Ingeborg Skrevet 4. juni 2003 #21 Del Skrevet 4. juni 2003 Grattis fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 6. juni 2003 Tusen takk for alle hilsner! Og nå skal dere få høre om kaken fra Pascal..... Bestilte en Creme Brulee kake, i den skal det være mye vaniljekrem i midten. Skuffelsen var derfor veldig stor da det viste seg å ikke være noe vaniljekrem i kaken overhodet!! Når jeg leverte kakestativet fikk jeg beskjed om å ta med en kakebit ned så konditoren selv kunne få se, eller så ville han bare nekte!! Jeg kom ned med kake og fikk til all overmål ett utrolig lite hyggelig møte med verdens mest arrogante konditor. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha kommet med en gang og klaget, så kunne de kanskje ha hjulpet meg.... I brudekjole kl. 21.30 en lørdagskveld spurte jeg.... Det endte med at konditoren sa at jeg stod og ljugde mannen mitt i fjeset (til tross for kakestykket som var med...) han satte seg demonstrativt ned og nektet å snakke noe mer med meg!!!!!!!!!! Etter en så utrolig dårlig service kommer jeg ALDRIG til å sette mine ben hos Pascal noen gang igjen! Jeg var så sinna at jeg nesten var på gråten.... Mente ikke engang at vi skulle få refundert noe penger, bare en unnskyldning for at kaka ikke var som lovet..... Tror aldrig jeg har blitt så skuffa som etter denne behandlinga, men, men. Dårlig reklame kan jeg ihvertfall gi i tillegg til at jeg kommer til å skrive ett lite hyggelig brev til hovedkontoret i drammensvn.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 8. juni 2003 Her er en link til noen bilder hvis noen vil se. http://home.online.no/~le-z/minebilder.cfm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 8. juni 2003 #24 Del Skrevet 8. juni 2003 Så fine dere var! :D Kjempefin brudebukett også. Og den konditoren skulle hatt seg et smile- og servicekurs. Fyttirakkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 8. juni 2003 Tusen takk Helenius. Kommer til å legge ut flere bilder etterhvert som vi får.... Brudebuketten bestilte min kjære, godkjente kun farven på rosene! Han viste også på forhånd hvilken fasong jeg kunne tenke meg, ble kjempefornøyd selv også. Det er nesten så jeg betaler for ett kurs til konditoren.... Kommer ihvertfall ikke til å anbefale Pascal til noen igjen etter dette! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 8. juni 2003 #26 Del Skrevet 8. juni 2003 Tusen takk Helenius. Kommer til å legge ut flere bilder etterhvert som vi får.... Du, jeg lurer: Har du noen nærbilder av sveisen din? Den ser ut som noe jeg kunne tenke meg å ha! (Uff, "sveisen" hørtes ikke så bra ut, jeg mente FRISYREN ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 8. juni 2003 Det har jeg nok, men de bildene har jeg ikke fått enda, får endel bilder neste helg. Har også tatt bilder bakfra for å få med hvor stilig "sveisen" var bakfra også :D Sender deg bilder når jeg får de!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 8. juni 2003 #28 Del Skrevet 8. juni 2003 Det har jeg nok, men de bildene har jeg ikke fått enda, får endel bilder neste helg. Har også tatt bilder bakfra for å få med hvor stilig "sveisen" var bakfra også :D Sender deg bilder når jeg får de!! Superdupert! Jeg gleder meg til å se. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal ha det ennå, men jeg synes du var veldig fin på håret. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg var kjempefornøyd med håret selv også, ikke var det så ille vanskeligt å få ut alle hårspennene heller.... Mannen plukket ut 52 hårspenner i løpet av 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå