Gå til innhold

Trenger ny rettetang - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bruker dere? Frisøren har noe som heter Ga'Ma eller noe, som er helt superb for håret mitt. Italiensk, tror jeg.

I need tips! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første rettetang var fra GaMa, stor og tung og uten keramiske plater. Håret ble veldig slett, og det gikk fort siden tangen var så stor. Men jeg kunne ikke lage noen andre former enn helt slett hår, og den slet veldig på håret. Brukte også en evighet på å varmes opp.

Jeg har nå investert i en GHD-tang, og er veldig fornøyd. Den blir varm på noen få sekunder, og jeg kan lage krøller og vipper i alle retninger hvis jeg føler for det. Håret blir også mye blankere med denne tanga. Det tok 5-6 ganger før jeg ble fortrolig med den, fordi den er så annerledes enn den gamle. Men nå kan jeg aldri bytte! :)

GaMa har jo sikkert noen nyere modeller enn den som jeg hadde, som har keramiske plater og slikt. Spør frisøren om hvilke finesser den har! :)

Skrevet

Skal høre med frisøren, jeg! Men nå er jeg nysgjerrig på GHD! Den må forskes mer på :D

Skrevet

Min heter Tigi Hardcore Professional, og den er en drøm :) Blir varm på sekunder og har en lang ledning på 2,7 meter. Den funker flott både til å rette ut håret og til å lage krøller :) Jeg kjøpte min hos frisøren.

Skrevet

Jeg har smal Ga.Ma-tang, med keramiske plater og den blir superraskt varm. Nå har jeg hatt den i noen år, og i dag finnes det utrolig mange tilbydere av keramiske tenger. Jeg betalte vel 1400 for min, men så den samme tangen senest hos Åhlens i Sverige for 699 SEK. Nesten så jeg kjøpte en til bare fordi det var billig.

Skrevet
Skal høre med frisøren, jeg! Men nå er jeg nysgjerrig på GHD! Den må forskes mer på :D

Jeg googlet mye før jeg kjøpte GHDen, er stor fan av research! Hehe :) Det er jo uten tvil veldig mange bra rettetenger der ute nå til dags, men som sagt etter mye forsking landet jeg på GHD.

Den er så lett, har lang, tynn, myk ledning, og den slår seg av etter 30 minutter om du ikke bruker den. Veeldig kjekt for en litt nevrotisk person som alltid må dobbeltsjekke at den er av! :ler:

Skrevet (endret)

Ja, nå har jeg funnet fram GHD på Ebay. Men er det slik at man skal akte seg litt for de falske? Fant en nå på et bud til ca 40 dollar, jeg :forvirra:

Endret av Snuselille
Skrevet
Jeg googlet mye før jeg kjøpte GHDen, er stor fan av research! Hehe :) Det er jo uten tvil veldig mange bra rettetenger der ute nå til dags, men som sagt etter mye forsking landet jeg på GHD.

Den er så lett, har lang, tynn, myk ledning, og den slår seg av etter 30 minutter om du ikke bruker den. Veeldig kjekt for en litt nevrotisk person som alltid må dobbeltsjekke at den er av! :ler:

Har googla litt jeg og nå :ler: Neimen ikke lyst å betale norske priser, skjønner den er dyr. Men så er det å finne de ærlige i utlandet!

Skrevet

Usj ja, det er dessverre mange kopier ute på nett! Du bør handle fra et sted som er autorisert forhandler iallefall, har hørt om mange som plages veldig med sine uekte tenger. :(

Jeg betalte 1700 for min her i byen, gadd rett og slett ikke bestille på nett, fordi jeg ville ha den med en gang! :) Det svei litt i pengboka, og litt i magen, men når jeg står og styler håret så gliser jeg alikevel. ;)

www.lookfantastic.com er autorisert forhandler av GHD, men det blir jo rundt tusenlappen før mva og toll uansett..

Skrevet

Det ble Ga.Ma på meg! Frisøren bruker denne, og den er helt super syns jeg. Kosta 799,- :-D

Skrevet

den GHD som jeg kjøpte kom på 1300,- tror jeg..en liten stund siden jeg kjøpte den! Da fikk jeg med veske to klyper og en cd, + rettetangen ;) Angrer ikke ett sekund!

Skrevet
Det ble Ga.Ma på meg! Frisøren bruker denne, og den er helt super syns jeg. Kosta 799,- :-D

Hvor kjøpte du den?

Skrevet (endret)
Hvor kjøpte du den?

Endret av Snuselille
Skrevet

Gama italy er best gå for den,jeg har brukt den i 4 år..bedre rettetang finnes ikke..Den blir beregnet som den beste som finnes hver frisør jeg har spurt sier alltid det.Veldig bra kvalitet og..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...