Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et spisestuebord i glass som er en meter bredt og minimum 220 langt, gjerne med frostet glass (på undersiden)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Hmm.. disse er ikke alle fullt så lange som 220, men det er ihvertfall noen forslag... Synes Malta bordet var veldig tøft - og akkurat riktig størrelse for deg var det også. > Skeidar: Malta > Ikea: Moment > Bolia: Lazio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei. Hvis du går til Carstens i Waldemar Tranesgate 51 i Oslo, så har de kataloger med utrolig lekre bord. Har forelsket meg i et spisestuebord til 15.000. Det har glassplater, og har også 2 ekstra glassplater til forlengelse. De festes med en utrolig stilig metalløsning. Italiensk design så klart. De hadde en del andre bord med glassplater også, i flere størrelser. Dessverre er det en del dyrere enn IKEA. Du finner mer om dem på www.carstens.no Jeg husker selvfølgelig ikke merket på bordet jeg mener, men kanskje damen i butikken skjønner hvilket jeg mener. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå