Ennah Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Vil gjerne høre andres erfaringer og tanker om stedet. Vi har reservert det til vårt bryllup mai 2009. http://www.villalilleborg.no/
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg var kjempeglad når jeg endelig fant drømmelokale - nemlig Villa Lilleborg! Vi tok kontakt med stedet og opplevde litt dårlig service og merkelige beskjeder fra første stund. Men vi tenkte at de sikkert var inne i en litt hektisk periode, slo oss til ro og booket stedet. Men siden da så har det bare blitt verre. Fikk ikke svar på telefon, ikke på mail og når hun til slutt svarte så var det på andre ting enn det vi har lurt på. Hun som driver stedet skjelte meg og forloveren min ut når vi kom for å se på lokalene fordi vi spurte om det ikke var mulig å gå for den billige borddekkingen. Vi ble mildt sagt sjokkerte og jeg følte meg frustrert og maktesløs over at hele bryllupet avhenger av denne dama. Jeg sier vanligvis fra men ble så perpleks og tenkte inni meg at "ikke bli sint nå, for da kan hun ta igjen og gjøre festen vår til en katastrofe". Vi gifter oss snart og det er for sent å finne et alternativ. Dessuten taper vi jo depositumet/leien på 5000kr om vi nå kansellerer. Jeg angrer skikkelig på å ha havnet i et samarbeid med henne etter å ha blitt behandlet sånn. De har dessuten økt prisene betraktelig på borddekking og servitører, og det er jo vanligvis slik at man skal betale den prisen som var når man booket, men hun mener vi skal følge prisøkningen, så da er jo ikke lokalet så rimelig som vi først tenkte. Men det får vi jo bare akseptere. Jeg føler at jeg angrer på å skulle legge igjen såpass mye penger på det stedet, men vi har ikke noe valg og må gjøre det beste ut av det for å få drømmedagen vår
Ennah Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Hmm, hjelp, nå blir jeg litt bekymret. Jeg har hørt tidligere at hun kan være litt surrete, men hun har jo gjerne 2 bryllup pr uke så jeg har tenkt at hun må jo vite hva hun driver med, og ha en viss kontroll? For meg var dette en lykke da jeg kom over dette koselige huset. Og de har fått sølvstoler der nå! Er det noen som faktisk har vært der i bryllup, sitt eget eller andres, som kan dele noen erfaringer? Og til deg, Gjest, er det altså ikke de prisene som står på nettsiden som er de riktige? Jeg spurte henne om dette, og hun svarte det mulig ville komme en justering nå til høsten, og noen endringer i menyen. Jeg tror at om hun har to bryllup på en helg bruker hun de samme borddekorasjonene, men tar dobbelt betalt. Vi har ikke betalt noe depositum, har bare fått beskjed om menymøte i februar. Kanskje greit å skrive kontrakt med henne på forhånd?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hmm, hjelp, nå blir jeg litt bekymret. Jeg har hørt tidligere at hun kan være litt surrete, men hun har jo gjerne 2 bryllup pr uke så jeg har tenkt at hun må jo vite hva hun driver med, og ha en viss kontroll? For meg var dette en lykke da jeg kom over dette koselige huset. Og de har fått sølvstoler der nå! Er det noen som faktisk har vært der i bryllup, sitt eget eller andres, som kan dele noen erfaringer? Og til deg, Gjest, er det altså ikke de prisene som står på nettsiden som er de riktige? Jeg spurte henne om dette, og hun svarte det mulig ville komme en justering nå til høsten, og noen endringer i menyen. Jeg tror at om hun har to bryllup på en helg bruker hun de samme borddekorasjonene, men tar dobbelt betalt. Vi har ikke betalt noe depositum, har bare fått beskjed om menymøte i februar. Kanskje greit å skrive kontrakt med henne på forhånd? Hei! Jeg har vært gjest i bryllup der. For meg som gjest virket det helt fantastisk. Utrolig vakre og romantiske lokaler. I tillegg var det full klaff med sommervær og vi var masse ute i den skjønne hagen. Vet ikke om det var brudeparet eller noen andre som hadde pyntet, men det var hvertfall veldig fint, og det var hengt opp lykter i trærne utenfor. Eneste minus var at det ble veldig varmt da vi var ganske mange i et forholdsvis lite lokale. Men så var det også en veldig varm dag da. Lykke til!
Rosalie Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Jeg var der som gjest nå i år, og det var aldeles fantastisk! Brudeparet har også kun gode erfaringer med stedet. I følge dem lette å samarbeide med osv.
aaselo Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Vi giftet oss på Villa Lilleborg i går (11.07) og er strålende fornøyde! Vi har fått god hjelp fra bestyrer og erfaringene vi har gjort oss med bestyrer og ansatte er udelt positive. Maten smakte utrolig, servicen var god og lokalene satte en verdig ramme rundt en begivenhet som et bryllup. Det virket også som om gjestene koste seg. Vil virkelig anbefale Villa Lilleborg. Vi fikk vårt drømmebryllup der:)
iingvild Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Er det noen fler som har erfaringer med dette stedet?
donna julianna Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Hei! Jeg har vært gjest i bryllup der. For meg som gjest virket det helt fantastisk. Utrolig vakre og romantiske lokaler. I tillegg var det full klaff med sommervær og vi var masse ute i den skjønne hagen. Vet ikke om det var brudeparet eller noen andre som hadde pyntet, men det var hvertfall veldig fint, og det var hengt opp lykter i trærne utenfor. Eneste minus var at det ble veldig varmt da vi var ganske mange i et forholdsvis lite lokale. Men så var det også en veldig varm dag da. Lykke til! Som gjest har jeg akkurat de samme erfaringene!
Gjest Skya Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest både i bryllupet og her :) Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Hei, Jeg var gjest der i sommer. Flott lokale og fint med den nydelige hagen utenfor, Oslofjorden og alt. Stilig bar de ordner med også! En strålende ramme Så til det som kunne vært bedre om man skal pirke. Min venninne som giftet seg og mannen hennes reagerte også på hun som driver det. At hun virket surrete og ikke husket det de ble enige om, noe som selvfølgelig ikke er så hyggelig når man planlegger "den viktigste dagen i sitt liv". Det ble etterhvert varmt i glassverandaen, der kunne de ikke åpne opp flere av vinduene ettersom de var malt igjen som jeg forsto det. Under middagen med taler etc var det vanskelig for oss som satt der å følge med både på grunn av veggen i mellom og bråket fra de som gjorde i stand ute. Det ble ikke akkurat vist hensyn fra de ansatte.. Når man lukket dørene hørte vi bedre, men dette var en vakker sommerdag, og som sagt varmt inne i glassverandaen. Hvis du har tenkt å bruke max antall gjester, vit at de som sitter i glassveranda får en annen opplevelse/litt utenfor. Ellers var det RAUSE porsjoner med god mat. Varierende kvalitet på personal som serverte... Til slutt tenker jeg at en dag som denne på dette stedet er litt væravhengig. Tenk plass dersom det striregner, det er ikke mye boltreplass inne for timesvis med selskap for fullt antall gjester. LYKKE TIL!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå