Gjest Gjest_Tatiana_* Skrevet 18. august 2008 #1 Del Skrevet 18. august 2008 Hei alle sammen! Jeg skal fremkalle masse bilder nå. Hvor er det billigst å fremkalle bilder? Jeg regner selvfølgelig med at det er bra kvalitet på bildene (hvis det er stor forskjell på kvaliteten, så ikke anbefal de dårligste...) JEg har bilder på PC'en min fra flere år tilbake som aldri har blitt fremkalt. Nå er det på tide å putte de i album... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 Brukte Elkjøp nå sist, de var veldig billige da i alle fall. OK kvalitet også, etter mine standarder. Dinside.no sin omtale av forskjellige fotolaber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tatiana_* Skrevet 18. august 2008 #3 Del Skrevet 18. august 2008 Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 23. august 2008 #4 Del Skrevet 23. august 2008 Nfoto er definitivt det billigste med 60 øre per bilde tror jeg, og de første 25 bildene gratis. Veldig kjapp og bra service, og printen blir veldig bra. Sjekk ut nfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå