Gjest Gjest_ISA_* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 hvor har de dette? evt. også ID.Finner ikke på beautybasket, har de ikke prøver der?evt. ebay,hvilken selger anbefales?
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Vil anbefale andre og billigere merker. Se deg rundt. Fyrinnae og Everyday Minerals er adskillig mye bedre. She Space også.
Saeria Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 U glo girl selger også prøver, samme med kiss me minerals.
Gjest Gjest_ISA_* Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Takk for svar, nå er prøver bestilt fra everydayminerals, er spent nå bestilte Cool-Fair,Beige-Fairly Light og Cool-Fair Medium. håper fargene blir bra da, kler både kalde og varme farger tror jeg, men bruker ofte varme farger da...så kanskje jeg burde valgt golden ett-eller annet... har lyst litt gyldent (farget) hår og mørkeblå/grå øyne.Huden er ganske lys, littebitt rosatonet kanskje, men gyldent solpudder kler jeg i hvertfall. hva tror dere som har prøvd e.m?
Gjest Lacuna Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 De kalde fargene er veldig rosa, så kan lett se grå ut på huden. Men jeg tror Fairly light beige er en bra start, og muligens også den nye som heter buttered peach. Men du kan jo alltid teste nye farger fram til du finner en du liker. Selv er jeg mer medium/nøytral, og har bestemt meg for light med. beige, selv om den er litt lys. Medium beige neutral er faktisk lysere, så fargesystemet er litt rart. Jeg bruker Original Glo. I tillegg liker jeg concealeren som heter Multitasking, samt rougene Plu m Dust (mørk gammelrosa uten skimmer) og Swimming Pool (rosabeige, veldig naturlig på huden). Ellers er flattop-penselen veldig bra.
Gjest Gjest_ISA_* Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 takk for gode tips:) er vel ikke annet å gjøre nå enn å vente så jeg kan få prøvd de selv...bestilte i semi- matte jeg da.og walkie-talkie blush,multi tasking concealer og baby kabuki,fordi den var billigst,sånn til å begynne med.. ser at pengene ikke er trukket fra konto enda men kjøpet er registrert. håper det ikke tar så lang tid da
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Det her går bra, du vil elske prøvene dine, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå