Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Hvorfor må S stå opp kvart over seks? Det er alt for tidlig for b-mennesker som oss! :roll: Nå skal det sies at vi står ikke opp så tidlig, vi lar S herje i sengen vår en stund først :rodme:

I dag har vi vært innom en barnehage, som vi nå har søkt oss inn i. Barnehagen virket veldig fin på alle måter, og vi fikk grundig info om den. Så nå er vi endelig ferdig med barnehagesøkingen, litt trege vi ... :sjenert: Blir spennende hvor vi får plass, og om vi i det hele tatt er i bartebyen til høsten.

S er så søt, jeg og han satt i senga vår tidligere i kveld, fordi når S er grinete pga han er trøtt så hjelper det å leke med han i senga vår. Jeg satt og holdt rundt han, og stakkar liten var så trøtt at han sovnet på skuldra mi! :overrasket: Før han sovnet hørtes det ut som han lo litt, var iallfall noen godlyder fra han :hjerter_rundt: :rødme: Herlig, herlig unge!

Blir visst ikke noe treff i morgen, for hun som skulle ha det er syk. Blir vel en annen gang i stedet da.

I dag skal vi spise falafel/kebab og se film, dvs. filmen blir vel droppet siden det er for sent nå, vi må jo komme oss i seng til rimelig tid også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Kvart over seks er tidlig ja, men man blir vant til det til slutt ;)

Om dere ikke står opp da, så er dere i allefall våken :lur:

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kvart over seks er tidlig ja, men man blir vant til det til slutt ;)

Om dere ikke står opp da, så er dere i allefall våken :lur:

God helg :hug:

Jeg har skremmende nok blitt vant til å stå opp mye tidligere enn før! Før var alt før klokka tolv tiiidlig, nå er klokka tolv seeent på dagen :fnise:

Heldigvis sov han til sju i dag, da var vi uthvilte, herlig :)

God helg! :klemmer:

Innom og ønsker deg ei god helg :klemmer:

God helg til deg også! :klem:

=========================================

Æsj, jeg må finne meg en tannlege ... Men jeg har tusen grunner til å utsette det :roll: Jeg har fått en visdomstann siden sist, og selv om den er vond er jeg redd jeg må ta den siden min forrige tannlege hele tida snakket om at den måtte vi ta når den kom opp ... *redd*. Men hvilken tannlege skal jeg ta?! Vil gjerne ha en offentlig en, men de tar vel ikke inn nye pasienter, og har de det nyeste utstyret, mon tro? Egentlig skulle jeg gjerne hatt en med lystgass, siden jeg er redd tannleger, men det er så sinnsykt dyrt *sukk*. Jeg vil bare ha en sympatisk tannlege som har nytt utstyr og god smertelindring! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og sjekker ståa :)

Tannleger er noe herk. Jeg skal til tannlegen i dag, og er redd for hva hun vil si. Jeg har nemlig også en visdomstann som sikkert bør tas snart, og i tillegg skal man jo ikke se bort fra at det kanskje har sneket seg inn et hull ... Men, men. Tannlegen min er i hvert fall ålreit og sparer ikke på bedøvelsen om det trengs :fnise: Håper du finner en du trives med!

Ellers høres det ut som dere har det bra! Utrolig søtt med S som sovnet på skuldren din ... :hjerte:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og sjekker ståa :)

Tannleger er noe herk. Jeg skal til tannlegen i dag, og er redd for hva hun vil si. Jeg har nemlig også en visdomstann som sikkert bør tas snart, og i tillegg skal man jo ikke se bort fra at det kanskje har sneket seg inn et hull ... Men, men. Tannlegen min er i hvert fall ålreit og sparer ikke på bedøvelsen om det trengs :fnise: Håper du finner en du trives med!

Ellers høres det ut som dere har det bra! Utrolig søtt med S som sovnet på skuldren din ... :hjerte:

God helg!

:vinke:

Ja, jeg hater tannleger :nei: For sent å si lykke til hos tannlegen, men håper det gikk bra!

Høres ut som en bra tannlege, kanskje jeg skulle dratt til din ;) Er nok for langt å reise, med mindre vi flytter da :tunge1:

Vi har det veldig bra her, S er så herlig :hjerte:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg kan ikke fordra Mia Gundersen :roll: Men Norske Talenter er litt morsomt da, sitter og ser på det mens jeg diller med pc-en og venter på at maten blir ferdig. I kveld blir det auberginegrateng :sikle:

God helg til alle! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var ute med en kamerat i går, til langt på natt (02:30), og derfor skulle jeg ta S i dag morges slik at mannen skulle få sove. S våknet 06:30 og jeg reiste meg opp for å gå bort til han og ta han opp i senga. Hele verden gikk rundt og jeg måtte bare legge meg ned og vente litt. Prøvde igjen, men fortsatt like svimmel :forvirret: Fikk karret meg bort til sprinkelsenga, hatt S oppi senga vår og la meg ned igjen. Hele hodet mitt spant rundt og rundt :spy:

Skjønner ikke hva det er med formen min for tida jeg, jeg ble jo slik som dette i høst også, og to-tre ganger da jeg var gravid :vetikke:

Vi har tenkt oss til legen med S i morgen pga han er så gylden i huden (han hadde gulsot da han ble født, men han er ikke noe gul i øynene- som er et symptom) og han blødde i tannkjøttet i går. Da passer det bra at jeg også snakker med legen og får tatt noen blodprøver av meg for å se om det er noe galt med meg. Blir jo nesten bekymret, denne svimmelheten kan ikke være normal ...

Jeg får meg kanskje mac! :hoppe: Et utrolig bra tilbud på gammeljobben til mannen, håper vi får det til nå :hoppe::danser:

Dagen i dag blir nok tilbrakt på sofaen, jeg føler meg bedre innimellom, men tror jeg må ta det med ro så jeg ikke blir skikkelig dårlig og kvalm ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes ekkelt ut.

Får håpe dere finner ut hva som feiler både S. og deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper formen blir bedre, eller at noen blodprøver kan forklare svimmelheten.

Merkelig nok ble jeg bedre utover kvelden, og var helt fin da jeg våknet på mandag. Heldigvis! :)

Svimmelhet er ekkelt. Håper du finner ut av det :klemmer:

Heldigvis gikk det over etter én dag, men jeg skal til legen og sjekke uansett :jepp:

Uff, hørtes ekkelt ut.

Får håpe dere finner ut hva som feiler både S. og deg.

Var veldig ekkelt, heldigvis gikk det over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så dårlig jeg er til å skrive for tiden! :sjenert: Skal skjerpe meg...

Jeg hadde muligheten til å få ny Mac gjennom gamlejobben til mannen, men pga nazitilstander der (veldig streng distriktsjef som plutselig har fått merkelige ting for seg) ble det ikke noe av, og jeg ble naturlig nok skuffet. Jeg trenger ny maskin, min er gammel, treg, enkelte av tastene på tastaturet er vriene, jeg kan ikke bruke høyre museknapp, mousepaden har en tendens til å streike, den bråker ++ (ok, nok syting ... ). Den fantastiske mannen min gikk til Eplehuset for å kjøpe mac til meg, men siden de ikke hadde noen macbooker så bestilte han på nett, så da jeg kom hjem lå det et brev til meg med bestillingen :hjerter_rundt::hoppe::danser: Egentlig er det ikke så smart å kjøpe slikt nå, men jeg måtte love to ting: at jeg ikke skulle kjøpe gave til han til bursdagen hans og at dette er bursdagsgave til meg og bryllupsdagsgave til meg og han- helt greit for meg! :biggrin: Tror det blir vanskelig å ikke kjøpe noe til han i bursdagsgave, men ...

Nå skal det sies at vi har felles økonomi :fnise: men det blir jo en gave like vel, på samme måte som at det er en gave når jeg kjøper bursdagsgave til han og han til meg, selv om vi har felles økonomi :jepp:

Så nå teller jeg bare ned til jeg får ny mac i posten, utålmodig! ;)

I dag har jeg vært på spa, fikk det i julegave av svigers- helt topp gave! :biggrin: Tok ansiktsbehandling og massasje, det var veldig herlig :) Deilig å få skikkelig god behandling, og så føler jeg må så ren nå :)

Men nå er det Frustrerte fruer, skal prøve å skrive i deres dagbøker senere i kveld eller i morgen- ta da! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Spa er toppers :tommelopp:

Ny mac er også toppers :tommelopp:

Håper både S., mamman til S. og pappan har det bra!? ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det blir med ny mac da :jepp:

Snill mann du har :biggrin:

Deilig med spa. Godt å bli skikkelig bortskjemt noen ganger.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Spa er toppers :tommelopp:

Ny mac er også toppers :tommelopp:

Håper både S., mamman til S. og pappan har det bra!? ;)

:klemmer:

Spa og mac er topp, ja! :biggrin:

Vi har det bare bra, alle tre :)

Håper familien på fem også har det bra :)

Så deilig det blir med ny mac da :jepp:

Snill mann du har :biggrin:

Deilig med spa. Godt å bli skikkelig bortskjemt noen ganger.

Ha en fin kveld :klemmer:

Jepp, gleeeder meg! :biggrin::hoppe: Kan knapt vente nå, utålmodig jeg, nei? :fnise:

Har alt for snill mann, fortjener det ikke ... :sjenert:

Spaet var veldig deilig, følte meg så ren og pen etterpå ;)

En fin kveld til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og snikleser litt :)

Så snill mann du har! Jeg sikler litt på en macbook air selv, for den er så liten og nett. Men den jeg har er bare et år gammel, så det blir vel å vente litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på mac og vanlig pc/bærbar?? :klø: Er litt ute når det gjelder sånt ;)

Spa hørtes herlig ut ja... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og snikleser litt :)

Så snill mann du har! Jeg sikler litt på en macbook air selv, for den er så liten og nett. Men den jeg har er bare et år gammel, så det blir vel å vente litt...

Hei hei :)

Mhm, han er veldig snill :rødme: Jeg fortjener det egentlig ikke, skjemme meg bort slik :sjenert:

Har hatt litt lyst på macbook air jeg også, men den er alt for dyr akkurat nå iallfall og så trenger jeg den ikke til mitt bruk.

Hva er forskjellen på mac og vanlig pc/bærbar?? :klø: Er litt ute når det gjelder sånt ;)

Spa hørtes herlig ut ja... *drømme*

Hm, jeg er ikke flink til å forklare, men skal prøve og så kan jeg spørre mannen ;)

Pc-er har forskjellige produsenter: Acer, Hp, Dell ++ per definisjon er en Mac en pc (personal computer) og Mac er navnet på maskiner laget av Apple. Mac bruker et annet operativsystem enn hva de fleste pc-er blir solgt med, de fleste pc-er blir solgt med Windows, men Mac bruker MacOs. Operativsystemet til Mac er oppbygd og fungerer på en annen måte enn Windows, mindre datakrasj og slike typiske problemer. Både maskinen og softwaren blir lagd av samme produsent når man bruker en Mac, så det fungerer veldig bra sammen, slik det ikke alltid gjør med pc-er siden én produsent lager maskinen og en annen lager softwaren.

Sånn kort fortalt, har sikkert glemt noe.

Spa er noe alle burde unne seg i blant! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må finne meg en badedrakt! Har store planer om å ta med S i bassenget, vi tror han vil like det siden han elsker å bade :hjerter_rundt:

Var innom flere butikker for å se i dag, men undertøyskjeden hadde bare dyre badedrakter og de andre butikkene hadde ikke noen badedrakter som var fine til meg :( Er badedrakter mindre i størrelsen enn andre klær? :klø: Prøvde på meg en størrelse større enn jeg bruker, og den var litt knapp! :overrasket: Dessuten hadde den utringning alt for langt ned, så den var uaktuell. Jeg får heller se mer en annen dag :)

I morgen blir det Ikea-tur. Vi trenger sårt en ny lampe pga den gamle er slitt og stygg, og så har S begynt å dra og slite i den. Like greit egentlig, siden den er gammel og slitt :fnise:

Møtte på "venninna" mi i dag, men unngikk henne ... Barnslig? Kanskje, men jeg orker ikke å ha en stor dramaqueendiskusjon midt på H&M ... :roll: Aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg om jeg tilfeldigvis møter på henne, jeg orker ikke noe styr! Skjønner fortsatt ikke hvordan hun kan si at jeg ikke har stilt opp for henne siden mannen og jeg flyttet sammen, for 5 år siden! :overrasket::roll:

Mannen min nekter meg å kjøpe bursdags- og bryllupsdagsgave nå pga jeg får mac, men jeg må jo kjøpe noe! Bursdagen aner jeg ikke, hadde jeg hatt litt mer tid (bursdag 24.mars) kunne jeg tegnet/malt noe, men blir vel bare avslørt siden han er hjemme for tida ... Men til sommeren har vi 2 års bryllupsdag, og det heter Bomullsbryllup, ergo må jeg gi han noe med bomull ;) Jeg tenkte lenge på hva det kan være, men så kom jeg på at lerret er lagd av bomull eller bomullcanvas da :) Da kan jeg jo male noe! Jeg vet bare ikke hva enda, men det finner jeg ut. Det må jeg jo "få lov til" å gi han, siden det ikke koster meg stort- poenget var jo at jeg ikke skal gi han gave (eller få gave) siden vi ikke har så mye penger å bruke på sånt, så da får jeg gitt han noe likevel! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...