Gå til innhold

Anbefaler Skum frisør i Oslo på det varmeste!

Maja_83

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte bare tipse dere om en fantastisk frisørsalong i Oslo som er svært dyktige på brudeoppsett av hår og ikke så ille dyre heller. Jeg lette mye etter noen gode tips til salonger, men fant ikke så mange anbefalinger fra andre bruder, så kom tilfeldigvis over salongen på nettet og ble overhpdet ikke skuffet etter prøvetimen min der. Frisøren skjønte hva slags frisyre jeg var ute etter og gjorde meg positivt overrasket over resultatet :) Nå gleder jeg meg bare til hun skal sette det opp på den store dagen vår ;)

Skum frisør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det der på den store dagen? Fikser de alt eller ordner de hår og sminke - også tar du på kjole en annen plass? Leter med lys og lykt etter en salong jeg også! ( Som ikke tar 6000,- for meg og min forlover)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer dit på morgenen. Da blir jeg sminket i 1 time, så setter de opp håret mitt i ca. 2 timer. Når det er ferdig så skifter jeg og pynter meg i salongen med hjelp av forloveren min og søster. Betaler ca 2600,- for meg, og så tar de 700,- for den timen de bruker på å sette opp min forlover sitt hår. Veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...