Gjest Gjest_trine_* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hvilke utesteder med 18års grense vil dere anbefale i Bergen? Og hvilke steder er det som har 18 år egentlig? Nettopp blitt 18 år og er ikke så interessert i å henge på fjortissteder som exodus.. Blir glad for tips!
Humleblomst Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Er det utested der det er dansing du er ute etter, så kvalifiserer de ofte som fjortissted også. Fra toppen av hodet er det ovenpå som er det direkte alternativet til exodus. Og så har du champion og musicen som prøver "å være bedre" og de har av og til vippet aldersgrensen opp i helgene, men de er vel egentlig av samme type likevel. Vet ikke hvordan aldersgrensene er der for tiden. Også har du scotsman som er litt annerledes, de har dj i helgene og pianobar i uken. Det er vel der det er minst fjortiskvalifikasjoner av dansesteder med 18års aldersgrense (tror det er 18års aldersgrense, men kan ikke garantere), men jeg er nå ikke sikker på om de likevel er så mye "bedre" enn de andre, ut i fra det jeg har hørt. Men du får teste dem ut selv, jeg er ikke kvalifisert til å bedømme. Jeg går helst ikke på den typen steder, og passerte 18 for en god stund siden. Skal du ha mer "sofistikerte steder" har f.eks. garage 18års aldersgrense torsdag og søndag tror jeg. Hulen er også 18år. Det er hovedsakelig "konsertsteder". Det er også en del puber rundt omkring med 18års aldersgrense, der du kan sitte og ta deg en øl eller et glass vin. Men det er ikke de "typiske 18åringene" som går der, fordi 18åringer ofte vil ha denne dansingen og flørtingen på dansegulvet. De synes gjerne ikke det er "nok" med et bord og noen venner de kjenner fra før...
mariab Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Scotsman er 20. Exodus og Ovenpå er 18, og så tror jeg Studenten og Champions er 18 torsdager. Jeg var så drittlei Exodus nå før jeg fylte 20 men er dessverre det stedet de fleste (under 20) går.
Humleblomst Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Scotsman er 20. Exodus og Ovenpå er 18, og så tror jeg Studenten og Champions er 18 torsdager. Jeg var så drittlei Exodus nå før jeg fylte 20 men er dessverre det stedet de fleste (under 20) går. Jeg bøyer meg i støvet for en som har mer peiling enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå