Gjest Janna Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Noen fler som følger med på denne svenske serien? Han derre Jan Gulliou (?) er flink!
Gjest Virvel Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Ja, jeg følger med! Men er det noen som vet hvor mange episoder det egentlig er...? Begynner å bli litt småfrustrert over at han aldri får tak i den j***a talismanen... :evil:
Gjest indiangranny Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 Fin serie det Vinga jeg følger med i det som skjer.Jeg ser også på Ungkarskvinnen.Jeg er ikke eldre jeg
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #5 Skrevet 3. juni 2003 Siste episode kommer mandag neste uke. Og ja, jeg så siste episode på svensk TV4 forrige uke, så jeg vet hva som hender........ Bra serie forresten!
wondergirl Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Det er SÅ bra at Mankell og Guillou har skrevet seg selv inn i serien! Og at Kurt Wallander er med, selv om han ikke ser ut sånn som jeg har forestilt meg Wallander.
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Hehe, ja på mandag satt jeg og hylte i sofaen på slutten. :oops: "F***, SKYND deg da mann!" Er så typisk, hadde han bare vært litt raskere på labben, så hadde han fått tak i den. Arrrrgh!
Gjest Virvel Skrevet 17. juni 2003 #9 Skrevet 17. juni 2003 Å, endelig! :D Neste mandag begynner sesong to av 24, men det tror jeg faktisk at jeg skal holde meg unna... Begynte å se på forrige sesong, men det var bare litt for slitsomt. Ideen er absolutt god, men 24 uker er lenge å bli holdt på pinebenken! Synes Talismanen var ille nok jeg, og det var jo bare 8... hihi.
Gjest Madden Skrevet 17. juni 2003 #10 Skrevet 17. juni 2003 Synes det var skikkelig dumt å ikke bruke den Wallander de har brukt i filmatiseringen av bøkene til Mankell...det ble litt nedtur liksom!!! (super-ivrig leser av Mankell...lest alle bøkene hans, også de som ikke omhandler Wallander...) Ellers var serien grei den...tapte seg litt etterhvert..og slutten var jo litt tam da...men ellers helt ok! 24 ja...fy søren! jeg gleder meg vilt!! begynner den virkelig neste mandag?
wondergirl Skrevet 19. juni 2003 #11 Skrevet 19. juni 2003 Ja, Wallander var jo ikke den ordentlige Wallander'en. Men Mankell og Guillou var ekte som bare det. De har sikkert hatt det moro når de har skrevet inn seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå