Gjest imli Skrevet 5. mars 2009 #841 Del Skrevet 5. mars 2009 Moro med ny PC da... Eller Mac Jeg har ikke peiling på sånt, men iflg mine dataoppdaterte venner er Mac MYE bedre enn andre PC'er Kos deg på IKEA-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. mars 2009 #842 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei Snupp! Så moro med ny mac, jeg er stor fan. Har veldig lyst å finne på noe en dag selv om jeg har lite penger. Må bare overbevise mannen om at kafébesøk og sånt er veldig viktig Neida, men sidne mannen reiser til Oslo så har han vel en 5-hundrings å avse til kona som må være igjen alene håper jeg Og du, hvis dere ikke allerede har vært på IKEA, kunne jeg og tenke meg en tur en dag. Mannen hater nemlig å gå på IKEA, jeg kunne leid bil fra kollektivet, så kunne vi dratt på dagen når det ikke er så mye folk? Hvis dere har vært allerede, kansje du orker en tur til neste uke, for da har jeg forelesnignsfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. mars 2009 #843 Del Skrevet 5. mars 2009 Gjerne gi et hint om du finner tannlege, må finne meg ny tannlege jeg og, og det blir utsatt og utsatt og utsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. mars 2009 #844 Del Skrevet 5. mars 2009 Da lærte jeg mye nytt om Mac Blir moro å få den sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Moro med ny PC da... Eller Mac Jeg har ikke peiling på sånt, men iflg mine dataoppdaterte venner er Mac MYE bedre enn andre PC'er Kos deg på IKEA-tur! Ja, kjempemoro! Jeg er enig med dine dataoppdaterte venner Ble ikke noe Ikea-tur, skal vel ta turen i morgen i stedet. Hei Snupp! Så moro med ny mac, jeg er stor fan. Har veldig lyst å finne på noe en dag selv om jeg har lite penger. Må bare overbevise mannen om at kafébesøk og sånt er veldig viktig Neida, men sidne mannen reiser til Oslo så har han vel en 5-hundrings å avse til kona som må være igjen alene håper jeg Og du, hvis dere ikke allerede har vært på IKEA, kunne jeg og tenke meg en tur en dag. Mannen hater nemlig å gå på IKEA, jeg kunne leid bil fra kollektivet, så kunne vi dratt på dagen når det ikke er så mye folk? Hvis dere har vært allerede, kansje du orker en tur til neste uke, for da har jeg forelesnignsfri Jepp, gleder meg til ny mac! Har ikke så mye penger jeg heller- siden jeg fikk mac ... Men må gå an å kose seg litt likevel! Blir litt vanskelig å ta Ikea-tur med Sigur på slep uten bilsete, og det koster litt for mye å leie bilsete bare for én tur ... Men jeg kan godt bli med til Ikea neste uke også! Gjerne gi et hint om du finner tannlege, må finne meg ny tannlege jeg og, og det blir utsatt og utsatt og utsatt... Det skal jeg gjøre Har et søskenbarn som er tannhelsesekretær, og hun ga meg en liste over paraplytannleger her i byen. Ikke at jeg aner hva paraplytannlege er , men ... Da lærte jeg mye nytt om Mac Blir moro å få den sikkert Endret 6. mars 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mars 2009 #846 Del Skrevet 6. mars 2009 Men vi får bilsetet vårt i helgen Så hvis S ikke veier mer enn 13 kg kan vi bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 6. mars 2009 Helg! Ikke at jeg merker store forskjellen siden både mannen og jeg er hjemme, men Mac-en min er i Oslo! Lurer på hvor lang tid den tar hit, men tviler på at jeg får den før på mandag uansett, for de skal vel sende den og komme og levere den på døra ... Kanskje Flickan kan hente den for meg i Oslo? Haha, nei- bare tull på meg, men det hadde uansett ikke hjulpet siden hun sikkert ikke er tilbake i bartebyen før på mandag I kveld skal vi kose oss med nachos og Cola, øl for mannen Så tenke vi at vi skulle på Ikea i morgen, vi fikk ikke dratt på torsdag pga mannen hadde veldig vondt i hodet. Skal ut med Flickan etterpå, finne på ett eller annet Har sett på badedrakt igjen i dag, er badedrakt størrelser mindre enn andre størrelser, eller har jeg lagt på meg?! Den jeg prøvde i dag fikk jeg knapt over rumpa, med mindre det var en slags glidelås/knapp eller noe som jeg overså da ... :klø: Hvorfor er alle badedrakter i år enten svarte eller ser ut som en gammel, fargesprakende gardin?! Jeg synes jeg blir for blek i svart ... I går ble jeg sminket på Body Shop, det var moro å få prøvd Endte med at jeg brukte en del penger på sminke Men jeg hadde satt av litt penger til det formålet siden jeg trengte å bytte ut den gamle, utdaterte sminken min. Mye bedre med ny, ordentlig sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. mars 2009 #848 Del Skrevet 6. mars 2009 *drømme om IKEA-tur* ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. mars 2009 #849 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kjøpte meg forresten badedrakt i går. Blå med bittelitt mønster over brystet, i akkurat den størrelsen jeg bruker til vanlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) *drømme om IKEA-tur* ..... Bli med? Jeg kjøpte meg forresten badedrakt i går. Blå med bittelitt mønster over brystet, i akkurat den størrelsen jeg bruker til vanlig..... Hørtes fin ut! Hvilken butikk? Da er det bare jeg som er feit da, og som bor på et teit sted med teite badedrakter Endret 6. mars 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 #851 Del Skrevet 6. mars 2009 var ikke denne badedrakta fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2009 #852 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg måtte ha stor str i badedrakt... Tror den jeg har er str 40/42 eller noe, og jeg VET at jeg ikke har lagt på meg Er vanligvis ca 38. Jeg tok bare en helt enkel svart en, men ellers syns jeg du skal gå for den Gossip Girl foreslår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. mars 2009 #853 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror badedrakter varierer veldig i størrelse... Jeg prøvde en i str. 40 (som i alle fall var min str. før graviditeten, nå vet jeg ikke helt) på sportsbutikk, den var for kort og dekket ikke til brystene ordentlig (på sidene). Grusomt! Etter det gav jeg opp, så jeg har ikke badedrakt. Synes også Gossip girls tips var skikkelig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 6. mars 2009 #854 Del Skrevet 6. mars 2009 Badedrakt er det verste plagget jeg prøver. Har gitt opp for flere år siden, men burde vel vært og prøvd igjen. Men foreløpig bruker jeg bikini også i bassenget. Da får jeg i det minste kjøpt delen hver for seg, og brystene får støtte... Paraplytannlege var nytt uttrykk for meg også. Fikk du ingen forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2009 #855 Del Skrevet 6. mars 2009 Synes størrelser varierer veldig fra butikk til butikk... Helt håpløst noen ganger. Men skjønner ikke helt hvorfor noen legger seg på små størrelser. Jeg blir i hvert fall sur hvis jeg må ut og finne en større størrelse og da blir det gjerne ikke noe kjøp Lekker badedrakt Gossip girl hadde funnet. Den hadde sikkert vært lekker med mine strekkmerker God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mars 2009 #856 Del Skrevet 7. mars 2009 Lekker badedrakt Gossip girl hadde funnet. Den hadde sikkert vært lekker med mine strekkmerker Hadde nok vært stilig Du hadde hvertfall blitt lagt merke til ************* Men helt seriøst igjen så finnes det alternativ til badedrakten. Eksempler fra ELLOS: hotpants tankini Tankini med hotpants evt vanlig bikinibukse Boxsertruse Tankini halterneck Bikinitopp Enda en bikinitopp Så har du disse badekjolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. mars 2009 #857 Del Skrevet 7. mars 2009 Mye fint der! Syns de ikke har butikk så det er mulig å prøve bikiniene først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. mars 2009 #858 Del Skrevet 7. mars 2009 Bli med? Hørtes fin ut! Hvilken butikk? Da er det bare jeg som er feit da, og som bor på et teit sted med teite badedrakter Det hadde vært noe det!! Jeg kjøpte på intersport! Og du er nok absolutt IKKE feit.... Jeg er adskillig større enn deg! Så i så fall er jeg GRUSOMT feit..... var ikke denne badedrakta fin? Syns du skal gå for denne, Knøttet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. mars 2009 #859 Del Skrevet 7. mars 2009 Forresten så synes ikke jeg heller noe særlig om badedrakter... Eller badetøy generelt... Eller å vise meg i undertøy nå etter fødselen... Skal egentlig ikke klage, fikk ingen strekkmerker og magen har gått ganske bra inn igjen. Men "håndtakene" på sidene har blitt verre, syns jeg.... Og når jeg har på meg undertøy/badetøy, så klemmer det jo inn og "skviser håndtakene" tydelig ut... Ser så stygt ut, ser ut som jeg har tredd på meg altfor små klær, men det har jeg egentlig IKKE gjort.. Kan jo ikke akkurat kjøpe bikinitruse som er 3-4 str for stor heller, bare for at det ikke skal skvise ut side-flesket... Da hadde jo trusedelen vært aaaltfor stor, ikke videre pent det heller... Skulle så absolutt ha strammet opp litt rundt mage/livet, hofter og lår...!! Usj, det var dagens lille klage....... :gjeiper: (Også i DIN dagbok da......sorry!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. mars 2009 #860 Del Skrevet 7. mars 2009 Og så må jeg jo legge til at....... ...første steg er kanskje å slutte og bake og spise alle disse kakene...??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå