Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 hender det at du ber ham om å onanere foran deg?onanerer dere sammen noen gang?dvs at dere onanerer dere selv helt frem til orgasme mens den andre ser på?gjør det deg kåt?
Einar Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kan menn også svare...? Ja - jeg har gjort det i flere parforhold. Opphissende for meg - og i tillegg ganske lærerrikt mht hva hun liker å gjøre med seg selv.
Serenity88 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ja, vi onanerer både sammen og hver for oss. Tlf og webcam blir også brukt hvis vi er fra hverandre over lengre tid. Jeg blir, og virker som om samboeren også blir kåt av det!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 fra jente23 men synes du d er litt pinlig?
Einar Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 fra jente23 men synes du d er litt pinlig? Hei igjen, Hvis du spør oss så er det ikke pinlig i det hele tatt. Men det er klart at det har en del å si hva slags forhold dere har. For oss er dette bare berikende og spennende. Og når jeg ser hva hun gjør med seg selv - og hun hva jeg gjør med meg selv - så lærer vi mye om hverandre. :-) Einar
Serenity88 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Det var kanskje litt pinlig de første gangene, særlig når man er litt yngre og ikke helt sikker på seg selv og sin egen kropp. Nå derimot er det helt supert! Ville vel kanskje ikke gjort det på et ONS, men i et parfohold mener jeg det virkelig kan friske opp og tilsette litt spenning og krydder
Olive Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 hender det at du ber ham om å onanere foran deg?onanerer dere sammen noen gang?dvs at dere onanerer dere selv helt frem til orgasme mens den andre ser på?gjør det deg kåt? Ja. Ja. Ja. Ja. Det er ikke pinlig når man er trygg på hverandre, da er det bare godt
Ethereal Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Jeg har sett han gjøre det, han har sett meg gjøre det. Begge tenner på det. Syns bare det er positivt jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå