Sola^ Skrevet 4. mai 2009 #981 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes det er forskjell på kjeller og sokkel. Sokkel er over bakken, kjeller er ofte under. I tillegg er det megaforskjell på om det er skikkelige vindauger eller kjellervindauger. Eineste er at både i kjeller og sokkelleilighet må ein rekne med litt ekstra edderkopper Bur i sokkel nå, og den er veldig ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. mai 2009 #982 Del Skrevet 4. mai 2009 Sokkel er vel ofte halveis over og under bakken, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 4. mai 2009 #983 Del Skrevet 4. mai 2009 Trudde det var kjellerleilighet, eg... Var så sikker på at sokkelleilighet er oppå bakken, men eg garanterer ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mai 2009 #984 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Barnehageplass en halv min unna uten bil hørtes veldig tungvint ut ja... Får håpe dere finner en leilighet og får en bedre løsning der Håper dere er venner igjen Endret 4. mai 2009 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg mener det kommer veldig an på. Noen sokkelleiligheter er kjempefine, andre er ikke så godt tilrettelagt for utleie. Hadde ikke avskrevet det sånn uten videre hvertfall, kan være verdt en titt. Og ofte er ikke de så dyre heller, kan jo være verdt det en stund til dere evt tenker å kjøpe selv Mhm, det kan godt hende. Slik er det vel ofte med alle typer leiligheter, eller? Den sokkelleiligheten jeg bodde i var iallfall fin, og overhode ikke i en kjeller. Vet ikke om det ble regnet som en sokkelleilighet, men den var i underetasjen da, i sokkelen ... Jeg mener at vi ikke kan være så perfeksjonister at vi må ha perfekt leilighet, vi skal jo bare leie til vi får muligheten til å kjøpe ... Synes det er forskjell på kjeller og sokkel. Sokkel er over bakken, kjeller er ofte under. I tillegg er det megaforskjell på om det er skikkelige vindauger eller kjellervindauger. Eineste er at både i kjeller og sokkelleilighet må ein rekne med litt ekstra edderkopper Bur i sokkel nå, og den er veldig ok. Det kan godt hende ... Jeg merker at jeg ikke har peiling ... Ut i fra det du skriver bodde jeg iallfall i sokkel, ikke i kjeller. Æsj, edderkopper! *redd* Sokkel er vel ofte halveis over og under bakken, er det ikke? Trudde det var kjellerleilighet, eg... Var så sikker på at sokkelleilighet er oppå bakken, men eg garanterer ingenting Barnehageplass en halv min unna uten bil hørtes veldig tungvint ut ja... Får håpe dere finner en leilighet og får en bedre løsning der Håper dere er venner igjen Ja, dessverre ... *sukk* Ja, får håpe det. Det ser bare så håpløst ut akkurat nå ... Vi har gjort opp nå, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #986 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror vi blir lettere frustrerte og sure begge to for tida. Både fordi vi går hjemme begge to, og litt fordi vi står liksom bom fast her i og med at vi ikke har jobb, ikke har fått noen ny leilighet dit vi vil flytte ... Det føles så håpløst ... Mannen foreslo at enten jeg eller han reiser bort i noen dager, det hadde vi nok hatt godt av. Det frister å reise hjem til mamma og pappa, og så kan mannen ta S. Det er bare det at det er 4-5 timer med buss, eventuelt båt i 3 timer + buss (fly er for dyrt) og så kommer jeg til å savne S veldig ... Desssuten, hva skal jeg gjøre "hjemme" der da? Mamma og pappa er jo på jobb, og jeg kjenner nesten ingen i hjembyen lengre... Men tanken på barnefri i flere dager frister ... Jeg får tenke på det Fikk heldigvis ordnet opp med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. mai 2009 #987 Del Skrevet 5. mai 2009 Bra dere fikk skværet opp! Håper dere finner en grei leilighet så dere kan flytte. Barnehage så langt unna når dere ikke har bil hørtes ikke så enkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. mai 2009 #988 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Håpar det ordnar seg med leilighet snart! Kjedeleg å ikkje finna nokon leilighet der dåke har lyst til å bu. Me skal også flytta, og følgjer med på hus o.l. som er til salgs for tida- men foreløpig har me ikkje funne noko som er aktuelt. Eit styr er det! Kan ikkje bu her me bur noko særlig mykje lenger. Leiligheten vår er altfor liten, og det er altfor mange trapper å gå opp og ned. Me burde helst ha flytta i løpet av sommaren. Eg begynnar i jobb igjen i midten av august, og det hadde vore greit å fått flytta innan den tid. Barnehageplass blir det nok rot med når me flyttar, sidan me kun har søkt plass til I. i barnehagar som ligg i området her me bur no. Endret 5. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #989 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke lett det der, håper dere finner en løsning snart. Hadde vært greit å få flytta dit dere vil kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 6. mai 2009 Bra dere fikk skværet opp! Håper dere finner en grei leilighet så dere kan flytte. Barnehage så langt unna når dere ikke har bil hørtes ikke så enkelt ut. Håper jeg også, vi begynner begge å bli lei av denne byen, og det å bo midt i byen ... Nei, barnehagen blir dessverre for langt unna Håpar det ordnar seg med leilighet snart! Kjedeleg å ikkje finna nokon leilighet der dåke har lyst til å bu. Me skal også flytta, og følgjer med på hus o.l. som er til salgs for tida- men foreløpig har me ikkje funne noko som er aktuelt. Eit styr er det! Kan ikkje bu her me bur noko særlig mykje lenger. Leiligheten vår er altfor liten, og det er altfor mange trapper å gå opp og ned. Me burde helst ha flytta i løpet av sommaren. Eg begynnar i jobb igjen i midten av august, og det hadde vore greit å fått flytta innan den tid. Barnehageplass blir det nok rot med når me flyttar, sidan me kun har søkt plass til I. i barnehagar som ligg i området her me bur no. Håper jeg også! Det er et skikkelig styr, ja ... Håper dere finner noe snart! Ikke lett det der, håper dere finner en løsning snart. Hadde vært greit å få flytta dit dere vil kanskje? Ja, hadde vært veldig fint ... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #991 Del Skrevet 6. mai 2009 Måtte le i natt rett etter at vi hadde lagt oss. Plutselig hører vi at S ligger og promper i søvne Både mannen og jeg måtte holde oss for å flire høyt, det var veldig morsomt Bare for å ha sagt det så har han arvet den egenskapen fra pappaen S tok nesten sitt første steg i dag! Han vil så gjerne, ser det på han at han prøver så hardt han kan. Men han er ikke helt klar riktig enda ... Flinke gutten vår! Nå er det slutt på ammingen her i huset. De siste dagene har S spist veldig lite, og det eneste måltidet hans har vært på morgenen før frokost. I dag ville han ikke ha i det hele tatt, så da tar vi det som at han er ferdig. Like greit egentlig, godt å få kroppen sin for seg selv, kunne drikke så mye jeg vil (ikke at det er et problem men) og spise akkurat hva jeg vil Det er jo litt trist på en måte da, en epoke er jo over, og den lille babyen min er ikke noen baby lengre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #992 Del Skrevet 6. mai 2009 Så moro med nesten første skritt! Tenker nok S vil være tidlig ute ja T tok jo sine første skritt da han var 10 mnd og 3 uker. Tenker S går omtrent på den tida han og Amming over ja, det er en epoke overstått det. Litt rart, men som du sier godt å ha kroppen for seg selv! Det jeg syntes var deilig, var at jeg kan reise av gårde på kveldstid uten å måtte tenke på kveldspupp, at jeg er fri til å dra når som helst uten at ungen er avhengig av å ammes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mai 2009 #993 Del Skrevet 6. mai 2009 Skjønner at det erlitt vemodig, men som du sier, nå er det en ny epoke. Og sikkert kjekt å få kroppen for seg selv litt igjen. Jøje meg, lillebabyen deres har vokst fort synes jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. mai 2009 #994 Del Skrevet 7. mai 2009 Tenk at han snart går da. Så flink han er. vi har nok et stykke igjen dit. Lillegutt vil foreløpig kun gå langs møbler, å holdes for å gå fremover skjønner han ikke poenget med Men han går fælt langs møblene da Litt rart at amme perioden er over ja. Vi er ikke helt ferdige enda, så lenge han er interessert tenkte jeg å fortsette fram til han fyller 1 år. Men skal bli litt deilig å bli ferdig ja. Men føler meg ikke så bundet lenger da. Han spiser godt til kvelden, så trenger stort sett ikke kveldspupp hvis jeg ikke er hjemme. Håper dere finner en leilighet. Kanskje like greit å bare ta det første og beste, så for dere heller bare bo der til dere finner noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 7. mai 2009 Så moro med nesten første skritt! Tenker nok S vil være tidlig ute ja T tok jo sine første skritt da han var 10 mnd og 3 uker. Tenker S går omtrent på den tida han og Amming over ja, det er en epoke overstått det. Litt rart, men som du sier godt å ha kroppen for seg selv! Det jeg syntes var deilig, var at jeg kan reise av gårde på kveldstid uten å måtte tenke på kveldspupp, at jeg er fri til å dra når som helst uten at ungen er avhengig av å ammes. Han ser ut til å følge T ja! Deilig at man står så mye friere, og at pappaen har akkurat like mye ansvar! :bigrin: Skjønner at det erlitt vemodig, men som du sier, nå er det en ny epoke. Og sikkert kjekt å få kroppen for seg selv litt igjen. Jøje meg, lillebabyen deres har vokst fort synes jeg :rødme: Nå kan mannen få puppene for seg selv Too much information? Ja, han har vokst utrolig fort ... Tenk at han snart går da. Så flink han er. vi har nok et stykke igjen dit. Lillegutt vil foreløpig kun gå langs møbler, å holdes for å gå fremover skjønner han ikke poenget med Men han går fælt langs møblene da Litt rart at amme perioden er over ja. Vi er ikke helt ferdige enda, så lenge han er interessert tenkte jeg å fortsette fram til han fyller 1 år. Men skal bli litt deilig å bli ferdig ja. Men føler meg ikke så bundet lenger da. Han spiser godt til kvelden, så trenger stort sett ikke kveldspupp hvis jeg ikke er hjemme. Håper dere finner en leilighet. Kanskje like greit å bare ta det første og beste, så for dere heller bare bo der til dere finner noe bedre. S er heller ikke så ivrig på å gå når vi holder hendene hans, men å gå langs møbler er veldig interessant Det er jo veldig greit å fortsette amming så lenge de er interesserte, blir jo anbefalt til de er året iallfall Deilig å ha kroppen for seg selv igjen da. For min del kan vi ta den første og beste leiligheten, til en viss grad. Det må se litt fint ut, og være større enn 45kvm og ikke midt i byen ... Mannen er enda mer kresen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. mai 2009 #996 Del Skrevet 7. mai 2009 For min del kan vi ta den første og beste leiligheten, til en viss grad. Det må se litt fint ut, og være større enn 45kvm og ikke midt i byen ... Mannen er enda mer kresen Jeg synes ikke du er så kresen jeg da. En viss standard må man jo kunne forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 7. mai 2009 S tok sitt første skritt i dag! Jeg satt og lokket han til å gå, og han tok et skritt frem før han satt seg på gulvet igjen! Han ble så stolt da, gliste og lo Flinke ungen vår! Har ikke hørt noe mer om det huset vi ville leie, merkelig at de lar folk vente så lenge ... Det var ikke leid ut på tirsdag, men nå er det vel enten leid ut eller utleieren er veldig treg ... I dag har vi sendt mail til én leilighet og ringt på en annen. Den siste var veldig fin, 75kvm, lå fint til og virket veldig aktuell. Så da kan det hende mannen drar nedover på visning, men det må være god sjanse for at vi får den om han drar helt til østlandet på visning da ... Vi får se. Jeg er litt lei av å få opp forhåpningene for så å få de knust om og om og om og om og om og om og om og om og om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mai 2009 #998 Del Skrevet 7. mai 2009 Så moro med første skritt! Da varer det nok ikke lenge før han går alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. mai 2009 #999 Del Skrevet 7. mai 2009 Så flink S er Lykke til med leiligheten, hørtes jo veldig grei ut den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. mai 2009 #1000 Del Skrevet 7. mai 2009 Flinke S.! Tenk, lillegutten din har tatt sitt første skritt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå