Lille meg :) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Nå har jeg nettopp fått meg en ny pulsklokke; Polar F11. Kjempegøy å trene med Er det noen som vet om det er mulig å slette enkelte av treningsøktene som ligger inne på klokken? Jeg har prøvd den ut litt, og nå ligger det masse korte treningsøkter inne på klokken som jeg egentlig vil ha bort Noen som kan hjelpe?
yamyam Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hei. Hvis du har "user manual" så står det på side 23. "To delet a daily file, press and hold LIGHT in Duration view until DELITE FILE? is displayed. Select YES. ARE YOU SURE? is displayed. Confirm deletion with YES. Har du forresten prøv å laste inn filene på PC? Jeg sliter med å få det til - får ikke mikrofonen til å ta inn signalene.. noen tips til hvordan få det til?
Lille meg :) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk, da fikk jeg det til Trodde jeg hadde gjennomlest bruksanvisningen for å finne det men Jeg hadde også litt startproblemer med å laste inn filene på PCen ved hjelp av Polar WebLink. Vet du om mikrofonen i det hele tatt fungerer? Gjør den det er det mulig at volumet står på for lavt, så kan være lurt å forsøke å justere volumet. Pass på at det ikke er noe bakgrunnsstøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå