Gå til innhold

Et lite fototips...


Kaktus

Anbefalte innlegg

Vi har nå fått masse bilder fra familie og venner fra bryllupet - og jeg sitter og koser meg med alle sammen!!

Og spesielt ett bilde var flott, så jeg tenkte det kunne være et godt tips for flere vordende bruder. En venninne av meg la buketten oppå slepet bak på kjolen - og disse bildene ble kjempeflotte. Gullkanten på sløret synes også, så det ble skikkelig lekkert. Tok bilde av buketten hos fotografen også, men dette bildet ble likevel noe for seg selv. Dette funker sikkert også for de uten slep, hvis du sitter på en stol og draperer skjørtet på kjolen utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et annet tips er å ta masse bilder av brudeparet fra alle vinkler, slik at man får bilder av alt av slør og slep også. I tillegg er det kjempekoselig å ta nærbilder av buketten sin. Da vi kom på hotellrommet tok jeg noen flotte bilder av min bukett (bildet i avataren min). Jeg la kjolen utover gulvet og la buketten oppå. Tok noen flotte nærbilder da som jeg er veldig fornøyd med. Bare er lite tips, og bildene gjør seg veldig bra i album!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips fra meg også:

Tar dere utebilder og det er sol, og så knips noen av bruden i motlys! Mål lyset tett opp til brudens ansikt, og innstill blender/lukker etter de verdiene du får oppgitt. Har du et teleobjektiv på 80-100 mm så bruk det. Motlysbilder gir en fin glød til ansiktet, spill i håret og gjør sløret nærmest transparet. Hvis du skal ha slør da.

Gjelder ikke bare brudebilder, portrettbilder generelt er flotte når de er tatt i motlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...