MellonCollie Skrevet 17. november 2008 #421 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor sover S på dagtid nå? Husker ikke hvordan dere gjør det Lillegutt her driver og vokser ut av kurven sin, så må tenke litt nytt.. Her er det heller ikke noe overskuddsenergi. Har også hatt en utrolig sutrete og krevende baby i dag, så det er vel noe som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor sover S på dagtid nå? Husker ikke hvordan dere gjør det Lillegutt her driver og vokser ut av kurven sin, så må tenke litt nytt.. Her er det heller ikke noe overskuddsenergi. Har også hatt en utrolig sutrete og krevende baby i dag, så det er vel noe som går Han sover i vognbagen sin, inne i stua. Men snart kan han ikke gjøre det lengre, for han har snart vokst ut av den, og sportsvogna kan han jo ikke sove i på samme måte og så er det bare tull å dra den 3 etasjer opp :dåne: Vet ikke hvor vi skal legge han når han har vokst ut av vognbagen Hehe, sikkert noe som går ja ... Håper ikke det er smittsomt i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. november 2008 #423 Del Skrevet 17. november 2008 Det MÅ være noe som går - har vært det samme hos Ella* og Amused også i dag, og hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 17. november 2008 Det MÅ være noe som går - har vært det samme hos Ella* og Amused også i dag, og hos oss Såpass?! Ja, da er det jo noe som går da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. november 2008 #425 Del Skrevet 17. november 2008 For første tann Her også er det en som er i ferd med å vokse ut av bagen sin... Lurer litt på om vi skulle slått opp reisesenga i stua jeg da, men jammen ikke sikker. Vi har jo vogna i gangen, så han kan sove i sportsdelen også. Får høre litt med Kjære om hva som blir mest praktisk og prøve oss litt frem tror jeg... Lillegutt er også ofte litt grinete når han skal sove på dagtid. Om kvelden er han stort kjempegrei og når vi triller tur. Men når jeg legger han for å sove i vogna inne på dagen er han sjelden helt enig... Men er jo greit å venne de til at de ikke må trilles hver gang da... Får håpe det går seg til etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. november 2008 #426 Del Skrevet 17. november 2008 Bare innom å oppdaterer meg litt etter lang kg pause Koselig å lese her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. november 2008 #427 Del Skrevet 18. november 2008 Såpass?! Ja, da er det jo noe som går da! Det må visst være det ja Håper dere hadde en mye bedre natt enn oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 18. november 2008 For første tann Her også er det en som er i ferd med å vokse ut av bagen sin... Lurer litt på om vi skulle slått opp reisesenga i stua jeg da, men jammen ikke sikker. Vi har jo vogna i gangen, så han kan sove i sportsdelen også. Får høre litt med Kjære om hva som blir mest praktisk og prøve oss litt frem tror jeg... Lillegutt er også ofte litt grinete når han skal sove på dagtid. Om kvelden er han stort kjempegrei og når vi triller tur. Men når jeg legger han for å sove i vogna inne på dagen er han sjelden helt enig... Men er jo greit å venne de til at de ikke må trilles hver gang da... Får håpe det går seg til etterhvert... Hm, det med reiseseng var smart Har ikke noe sånt vi, så vi får se hva vi gjør. Har heldigvis enda litt tid til å bestemme oss da Det er akkurat det at det ikke er så lurt å venne de til at de må trilles hver gang de skal sove ... Selv om det er veldig lett å ty til den løsningen når de hylgriner Bare innom å oppdaterer meg litt etter lang kg pause Koselig å lese her! Der var du ja! Koselig at du er tilbake Det må visst være det ja Håper dere hadde en mye bedre natt enn oss da! Natten har vært bra, han har sovet hele tida utenom ett måltid Kjedelig at dere har hatt en dårlig natt, håper dagen blir bra iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 18. november 2008 Er det bare meg, eller har South Park blitt altfor dumt? Det har jo alltid vært dumt da, men nå går det over alle støvelskaft ... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. november 2008 #430 Del Skrevet 18. november 2008 Kanskje man blir smitta gjennom dagbøker? *redd* ps. South Park er dumt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 18. november 2008 Kanskje man blir smitta gjennom dagbøker? *redd* ps. South Park er dumt ja. I såfall tar jeg meg en kg-pause tror jeg Godt du er enig Skjønt, må si det er litt underholdende når de påstår at Peter (disippelen til Jesus) var en hare, og siden han ble pave skal paven være en hare, ikke et menneske. Og så er hjemløse vesener som er annerledes enn oss mennesker, for de kan livnære seg på småpenger Men mye, mye av det blir for dumt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. november 2008 #432 Del Skrevet 18. november 2008 Lenge siden jeg har vært innom her ... Men nå gjør jeg et nytt dagbokforsøk! A har nesten vokst ut av bagen sin, han også (vi har jo kombivogn, så bagen er ganske liten). Om dagen sover han stort sett på sofaen, men det er litt upraktisk ettersom jeg gjerne vil sitte der ... Har prøvd å legge ham i senga når han skal ta dagslurer, men er det noe med at de helst ikke skal sove på samme sted om dagen som om natta? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. november 2008 #433 Del Skrevet 18. november 2008 Lillegutt sover også ofte på sofaen ved siden av meg, men jeg tenker at nå fremover som har blir mer mobil er det ikke sikkert det er så god løsning lenger.. men det med reiseseng var jo veldig lurt egentlig! South Park, ja. Så noen episoder igjen når vi fikk Canal+ i sommer, men syntes ikke det var det samme som det var, nei. Så fortsatte ikke å følge med nå akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 18. november 2008 Lenge siden jeg har vært innom her ... Men nå gjør jeg et nytt dagbokforsøk! A har nesten vokst ut av bagen sin, han også (vi har jo kombivogn, så bagen er ganske liten). Om dagen sover han stort sett på sofaen, men det er litt upraktisk ettersom jeg gjerne vil sitte der ... Har prøvd å legge ham i senga når han skal ta dagslurer, men er det noe med at de helst ikke skal sove på samme sted om dagen som om natta? :klø: Hei! Koselig å se deg igjen Sofaen er jo greit, iallfall inntil videre. S driver jo å ruller rundt nå, så jeg vet ikke om jeg tør det noe særlig lenge- selv om sofaen heller ... Har hørt at de helst skal sove et annet sted om natta enn om dagen, derfor det blir litt problematisk her ... Lillegutt sover også ofte på sofaen ved siden av meg, men jeg tenker at nå fremover som har blir mer mobil er det ikke sikkert det er så god løsning lenger.. men det med reiseseng var jo veldig lurt egentlig! South Park, ja. Så noen episoder igjen når vi fikk Canal+ i sommer, men syntes ikke det var det samme som det var, nei. Så fortsatte ikke å følge med nå akkurat.. Nei, litt skummelt når de begynner å rulle og krype/krabbe dessverre ... Reiseseng var lurt ja, spørs jo hvor stor den senga er da men. South Park har alltid vært teit, men det har blitt mye teitere enn det var Blir for barnslig humor, men de har noen gullkorn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #435 Del Skrevet 18. november 2008 Vondt i hodet og sliten i dag :dåne: Skjønner egentlig ikke hvorfor, for S har vært kjempesnill hele dagen, men kan være pga jeg stod opp tidlig. Egentlig skal jeg ikke klage da, siden han stod opp rundt åtte, og så våknet han bare én gang i natt for å spise Svigermor har kjøpt julegave til S, men vi får ikke vite hva det er, for det er like morsomt for oss å åpne som for S sier hun Hun har rett i det da Hadde tenkt å kjøpe babygym fra oss og mamma til S til jul, men fant ut at han neppe er interessert i babygym så lenge, så da dropper vi det. Finner helt sikkert på noe annet Svigers vil gjerne spleise med oss på en sprinkelseng til S, han har jo vokst ut av vugga snart og trenger en seng han kan bruke i noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Drar opp denne igjen Julegaver 08 Grønt = ferdig Rødt = ikke ferdig Lilla = ideer, ikke bestemt enda Knøtte-mannen Bluray-film,splash, parfyme Mamma/bestemor Noe fra S, f.eks kopp med bilde av han på og teksten "bestemor" Pappa/bestefar musematte med bilde av S. + Noe mer Venninne K Venninne Å Svigermor/farmor Digitalkamera Svigerfar/farfar kniv/multiverktøy (en slags Leatherman) Søskenbarn K Svigerinne/tante/svoger/onkel Farmor/Oldemor og Farfar/oldefar noe med S Bestemor/Oldemor noe med S Endret 18. november 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. november 2008 #437 Del Skrevet 19. november 2008 Hm... Lurt det der med reiseseng da. Vi bruker vogga på stua, men det varer ikke lenge. Må vel bli vognsoving ute/i gangen når vogga er ute av bruk. South Park har jeg aldri sett, har aldri skjønt hva som er så morsomt med det Så flink du er med julegavene.... Har funnet ut tre stykker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. november 2008 #438 Del Skrevet 19. november 2008 Her har det kommet tann og greier mens jeg har vært borte, gitt!!! Julegaver ja, det begynte jeg med ekstremt tidlig i år (til å være meg). Men tenkte at det var greit å planlegge og ordne litt i god tid, siden jeg antok at tida fram til jul går FORT når vi nå har fått en baby i hus, og jeg i tillegg skal henge litt med på skolen! Men deilig å være i gang med julegavene allerede! Og som tidligere nevnt her; begynner man i god tid blir gavene mer gjennomtenkt og personlige, i stede for dyre hastekjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. november 2008 #439 Del Skrevet 19. november 2008 Flink du er som er i gang med julegaver allerede da. Vi er faktisk i gang alt vi også. Vanligvis blir det siste uka før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. november 2008 Forfatter #440 Del Skrevet 19. november 2008 Hm... Lurt det der med reiseseng da. Vi bruker vogga på stua, men det varer ikke lenge. Må vel bli vognsoving ute/i gangen når vogga er ute av bruk. South Park har jeg aldri sett, har aldri skjønt hva som er så morsomt med det Så flink du er med julegavene.... Har funnet ut tre stykker jeg... Du har ikke gått glipp av så mye ved å ikke se South park Takk, har ikke fått gjort så mye enda da ... Her har det kommet tann og greier mens jeg har vært borte, gitt!!! Julegaver ja, det begynte jeg med ekstremt tidlig i år (til å være meg). Men tenkte at det var greit å planlegge og ordne litt i god tid, siden jeg antok at tida fram til jul går FORT når vi nå har fått en baby i hus, og jeg i tillegg skal henge litt med på skolen! Men deilig å være i gang med julegavene allerede! Og som tidligere nevnt her; begynner man i god tid blir gavene mer gjennomtenkt og personlige, i stede for dyre hastekjøp... Smart tenkt, det er ikke så lett å få tid til julegaveshopping med en nyfødt i hus nei. Flink du er som er i gang med julegaver allerede da. Vi er faktisk i gang alt vi også. Vanligvis blir det siste uka før jul... Nja, har ikke fått ordnet så mye men ... Tenkte vi måtte begynne nå, hvis vi skal bli ferdig og jeg slipper å bli stresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå