Gå til innhold

Brukere vi savner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Jeg husker det var en lignende tråd for en stund siden, men jeg kunne ikke finne den igjen. Er det bare meg eller er det veldig mange av de gode gamle som har forsvunnet i det siste?

Utrolig nok er den jeg savner mest, Bønna. Jeg er uenig med han i det meste, men han lager liv.

Hvem savner dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg savner ikke noen ..

Har vært til og fra KG helt siden de startet opp for mange, mange år siden .. Siden den gang har folk kommet og gått - noe jeg ser som helt naturlig.

Skrevet

Jeg savner Yihaa :gråte:

Skrevet

Jeg savner Sixx fra flere år tilbake. Hun var morsom, skulle gjerne visst hvordan det går med henne.

Ellers savner jeg ingen spesielle, det går litt i bølger hvor aktive og interessante de enkelte brukerne er. Men det er forsåvidt noen jeg kunne tenkt meg å vite hvordan har det, noen har jo forsvunnet etter at det har skjedd dramatiske ting i livene deres.

Skrevet

Jeg savner Blondie65. Hun er klok og kunnskapsrik.

Skrevet

Savner Lazuli og lurer veldig på hvordan det går med henne. Hufse-Tufsa, Tåka og Vici har ikke slettet seg, men er aldri her. Savner de også

Gjest Helen Parr
Skrevet
Utrolig nok er den jeg savner mest, Bønna. Jeg er uenig med han i det meste, men han lager liv.

Hvem savner dere?

Jeg tror Bønna er her fremdeles.

Jeg savner Yihaa :gråte:

Jeg også! Og mottar gjerne en pm dersom Yihaa har registrert seg på nytt. :blomst:

Skrevet

Tråden er ryddet, vi er nødt å forholde oss til familien sitt ønske.

Mette Forumansvarlig

Gjest Gjest_Sophia_*
Skrevet

Poirot, Aftenvandrer, Tom Cruise, W.Wallace, Don Giovanni, og til slutt appellerer jeg til flest mulig kjekke og ressurssterke menn i sin beste alder, single selvsagt, om å registrere seg med profil her og sjekke litt. Tenk så mange flotte kvinner dere kan date? :)

Skrevet

barbie likte jeg godt.

Og HildeKS

Skrevet

Jeg savner ingen spesielt for det kommer hele tiden nye, som f.eks. Sjefs-snipa. Jeg liker alle som står for meningene sine uansett hvor mye de provoserer, selv om jeg ikke er enig med dem.

Skrevet

Tusenfryd og Væren! Yndlingssauen min! :)

og Superlammet. :)

Skrevet

Trøffelhelten, Revetispa, Poirot, Gamle Alex (veldig!) er blant dem jeg gjerne skulle sett her igjen.

Gjest -Maggie-
Skrevet

Ja, Trøffelhelten! Haha, han hadde jeg helt glemt.

Gjest Gjest_Petronelle_*
Skrevet

Jeg savner Frk. Åberg. Brukte på å følge med på hva hun skrev, men plutselig var hun borte. Ellers var Frysepulver underholdende til tider. Jo, også han som hadde bilde av Bruce Willis i avataren sin. Han skrev mye fornuftig.

Gjest Nishiki
Skrevet

Melk ja. Hun savner jeg når jeg tenker etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...