Gjest Janna Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Her er kjøttmeis-kassen Kjempesøt live-video. Så søte de er, disse kjøttmeisene! (Kan dette kalles kultur?)
Snehvit Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Jeg har prøvd å se filmen fra denne fuglekassen flere ganger, men filmvinduet i Windows Media Player forblir bare helt sort! Prøvde igjen nå, og da er fortsatt alt sort - med unntak av en liten "dert" helt til høyre (vet ikke hva det er, men det ser i hvert fall ikke ut som om det er en del av videoen). Er det bare meg som ikke får sett de søte småfuglene?
Snehvit Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 Jeg prøvde i dag igjen, og da skjønte jeg plutselig hvorfor alt var svart i går kveld (med unntak av den lille flekken til høyre). Det var jo selvsagt fordi det var mørkt ute! Og den lille flekken jeg så til høyre var rett og slett åpningen i fuglekassen - fordi det var lysere utenfor, kunne man skimte litt derfra. De var jo så utrolig søte!!!
SuperNova Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Jeg prøvde i dag igjen, og da skjønte jeg plutselig hvorfor alt var svart i går kveld (med unntak av den lille flekken til høyre). Det var jo selvsagt fordi det var mørkt ute! Og den lille flekken jeg så til høyre var rett og slett åpningen i fuglekassen - fordi det var lysere utenfor, kunne man skimte litt derfra. De var jo så utrolig søte!!! Ser deg for meg, irritert over den teite greia som ikke virker! For en HERLIG video! Og for noen enorme gap disse små fuglungene har. :o
Snehvit Skrevet 4. juni 2003 #7 Skrevet 4. juni 2003 Ser deg for meg, irritert over den teite greia som ikke virker! Jeg kunne ikke forstå hva som var galt. Lastet til og med ned en nyere versjon av Media Player for å se om det muligens var min versjon som var utdatert. Men neida - det var jo akkurat like svart! VG kunne sannelig ha sørget for å installere flombelysning sammen med kameraet! Så fikk det heller være at de stakkars småfuglene hadde blitt en smule døgnforvirret... Eller kanskje de kunne hatt et slikt nattkamera (slik som i Big Brother)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå