulle gjerne dratt til hjembyen, men jeg kan ikke dra hjem og mannen og S til svigers, blir for dyrt ... Men men, ingenting er bestemt enda da, så vi får se ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. mai 2009 #1005 Del Skrevet 9. mai 2009 Dere får ikke sendt enten svigers eller noen venner på visning for dere, da? Så kan de ta bilder og sende til dere selv? Vi måtte jo gjøre det sånn når vi skulle kjøpe til og med For som du sier, blir jo superdyrt om man skal reise frem og tilbake ofte. Håper det ordner seg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 9. mai 2009 Dere får ikke sendt enten svigers eller noen venner på visning for dere, da? Så kan de ta bilder og sende til dere selv? Vi måtte jo gjøre det sånn når vi skulle kjøpe til og med For som du sier, blir jo superdyrt om man skal reise frem og tilbake ofte. Håper det ordner seg i alle fall Svigers går gjerne på visning så sant de har tid, men utleierene vil jo gjerne møte oss da, siden det er vi som skal bo der ... *sukk* Håpløst ... Takk for det, det håper virkelig jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mai 2009 #1007 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjedelig at det skal være så vanskelig å finne en plass å bo Men kjempe gøy at S utvikler seg nå Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. mai 2009 #1008 Del Skrevet 10. mai 2009 Så flink S er og har tatt sine første skritt alene!!! Håper virkelig dere får napp på leilighet snart!!! Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mai 2009 #1009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mai 2009 #1010 Del Skrevet 14. mai 2009 Er forresten litt eksamens-stress om dagen, men kan finne på noe etter onsdag neste uke om du er keen. Da har jeg litt pusterom før neste eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjedelig at det skal være så vanskelig å finne en plass å bo Men kjempe gøy at S utvikler seg nå Ha en fin søndag Ja ... Blir ganske frustrert ... Utvikling er moro! Ha en fin-fin mandag Så flink S er og har tatt sine første skritt alene!!! Håper virkelig dere får napp på leilighet snart!!! Krysser fingrene! Takk Er forresten litt eksamens-stress om dagen, men kan finne på noe etter onsdag neste uke om du er keen. Da har jeg litt pusterom før neste eksamen Det høres bra ut, blir gjerne med på noe jeg Må ikke slite deg helt ut med eksamen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1012 Del Skrevet 18. mai 2009 Humøret og stemningen i heimen er ikke helt på topp for tida, mannen er i dårlig form med en del vondt i hodet og veldig sliten, det tynger på å ikke finne leilighet og ikke ha jobber, og S er så sutrete om dagen ... Jeg trenger en ferie snart! Hadde en fin 17.mai, selv om S var veldig sutrete. Han syntes det var spennende å se 17.mai-toget, og lo når det var en gruppe med kampsportgutter som viste frem triks Var på middag hos ei venninne av mamma også, hun syntes han var blitt så stor og flott en gutt :rødme: Kan jo ikke si jeg er uenig, så ... I dag har vi vært på trilletur med barselgruppa, eller det som er igjen av den, var veldig koselig S fikk leke i sandkasse for første gang, noe som virkelig falt i smak! Han satt og lekte med spade og bøtte og syntes sand var veldig morsomt, satt og lo oppi der og ble ganske skitten Har ikke hatt overskudd til dagbøker i det siste, men skal prøve i kveld- håper jeg får mulighet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. mai 2009 #1013 Del Skrevet 18. mai 2009 Håper dere får en ordning på jobb/leilighets-problemet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. mai 2009 #1014 Del Skrevet 19. mai 2009 Uff, skjønner godt det sliter på sånn som dere har det nå... får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 21. mai 2009 Håper dere får en ordning på jobb/leilighets-problemet snart! Det ser ut som det ordner seg nå ... Uff, skjønner godt det sliter på sånn som dere har det nå... får håpe det ordner seg Det er fryktelig slitsomt og det tar på ... Men det ser ut til å ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1016 Del Skrevet 21. mai 2009 Burde kanskje ikke skrive dette her, for da jinx-er jeg det bare (godt, norsk ord for det?), men nå ser husproblemene ut til å ordne seg! Det er flere leiligheter vi ikke har fått i det siste, pga vi bor her oppe. Men i dag ringte mannen på en leilighet, og vi var visst de første som hadde ringt. Leiligheten virket veldig fin, lys, sentral og stor med to soverom. Vi får den om vi vil ha den, så mannen tar fly nedover på mandag og ser på den og eventuelt skriver under på papirer. Sannsynligvis blir det den leiligheten, siden bildene var så fine og utleieren virker veldig grei, men vi må jo se den først. Krysser fingrene for at det ser bra ut, for da er alt ordnet og vi flytter så fort som mulig! Leiligheten ligger i en liten by, ikke så langt unna svigers, og det er pendleavstand til større byer, slik at vi har mange byer å velge mellom når vi skal finne oss jobber Det eneste dumme er at vi må betale husleie for både denne leiligheten og den nye i juni, men slik blir det jo noen ganger. S har heldigvis blitt i mye bedre humør de siste dagene, merkelige greier det der, men så lenge han er blid er jeg fornøyd I dag har han vært kjempeblid,ledd, smilt og skravlet kjempemye :rødme: Vi har fått låne en gå"ting" som han er så skjønn når han spurter frem og tilbake over gulvet med. Han synes det er såå morsomt, og blir såå stolt når han spurter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 21. mai 2009 #1017 Del Skrevet 21. mai 2009 Så bra! Håper alt går i orden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1018 Del Skrevet 21. mai 2009 Så bra! Håper alt går i orden nå! Det ser slik ut, iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. mai 2009 #1019 Del Skrevet 21. mai 2009 Krysser fingrene for at det går i orden for dere!! Så blir jeg jo nysgjerrig da... for det er nok ikke så altfor langt unna oss dere ender opp om ikke jeg tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1020 Del Skrevet 21. mai 2009 Krysser fingrene for at det går i orden for dere!! Så blir jeg jo nysgjerrig da... for det er nok ikke så altfor langt unna oss dere ender opp om ikke jeg tar helt feil? Takk Nå vet jeg ikke helt hvor du bor, men jeg har en anelse Kan sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå