Gå til innhold

hva skjer med mannfolk som ikke kan kommunisere?

Anbefalte innlegg

Gjest in luuuv
Skrevet

Er veldig betatt og veldig interessert i en fyr som er håpløs å få trur jeg. Han er i midten av tjueårene, aldri hatt kjærste og helt umulig å kommunisere med.. herlig... Har hatt sex med han et par ganger på fylla. sist for en ukes tid siden. Da var det han som ringte meg fler ganger og tok all intiativ :jepp: , noe som aldri har skjedd før. Men ikke hørt noe fra han etter det. Sendte en sms noen dager etterpå, men fikk ikke noe svar. Sjeldent han svarer på tlf eller sms, noe som ikke bare gjelder meg, men han er generelt dårlig på det. Har fått med meg at han er fysisk tiltrukket av meg men vi kjenner ikke hverandre. Selv om vi bor på samme lille stedet og har mange felles venner. Han snakker omtrent ikke og i nærheten av han blir jeg veeeeeeeeldig stum i fare for å si noe "teit" Har også fått tratt ut av ham at jeg kanskje kan ha sjangs på han, men det svaret var litt defused.. skjønte aldri hva han mente med det..(sms) Ikke bare det at han nesten aldri svarer, men svarer han er det jo nesten umulig å tolke hva han mener..

Så noen tips til hvordan man kan få dette vanselige mannfolket? vil jo bare ha han enda mer når det virker så håpløst :sjenert:

Så noen tips?:) jeg blir ikke klok.. er lissom ikke så veldig lett når det ikke går ann å kommunisere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Er veldig betatt og veldig interessert i en fyr som er håpløs å få trur jeg. Han er i midten av tjueårene, aldri hatt kjærste og helt umulig å kommunisere med.. herlig... Har hatt sex med han et par ganger på fylla. sist for en ukes tid siden. Da var det han som ringte meg fler ganger og tok all intiativ :jepp: , noe som aldri har skjedd før. Men ikke hørt noe fra han etter det. Sendte en sms noen dager etterpå, men fikk ikke noe svar. Sjeldent han svarer på tlf eller sms, noe som ikke bare gjelder meg, men han er generelt dårlig på det. Har fått med meg at han er fysisk tiltrukket av meg men vi kjenner ikke hverandre. Selv om vi bor på samme lille stedet og har mange felles venner. Han snakker omtrent ikke og i nærheten av han blir jeg veeeeeeeeldig stum i fare for å si noe "teit" Har også fått tratt ut av ham at jeg kanskje kan ha sjangs på han, men det svaret var litt defused.. skjønte aldri hva han mente med det..(sms) Ikke bare det at han nesten aldri svarer, men svarer han er det jo nesten umulig å tolke hva han mener..

Så noen tips til hvordan man kan få dette vanselige mannfolket? vil jo bare ha han enda mer når det virker så håpløst :sjenert:

Så noen tips?:) jeg blir ikke klok.. er lissom ikke så veldig lett når det ikke går ann å kommunisere...

Du kan nok like godt først som sist innse det faktum at han ikke er interessert i deg. Vi damer nærer oss mye på ønsketenkning, det er du ikke alene om. Men i dette tilfellet tror jeg det er best for deg om du ser deg om etter andre :) .

Gjest *nurket*
Skrevet

1. han er ikke interessert

2. elendig kommunikasjon kommer til å ødelegge forholdet hvis han mot formodning skulle være interessert

Skrevet

Takk for svar. Mulig jeg forklarte meg litt teit. Men poenget mitt med innlegget var egentlig ikke "er han interessert eller ikke?" men heller hvordan man kan på best måte komme inn på en sånn fyr som er "redd for forhold" han har vært sånn med alle jenter han har vært med, han kan gjerne ha sex men så fort man viser interesse for noe annet løper han. Har også snakket med kamerater av han og de sier bare lykke til når jeg sier jeg er interessert i noe mer enn sex med han....

Noen som har vært borti en sånn og har tips?:)

Gjest jeg også
Skrevet

Jeg sliter fortsatt med kjærlighetssorg etter at jeg prøvde meg på en sånn, og trodde i et halvt år at "snart får jeg napp".. Mitt råd til deg er å finne noen som er intrisert i stedet.. Det er ikke noe gøy etterpå..

Skrevet

Jeg tror du skal ta til deg rådet fra kameratene hans, det er jo de som kjenner han best.

Skrevet

Huff, hva skal du nå med en mann som du i utgangspunktet ikke kan snakke med sier nå jeg! Er det jaktinstinktet som har slått inn for fullt? Skal du gå inn i et forhold til en med det mål for øye at du skal forandre han? Dømt til å mislykkes!

Har erfaring.

Gjest *nurket*
Skrevet

en mann som ikke viser interesse tilbake blir jo automatisk mer interessant. for å være helt ærlig syns jeg du skal kutte kontakten med han. og hvorfor vil du i det hele tatt være sammen med noen du ikke kan kommunisere med? det er jo dømt til å mislykkes.

Skrevet

jøss, dere er positive.. hehe.. har vel skjønt at jeg bør gi opp ja. Men saken er jo at han er så sinnsyk interessant fordi jeg ikke kan få han tydeligvis.. Har sjeldent problemer med å få de jeg vil, så når det er en jeg ikke kan få så skal jeg jo ha han..

men jeg tenker sånn.. at vil ikke han ha familie og barn lissom eller er det noen som vil være singel for evig? virker som om han blir skremt hvis noen vil noe mer enn sex med han... aaaah plagsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...