Imax Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg abonnerer på Kreative Kvinner, etter at det ble slått sammen med Hobbyidèer. Men jeg liker ærlig talt ikke bladet særlig godt? Jeg likte mye bedre Hobbyidèer, og synes dette er mer "kjerringblad" med til og med en "bekjennelse" fra en eller annen dame som gjerne snakker om tidsklemma og andre kjedelige greier. Hva synes dere? Finnes det andre blader som kan inspirere? Evnt. nettsider?
g@brielle Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg synes også det har blitt helt elendig, så jeg har sagt opp abonnementet mitt. I stedet har jeg bestilt abonnement på et nytt engelsk magasin jeg tror kan bli bra, Sew Hip. Første nummer kommer ut i oktober, og det koster omlag 50 pund for 10 utgaver. Ellers lar jeg meg inspirere av blogger, men lista der er for lang til at jeg orker å legge ut her ;-)
billie Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg blir også kjempeinspirert av blogger.. Vanligvis googler jeg bare f.eks. Kreativ blogg og ser hvor jeg havner. Men jeg har ingen jeg besøker fast.. Vil du legge ut et par du synes er fine?
ashera Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 (endret) Amen til Imax! Men med en litt annen vinkling: Kreative kvinner var faktisk et friskt pust da det kom, men er blitt et kjedelig og uinteressant kjerringblad etter sammenslåingen med Hobbyettellerannet. Så det er altså to blad som har blitt spolert i og med fusjonen? Min teori var at hobbygreiene var kjerringbladet som ødela Kreative kvinner, men kanskje tar jeg feil? Her må det da være et stort hull i markedet? Takk til g@brielle for tips! Endret 21. august 2008 av eilan
Vera Vinge Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 (endret) En av mine store frustrasjoner, faktisk. Kreative kvinner fremmet syinteressen min betydelig da det kom. Nå har det blitt et blad jeg bare blir irritert av å bla i. Jeg er bare glad jeg har de aller fleste utgavene før sammenslåingen og jeg koser meg med dem. Jeg (og eilan også?) har hvertfall gjort mitt og skrevet et skarpt brev til bladet, for å vise min misnøye. Endret 21. august 2008 av Vera Vinge
Lurvina Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg må si meg enig i at dette bladet ikke er bra. Jeg ble så skuffa, det som jeg trodde var et blad som handlet om skaperglede og kreativitet handlet mer om lettvinte løsninger. Jeg trenger ikke et blad for å vite at det går an å kjøpe ferdiglagde ting av tre i butikken, male det med maling og lime på ferdiglagde figurer fra en hobbybutikk. Mulig jeg tar feil, men jeg fikk en følelse av at redaksjonen av dette bladet ikke tror at kvinner klarer å skape noe som er mer avansert enn å male og lime ting. Det skal sies at jeg fant en fin oppskrift til et skjørt i bladet, men det var stort sett det eneste interresante.
Vera Vinge Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg trenger ikke et blad for å vite at det går an å kjøpe ferdiglagde ting av tre i butikken, male det med maling og lime på ferdiglagde figurer fra en hobbybutikk. Det er så sant. Jeg syns ellers klærne (som er det mest interessante for meg) er fryktelig kjedelige sammenlignet med hvordan de var før. Da hadde de gjestedesignere som lagde mønstre. Det var rett og slett noe helt annet.
ashera Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg (og eilan også?) har hvertfall gjort mitt og skrevet et skarpt brev til bladet, for å vise min misnøye. Nemlig! @Lurvina: Du tar det på kornet!
Imax Skrevet 22. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg skjønner at jeg kommer fra den andre siden av leier'n! Litt morsomt da. To dårlige, fordi de ikke klarer å kombinere to leire. Blogger er bra, kanskje mer å hente der enn den gammeldagse trykkekunsten!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Er det derfor det plutselig hadde blitt så fryktelig elendig... Det er ganske lenge siden jeg kjøpte kreative kvinner, og oppdaget i helga at det er en grunn til det. det eneste jeg syntes var spennende var en symaskinreklame, da jeg har tenkt å kjøpe meg ny symaskin... Før hadde de i alle fall mønster på klær man kunne tenke seg å sy.. nå har jeg kastet bladet, er vel ingen andre som vil ha glede av det heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå