Ricola Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg ønsker å lage et forslag til en hjemmeside, men ønsker ikke at denne skal vises på nettet før den er 100% klar. Jeg prøvde 123hjemmeside, men i løpet av en time fikk jeg jo mange besøkende! Finnes det en gratisside jeg kan prøve meg frem på, uten at andre kan se?
feuerstein Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Lag den i en mappe på din egen maskin, du trenger jo ikke gå via nett. Hvis du ikke skal bruke php trenger du heller ikke å installere noe spesiell programvare.
Ricola Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Lag den i en mappe på din egen maskin, du trenger jo ikke gå via nett. Hvis du ikke skal bruke php trenger du heller ikke å installere noe spesiell programvare. Men jeg ønsker å ha en mal (a la den på 123), bare at jeg selv bestemmer når den skal publiseres. Å prøve å lage noe selv, uten mal og hjelpemiddel blir nok for vanskelig.
Gjest Nishiki Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 www.freewebs.com Der velger du selv når du vil publisere den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå